Hm, vaag.. Want als ik via ebay aangeef dat ik wil betalen met paypal, dan krijg ik automatisch te zien dat ik mijn creditcard nog moet koppelen ofzo... Maar ik moet mijn rekening er ook nog aan koppelen, dus het duurt sowieso nog een paar dagen voordat dat zover is... Ik wacht dus even rustig af, ik heb ook nog maar net een paypal ding aangemaakt..quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Teigan, nee, je hebt geen creditcard nodig.
Wij hebben ook PayPal, en ook geen creditcard. Je kan kiezen wat voor 'soort' PayPal je wilt, wij hebben dus gewoon PayPal aan onze rekening gekoppeld.
Het staat ook gewoon op hun website.
Uw bankrekening of creditcard wordt aan uw PayPal-rekening gekoppeld. U hoeft deze gegevens daarna nooit meer in te voeren bij het verrichten van een betaling.
Nadat u een betaling goedkeurt, schrijft PayPal het bedrag automatisch af van uw rekeningsaldo of uw creditcard.
Nee, dat meen je niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:23 schreef Bob. het volgende:
Zet ik net mijn mobiel aan, begint hij keihard te piepen zonder te stoppen. Kan iemand me alsjeblieft vertellen dat dat het nieuwe "ikbenleeg"-waarschuwings signaal is, en dat ik er dus niet alweer eentje naar de mobiele telefoon hemel heb geholpen?
Dit is de buis zoals hij was, ruim 3 meter lang:quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:11 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen..
maok, hoe groot is de buis? En heb je nog wat over?
-knip-
Het leven is mooiquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:22 schreef Bob. het volgende:
Na nog een keer vallen hield mijn telefoon op met piepen.En ik ben weer thuis.
En het zonnetje schijnt.
En ik ga vanavond naar de Pintelier.
Geen arm Bobje meer dus.
Ik misschien ookquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:22 schreef Bob. het volgende:
En ik ga vanavond naar de Pintelier.
Geen arm Bobje meer dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |