Heb ik ook gelezen inderdaad!quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:51 schreef teigan het volgende:
Ik las laatst nog een interview waarin een deskundige zei dat mensen meestal iets ongelukkiger werden na het krijgen van kinderen.....
Hoe word jij gelu-hukkig?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:58 schreef maok het volgende:
'k ben zooo gelu-u-kig.....
Vertel me toch waarom?quote:
Nog even wachten dan kom je erachterquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
maok, je klinkt alsof je geneukt hebt.
zoiets, maar dan moeten Freecell en TARA wel even verder meewerkenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan komik er achter met WIE je intiem bentgeweest?
Je valt op jong, en bent stiekem verliefd op Leander?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:28 schreef maok het volgende:
[..]
zoiets, maar dan moeten Freecell en TARA wel even verder meewerken
Iedereen die Leander ziet is op hem verliefd, dat is dus niet zo gek. Iedereen smelt toch bij het zien van zo'n schatjequote:Op zondag 31 augustus 2008 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je valt op jong, en bent stiekem verliefd op Leander?
Het is een wonderquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe word jij gelu-hukkig? Ik wil het ook graag zijn!
Jezus stierf en redde mijquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat is dat wonder?
Is dat wonder dat gebeurt is ook voor mij?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:08 schreef nietzman het volgende:
Of eens niet zo mateloos triest.
Dank je maar dat ik al erg om je eerste reactie moest lachen maakte al een hoop goedquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
indien ik je gekwets heb, mn welgemeende excuses aan maok
Ben jij in Frankrijk geweest deze zomer ChipsZak.?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
-knip-
Glenn keihard in de supermarkt, waar een vrouw met knalroze haar vlak naast hem iets uit het schap pakte: "Kijk pappa, zij heeft roze haar, dat kan toch niet, dat is niet goed" (ze sprak gelukkig alleen Frans)
-knip-
Joepie.quote:Op maandag 1 september 2008 00:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey tof,je kunt nu zien hoeveel notes je hebt
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Notes kunnen ook positief zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 01:07 schreef Bob. het volgende:
Ik heb er 2, bitches.
in jou geval Groningen.quote:Op maandag 1 september 2008 01:28 schreef Mark_Boelen het volgende:
En waar is hier alexxxx?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |