Vind je t gek, alleen maar homofielen die friet zeggen ipv patatquote:Op maandag 1 september 2008 15:10 schreef Ladylike het volgende:
ik probeer het, maar hier in limburg zitten geen leuke fokkers!
jouw punt is?quote:
en je bent vrouwquote:Op maandag 1 september 2008 15:15 schreef Sjeen het volgende:
Welles! Er zit in elk geval 1 hele leuke FOK!ker hier
En ik ben ook heel leuk, maar geen FOK!ker
Er komt een leeftijd dat bijna veertigers hiermee niet meer wegkomen hoor.quote:Op maandag 1 september 2008 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Ach, als ik tegenwoordig al een beetje lief tegen een FOK!ster ben op een crewmeeting is het ook niet goed.
Ja, als ik die leeftijd bereikt heb zal ik er mee ophoudenquote:Op maandag 1 september 2008 16:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er komt een leeftijd dat bijna veertigers hiermee niet meer wegkomen hoor.
Zag van t weekend die docu van meatloaf dat ie al 59 jarige dikzak Paradise by the Dashboardlight zong met een 28 jarige vrouw die gekleed in een cheerleaderpakje 17 leek. Dat soort sneuigheidquote:Op maandag 1 september 2008 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, als ik die leeftijd bereikt heb zal ik er mee ophouden.
Ja maar hij krijgt die 28-jarige dus welquote:Op maandag 1 september 2008 16:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zag van t weekend die docu van meatloaf dat ie al 59 jarige dikzak Paradise by the Dashboardlight zong met een 28 jarige vrouw die gekleed in een cheerleaderpakje 17 leek. Dat soort sneuigheid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, ze vond t niet zo erg leuk allemaal, hij kneep ook in dr kont en tieten.quote:Op maandag 1 september 2008 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maar hij krijgt die 28-jarige dus wel
Dan moet je dat nr niet met hem doenquote:Op maandag 1 september 2008 16:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, ze vond t niet zo erg leuk allemaal, hij kneep ook in dr kont en tieten.
lekker ding die Aspen, dat wel
quote:Op maandag 1 september 2008 15:10 schreef Ladylike het volgende:
Geduld, geduldquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij dat dan eens doen
denk je nou echt dat dat het probleem is?quote:Op maandag 1 september 2008 15:10 schreef Ladylike het volgende:
Eerst een neukdate, dan eventueel een relatie, mits de sex goed is.quote:Op maandag 1 september 2008 12:22 schreef longinus het volgende:
Oww, goed idee gewoon een neukdate, dat ik daar nou niet opgekomen ben
Jouw prioriteiten liggen goed.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Eerst een neukdate, dan eventueel een relatie, mits de sex goed is.
quote:Op woensdag 3 september 2008 12:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
af en toe
Moet ik dat je vriendin vertellen?quote:
wie zegt dat mijn vriendin niet fokt?quote:Op woensdag 3 september 2008 12:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Moet ik dat je vriendin vertellen?
sociale controle ftw
Ik denk het 3e of het 4equote:Op woensdag 3 september 2008 12:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wie zegt dat mijn vriendin niet fokt?
of dat mijn ex niet een fokker is?
of dat ik sex heb met een manlijke fokker en mijn vriendin dit weet?
ofdat ik een gespleten persoonlijkheid hebt waardoor ik er niets aan kan doen.
of dat ik een grapje maakte en er mensen aan het happen zijn!
oke oke... ik heb een relatie gahad met ajf.... vraag het hem maar eerlijkquote:
Hij is lekker hèquote:Op woensdag 3 september 2008 12:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oke oke... ik heb een relatie gahad met ajf.... vraag het hem maar eerlijk
nee ik denk de laatste
nee hij had teveel haarquote:
Ik ken een heel andere versie anders.. Niet de feiten verdraaien Barra!quote:Op woensdag 3 september 2008 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee hij had teveel haardaarna vertelde hij ook nog eens dat hij geen vrouw was en toen was het voor mij afgelopen.
we hadden teminste altijd wel bier in de koelkast
Serieus: de meeste FOK!stelletjes die ik ken zijn zo begonnen.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 13:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ken een heel andere versie anders.. Niet de feiten verdraaien Barra!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |