Ja, dat wel een beetje he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:38 schreef Lyssa het volgende:
Kek!
Net zoiets als die van mijmet roze en zwart
![]()
Da's toch niet erg?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, dat wel een beetje he?
Maar mijne zijn van cheap-ass kwaliteit.
Nouja, dat weet ik niet; maar dat gok ik wel voor de prijs en als ik het materiaal zo voel.
Prima. Noorderplantsoen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:06 schreef JH87 het volgende:
Uh, uurtje of 9 ofzo?
quote:
Morgen ook nog toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:14 schreef Grulez het volgende:
Lekker weer vandaag zeg. Laatste keer dit jaar denk ik.
Check.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:56 schreef JH87 het volgende:
[..]
Bij de ingang langs de Wilhelminakade zeg maar? Daar is 't meestal nog wel redelijk rustig, anders loop je daar in die drukte te zoeken.
Je bedoelt dat je in bed kan liggen omdat je zoveel vrije dagen hebt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:45 schreef teigan het volgende:
ik heb de halve dag snipverkouden en moe in bed doorgebracht..
lang leve het werken in het onderwijs...
neuh, meer dat ik alle verkoudheidjes en griepjes oppik die er rondgaan.... Hele zomer weinig last gehad, weer op school, en gelijk weer gammel....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je in bed kan liggen omdat je zoveel vrije dagen hebt?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:18 schreef freecell het volgende:
Zondag:
Een zonnige en warme dag. Het wordt 26 à 27 graden. De wind uit het zuidoosten is zwak tot matig.
Aldus RTV Noord
Wat ja ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |