heheh dat bedoelde ik juist in t vorige topicquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
G., heb je een nieuw neefje? Sinds wanneer?
Ik heb msn weer eens onder het stof vandaan gehaald.
Even ter inspiratie:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Voor eindexamen beeldende vorming ga ik mbv fotografie de zeven zonden uitbeelden.
En dat is uitgekomen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:14 schreef 2cv het volgende:
Goeiemoggel. Vandaag heb ik de krukken maar in de spreekwoordelijke wilgen gehangen. Zometeen naar de dokter die hopelijk bevestigt dat ik wel weer zonder krukken kan en ik hoop maandag weer aan het werk te kunnen.
Op mn msn staat nu wel een fotootjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
G., heb je een nieuw neefje? Sinds wanneer?
Ik heb msn weer eens onder het stof vandaan gehaald.
Komt volgende week welquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
zow, tvp
de OP moet ook weer eens bijgewerkt worden zie ik wel
Ik ben wel eergisteren door de Moesstraat gefietst naar TARA en freecell (en weer terug), maar ik heb er niet gelopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:23 schreef moemoe het volgende:
Ik meld me ook maar.
Trouwens, DevilsandDust, volgens mij zagen Sebas en ik jou eergisteren lopen in de buurt van de Moesstraat. Klopt dat?
ja, klopt... ik ben de naam vergetenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:37 schreef teigan het volgende:
btw, Alexxxxx, jij had toen toch met je katten een ziekte? wat was data ook alweer?
wij hebben een kleine kans op kattenleukemie kwamen we gisteren toevallig achter...
oh-owquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:34 schreef maok het volgende:
Arme Jaina, ze is wel lekker onhandig, eerst al een keer zichzelf buitensluiten, nu dit weer. Huisdieren gaan toch steeds meer op hun baasjes lijken?
Dat is echt balenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben voor beide aclocursussen waar ik me voor ingeschreven heb uitgeloot..
Ik was ook echt even teleurgesteld zeg. Bij beide was ik ongeveer vierde met inschrijven, maar ja, daar heb je geen moer aan. Iets anders zoeken dan maar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is echt balen
Teveel mensen met goede voornemens dus..
En vanavond bier, toch? :pquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:30 schreef nietzman het volgende:
Jowjowjow. koffie.
Bier, hmmmm!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:42 schreef JH87 het volgende:
En vanavond bier, toch? :p
Ja, dat wel een beetje he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:38 schreef Lyssa het volgende:
Kek!
Net zoiets als die van mijmet roze en zwart
![]()
Da's toch niet erg?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, dat wel een beetje he?
Maar mijne zijn van cheap-ass kwaliteit.
Nouja, dat weet ik niet; maar dat gok ik wel voor de prijs en als ik het materiaal zo voel.
Prima. Noorderplantsoen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:06 schreef JH87 het volgende:
Uh, uurtje of 9 ofzo?
quote:
Morgen ook nog toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:14 schreef Grulez het volgende:
Lekker weer vandaag zeg. Laatste keer dit jaar denk ik.
Check.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:56 schreef JH87 het volgende:
[..]
Bij de ingang langs de Wilhelminakade zeg maar? Daar is 't meestal nog wel redelijk rustig, anders loop je daar in die drukte te zoeken.
Je bedoelt dat je in bed kan liggen omdat je zoveel vrije dagen hebt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:45 schreef teigan het volgende:
ik heb de halve dag snipverkouden en moe in bed doorgebracht..
lang leve het werken in het onderwijs...
neuh, meer dat ik alle verkoudheidjes en griepjes oppik die er rondgaan.... Hele zomer weinig last gehad, weer op school, en gelijk weer gammel....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je in bed kan liggen omdat je zoveel vrije dagen hebt?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:18 schreef freecell het volgende:
Zondag:
Een zonnige en warme dag. Het wordt 26 à 27 graden. De wind uit het zuidoosten is zwak tot matig.
Aldus RTV Noord
Wat ja ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |