Ik heb nog nooit een kloon geneukt. Andersom wel, de vrouwen die met mij neukten dachten een date te hebben met Hunkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:43 schreef Biogarde het volgende:
Je weet niet wanneer je een kloon te pakken hebt he
Is die nieuwe lichting FOK!kers uberhaubt een beetje neukbaar dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:56 schreef katerwater het volgende:
Waar wacht je nog op, TS!
Organiseer een neukmeet!
Nah, die zijn te jongquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is die nieuwe lichting FOK!kers uberhaubt een beetje neukbaar dan?
Beneden de 30 vind ik al te jongquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze zijn toch niet allemaal beneden de 18?
Niu dat komt goed uit, dan kunnen wij iig een neukdate plannenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beneden de 30 vind ik al te jong
Volgens mij is Heatwave de enige oldbie die nog regelmatig nieuwe FOK!sters neukt, of is hij tegenwoordig ook al een burgerlul?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:04 schreef thaduck het volgende:
Nee, na het samenwonen stopt dat he...
Was wel mooi, die tijd vroegâh
Het was een antwoord op je TTquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ergens had ik dat wel gedacht dat Heatwave een burgerlul is idd
Zijn er vrouwen in Friesland?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:16 schreef Sjeen het volgende:
Alexxxxx schijnt 't nog wel eens te doen...
na 40 pogingen heb je eindelijk een FOK!ster gevonden die niet labiel is?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:56 schreef kastanova het volgende:
Ik heb een vaste relatie tegenwoordig, vandaar.
Nee joh, dit is gewoon weer een collega.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
na 40 pogingen heb je eindelijk een FOK!ster gevonden die niet labiel is?
Jezus, hoe dronken waren die wel niet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
de vrouwen die met mij neukten
GHBquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:00 schreef PP. het volgende:
[..]
Jezus, hoe dronken waren die wel niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |