Ahjoh. Niet mutsen. Er gaat niets boven een dikke winterjas aan, een sjaal, sneeuw onder de voetjes en knus op een bankje chocomel drinken. Mét slagroom. En warm natuurlijk.quote:
Ik heb geen winterjas, ik heb geen sjaal, sneeuw hebben we nooit, slagroom hou ik niet van, in de kou op een bankje zitten is ook niet mijn ding, maar voor de rest...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahjoh. Niet mutsen. Er gaat niets boven een dikke winterjas aan, een sjaal, sneeuw onder de voetjes en knus op een bankje chocomel drinken. Mét slagroom. En warm natuurlijk.
Koop er één, koop er één, dat is waar, ik stiekem ook niet, en dat ook niet. Maar voor de rest.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:40 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb geen winterjas, ik heb geen sjaal, sneeuw hebben we nooit, slagroom hou ik niet van, in de kou op een bankje zitten is ook niet mijn ding, maar voor de rest...
God wat ben ik toch soms een heerlijk depressieve zeikerd
Da's hendige reclame!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:41 schreef JDude het volgende:
Als ze de glazen kooi maar voor de Vulling neerzetten!
Zal wel op de plek komen waar die Kerstboom staat elk jaar? Da's toch redelijk voor de Vulling zeg maarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:41 schreef JDude het volgende:
Als ze de glazen kooi maar voor de Vulling neerzetten!
Daar heb je een punt inquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Er staan wel een hoop puntjes in de TT hm.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:11 schreef bassieVL het volgende:
Koffie achter de kiezen en nog maar een bak koffie.
Ik zit te klappertanden hier.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:33 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga dadelijk maar een trui zoeken denk ik.
Zo erg is het nog net niet, maar zomers ziet het er in ieder geval niet uit buiten.quote:
Hier op kantoor is het vreselijk koud.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:40 schreef bassieVL het volgende:
Zo erg is het nog net niet, maar zomers ziet het er in ieder geval niet uit buiten.
Ah, zo'n klagende student met een half jaar vakantie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:02 schreef Kuukske het volgende:
Hij moet maandag naar school. Het weekend voor school zal welzijn.
haha dat herken ik van jaaaren geleden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:10 schreef tha_rizzo het volgende:
K., hoe laat moet ik maandag op school zijn?
En welke boeken heb ik nodig, ik weet namelijk nog steeds helemaal niks.
Jongen, je kunt toch ook zelf bellenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:10 schreef tha_rizzo het volgende:
K., hoe laat moet ik maandag op school zijn?
En welke boeken heb ik nodig, ik weet namelijk nog steeds helemaal niks.
Welcome to my worldquote:Op zondag 31 augustus 2008 07:13 schreef tha_rizzo het volgende:
Vanaf 5 uur annex half 6 wakker zijn is niet tof.
Hoe word 't weer vanavond?quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:21 schreef JDude het volgende:
Dat moet dan wel haast vandaag, Rizzeau.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Een heerlijke grote schotel dönner kebab voor dat glazen huis opeten
Eerst op een terras bij de Pij, daarna ergens voetbal kijken \o/quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:26 schreef Asics het volgende:![]()
mogge
![]()
en wie gaat er allemaal van het mooie weer genieten vandaag, en hoe?
Wij gaan een dagje naar de biesbos.
Nee, maar ze zijn wel lekker.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:27 schreef Asics het volgende:
is dat te vergelijken met die van een echte Italiaan?
Ja! Wij zo! He! Dat is vlakbij!quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:38 schreef veldmuis het volgende:
De MW-Brabantse Jos en Ger (hoe heten die?_) reden net vlakbij op SBS6.
.
Hehehequote:Op maandag 1 september 2008 07:35 schreef Kuukske het volgende:
Sorry luitjes, jullie moeten even een week tegen mn FOK Games icon aankijken.
Ik had je daar bij stom toeval al eens gevonden, maar nooit toegevoegd. En gisteren dacht ik.. ohja!quote:Op maandag 1 september 2008 08:56 schreef Rossdale het volgende:
Hehehe
Begin je me nou ook al op andere sites te stalken?
Met zulke mooie prijzen is het je vergevenquote:Op maandag 1 september 2008 07:35 schreef Kuukske het volgende:
Sorry luitjes, jullie moeten even een week tegen mn FOK Games icon aankijken.
Wat zijn ze toch goed hequote:Op maandag 1 september 2008 09:39 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Met zulke mooie prijzen is het je vergeven
Dat dacht ik ook. Ik twijfelde nog even tussen PC en Wii. Maar Wii heeft wat toegankelijkere spelletjes in de prijsvraag zitten. Die 2 behalve Spore in het PC pakket is niks voor mijquote:Op maandag 1 september 2008 09:39 schreef Dalamar het volgende:
Met zulke mooie prijzen is het je vergeven
Die andere twee mag je ook best aan mij doneren hoor, ik mag niet met de prijsvraag meedoenquote:Op maandag 1 september 2008 09:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ik twijfelde nog even tussen PC en Wii. Maar Wii heeft wat toegankelijkere spelletjes in de prijsvraag zitten. Die 2 behalve Spore in het PC pakket is niks voor mij.
* Kuukske geeft Ross een rugmassage.quote:Op maandag 1 september 2008 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Ligt er maar net aan wie van ons de winnaars trekt natuurlijk, maar ik geloof dat ik over de prijsvragen ga
Wat ik met jou doe om je om te kopen zet ik hier niet neer!quote:Op maandag 1 september 2008 10:21 schreef JDude het volgende:
* JDude schrijft ook een prijsvraag uit.
Welke zit je? Er staan nog wel her en der wat krabbels van mij op de tafeltjes denk ikquote:Op maandag 1 september 2008 11:40 schreef BossFight het volgende:
Whehehehehe, ik zit gewoon in de college zaal te internetten. My Kind of School!
Rebel. Vandaal. Pff.quote:Op maandag 1 september 2008 12:01 schreef JDude het volgende:
Welke zit je? Er staan nog wel her en der wat krabbels van mij op de tafeltjes denk ik.
In Hoegaarden of Strongbow altijdquote:Op maandag 1 september 2008 14:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Rossdale, vriend, prijsvraag? Heb je trek in bier?
Kan 't niet met een gewone computer?quote:Op maandag 1 september 2008 14:57 schreef Kuukske het volgende:
Rizzo, je hebt niet eens een console.
Ja ok, dan kan 'ie Spore aan mij geven.quote:Op maandag 1 september 2008 15:16 schreef Rossdale het volgende:
Er is ook een PC-bundel te winnen hoor koekie, dus Rizzeau kan makkelijk meedoen
Die ga ik al winnenquote:Op maandag 1 september 2008 15:16 schreef Rossdale het volgende:
Er is ook een PC-bundel te winnen hoor koekie, dus Rizzeau kan makkelijk meedoen
En wil je er een citroentje in je Hoegaarden? Of niet?quote:Op maandag 1 september 2008 15:16 schreef Rossdale het volgende:
Zonder citroen natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2008 16:59 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
En wil je er een citroentje in je Hoegaarden? Of niet?
N1222 Zat ik vandaag.quote:Op maandag 1 september 2008 12:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Welke zit je? Er staan nog wel her en der wat krabbels van mij op de tafeltjes denk ik.
Tering. Vroeger heette het nog gewoon 1.12.quote:
Vast wel, waarom zou hij het anders in dees topique komen vertellen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
En die wil je vast met ons delen...?![]()
Dat gevoel had ik gisteren héél erg. Vandaag stuiter ik al aardig rond.quote:
Het lijkt mij niet zo heel leuk eigenlijkquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 15:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ok, dan kan 'ie Spore aan mij geven.
Hij doet er echt niets mee. Ik vind poppetjes maken wel leuk!quote:
Als je pc het prima aan kan zal het er wel gelikt uit zien.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:23 schreef Dalamar het volgende:
Smaken verschillen, ik heb me er gisteren echt prima mee vermaakt. Mooi afgewerkte game, geen prutswerk.
Je begint met een heel simpel beestje (je kan kiezen tussen herbivoor en carnivoor). Eerst zwem je rond en moet je vlees/ planten eten, grotere beesten ontwijken en je kan anderen aanvallen. Je groeit door en ne kan in een aantal fasen je creature aanpassen en uitbreiden.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je pc het prima aan kan zal het er wel gelikt uit zien.
Maar vertel eens wat meer dan??
Ik denk het nietquote:Op woensdag 3 september 2008 15:58 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Je begint met een heel simpel beestje (je kan kiezen tussen herbivoor en carnivoor). Eerst zwem je rond en moet je vlees/ planten eten, grotere beesten ontwijken en je kan anderen aanvallen. Je groeit door en ne kan in een aantal fasen je creature aanpassen en uitbreiden.
In de fase daarna klim je uit de zee het land op, nu moet je eten, jagen op andere creatures (carnivoor) of contact met ze maken (herbivoor). Hier kan je veel upgrades/ onderdelen voor je creature bij elkaar sparen en weer een aantal keren je creature aanpassen.
Nu ben ik in de derde fase aanbeland waar je een beschaving gaat opbouwen.
Heeel kort uitgelegd, er gebeurt allemaal nog veel meer.
Rossdale gaat vast een interessante review schrijven
Ik denk dat ik die duizend roodharige meisjes wel even ga aanschouwen jaquote:Op donderdag 4 september 2008 07:14 schreef Kuukske het volgende:
Mooi zo! Nog spannende weekendplannen??[ afbeelding ]
Och jee. Nou, mij niet gezien. F1 Belgiëquote:Op donderdag 4 september 2008 18:55 schreef veldmuis het volgende:
Ik denk dat ik die duizend roodharige meisjes wel even ga aanschouwen ja [ afbeelding ]
Belgiëquote:Op donderdag 4 september 2008 18:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och jee. Nou, mij niet gezien. F1 België.
Ja, dat wel,quote:Op donderdag 4 september 2008 18:57 schreef Kuukske het volgende:
Bovendien ruleert blond.
Que?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:50 schreef Kuukske het volgende:
Ross. Wat heb je toch een mooie stem. Stranger in this town.
Ik zat Bush te luisteren.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef Rossdale het volgende:
Que?
Stil gij!quote:
Jaja. Nu mét abonnement.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
oja fok bestaat ook nog
Nu niet meerquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:52 schreef Dalamar het volgende:
En nu?
Ja, met krappe stoelen en zalen die stinken. Nee, doen mij Metropolis maar. Dat kwartiertje rijden vanaf Metropolis het centrum in neem ik dan wel op de koop toe. Als je weet waar je kunt parkeren net zo gemakkelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:04 schreef bassieVL het volgende:
UGC is ook een bioscoop, vlakbij het Centraal station van Antwerpen. Heeft ook 15 zalen. En het voordeel is dat je daarna nog Antwerpen zelf in kunt duiken.
www.ugc.be
En droog?quote:Op zondag 7 september 2008 21:15 schreef bassieVL het volgende:
Weer terug in Breda. Weekendje Stockholm was erg leuk.
GTST kijk vind ik al grof.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:33 schreef Kuukske het volgende:
Oh. Sorry.
Het kan groffer; kijk maar eens naar GTST.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:53 schreef JDude het volgende:
Kvitta klinkt als een bankstel van Ikea, m.a.w.: geen idee wie de beste man is.
TESP, lokaal talent! Is wel aardig hoor, voor op zo'n festival. Ik zal er geen muziek van opzetten als ik thuis zit.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:12 schreef Rossdale het volgende:
Bij Breda Barst ben ik er natuurlijk ook weer bijiiig op zaterdag, zondag weet ik nog niet eigenlijk.
Ik ben benieuwd naar the exploding shetland ponies. De muziek is vast extreem kut, maar de naam alleen is al top
Hé, kijk zelf even op bredabarst.nl. Je had toch niks te doen.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:45 schreef tha_rizzo het volgende:
@FM, Kraak en Smaak? Komen die ook? Vet. Wanneer, hoe laat en waar?
Je moet er wat voor over hebben. De entreekaartjes waren respectievelijk ¤ 10,- voor Berlijn en 5 Pond voor London.quote:Op donderdag 11 september 2008 08:50 schreef Kuukske het volgende:
True true. Maar toch. In één weekend 'even' naar Berlijn en Londen. Fancy hoor.
Ja, vanavond is intro. Van 17:00 tot 23:00quote:Op donderdag 11 september 2008 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Het is HBO intro toch? Is er vanavond wat spannends te doen? Ik ben al 3 keer gebeld of ik mee de stad in ga vanavond, maar ik moet morgen weer vroeg werken. Ik ga dus alleen als er iets puiks in de stad te doen is
Tofquote:
Same here.quote:
Omdat ik je nog gezegd had dat je 360 spul voor mij moest winnen. Maarja je luisterde weer niet naar mequote:Op vrijdag 12 september 2008 11:10 schreef Kuukske het volgende:
Ohw joepie. Mag ik een agendapunt inbrengen? Waarom ik geen Wiimeuk heb gewonnen?
OH JIJ!!! Wat gemeen. En laag. Nouja, ik heb bij FTR Dirt op DVD + goodies gewonnenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:13 schreef Rossdale het volgende:
Omdat ik je nog gezegd had dat je 360 spul voor mij moest winnen. Maarja je luisterde weer niet naar me
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:52 schreef JDude het volgende:
Whehe. Dat wordt nuecken in de bezemkast van de Graanbeurs.
Zulks een bijzondere relatie hebben julliequote:Op zaterdag 13 september 2008 07:39 schreef Kuukske het volgende:
Misschien worden ze nu kwijlend wakker op een emmer.
quote:Ergens in 2002 schreef de gemeente Breda het volgende:
De Spaanse belegeringslinies van 1624-1625 worden in het Bredase landschap weer zichtbaar gemaakt. Geïnspireerd door het beroemde schilderij las Lanzas (Velázquez) staat op tientallen plaatsen een lans als kunstmarkering. Op deze plaatsen was vroeger als onderdeel van de linie een schans, redoute of legerkamp gelegen.
Op 67 locaties in de stad, het buitengebied en dorpen zoals Teteringen en Ulvenhout, verrijzen reeds vanaf 3 mei lansen die de twee belegeringslinies van 1624 – 1625 in het landschap zichtbaar maken.
Linie 750 is een initiatief van de landschapsarchitect Hans van Engen.
Een plattegrond van de Spínola-route en bijbehorend boekje met het verhaal van de belegering zijn verkrijgbaar bij de VVV. Linie 750, een monument op zich, is al fietsend, skatend of wandelend een ware belevenis!
Op vrijdag 24 mei om 15.30 uur wordt op het van Coothplein de Linie 750 met het plaatsen van de laatste lans gesloten. Tevens wordt op deze dag de Spínola-fietsroute officieel geopend.
In het Bredaas Museum vindt van 27 september t/m 24 november een tentoonstelling plaats over de belegeringen van Breda.
Dude....quote:Op zondag 14 september 2008 14:16 schreef JDude het volgende:
Goed nieuws voor Rizzeau:
Breda telt 87.814 vrouwen tegen 83.225 mannen (stand 01-01-2008). Gauw hierheen verhuizen dus!
Bron: de nieuwe Stadsgids
Hey, het is echt ideaal leesvoer voor wanneer je op de pot zitquote:Op zondag 14 september 2008 19:10 schreef veldmuis het volgende:
Idd. Mensen die de stadsgids lezen_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |