quote:Op maandag 1 september 2008 03:12 schreef Bob. het volgende:
Heb ik per ongeluk de Frans nagesynchroniseerde versie. That's it, ik ga slapen.
Is WotW de oude of de nieuwe versie? Hoeveel wil je dr voor hebben?quote:Op maandag 1 september 2008 01:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb mijn war of the worlds dvd te koop staan, doe maar een bod.
DVDs die ik te koop heb staan
CDs die ik te koop heb staan
Die van mij zijn dat in ieder geval niet. Heb ze een tijdje geleden al eens ingezienquote:
Als niet-moeder zonder kinderwens kan ik me daar eigenlijk best wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:51 schreef teigan het volgende:
Ik las laatst nog een interview waarin een deskundige zei dat mensen meestal iets ongelukkiger werden na het krijgen van kinderen.....
ik geloof dat ik op zich wel blij kan zijn met mijn leven, met mezelf ben ik nog steeds wat minder tevreden..
Die met Tom Cruise?quote:Op maandag 1 september 2008 01:42 schreef Wootboon het volgende:
Is het onweer? Is het vuurwerk? Flitsen om de 2 seconden is toch niet normaal?!
Filmtip: War of the worlds.
Die hele selchte met die bekende acteur met dat lelijke hoofd waar vrouwen op geilen. En de musical maar die verkoop ik uiteraard nietquote:Op maandag 1 september 2008 10:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is WotW de oude of de nieuwe versie? Hoeveel wil je dr voor hebben?
Liever geen callcenterwerk, outbound sowieso niet, inbound kan misschien wel ja. Ik wil eigenlijk iets van 12-16 uur.quote:Op maandag 1 september 2008 11:48 schreef maok het volgende:
Callcenterwerk? (gewoon inbound)
Hoeveel uur in de week eigenlijk?
Hm, ik heb hier nog wel vitamine pillen waar beide in zit, ideaal.quote:Op maandag 1 september 2008 10:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Tekort aan kalium kan ook nog bij kramp
Het flitste wel mooi idd vanacht!
Je bent niet de enigequote:Op maandag 1 september 2008 13:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb echt moeite met beginnen. Nog steeds geen onderwerp voor m'n scriptie verzonnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |