Welke zit je? Er staan nog wel her en der wat krabbels van mij op de tafeltjes denk ikquote:Op maandag 1 september 2008 11:40 schreef BossFight het volgende:
Whehehehehe, ik zit gewoon in de college zaal te internetten. My Kind of School!
Rebel. Vandaal. Pff.quote:Op maandag 1 september 2008 12:01 schreef JDude het volgende:
Welke zit je? Er staan nog wel her en der wat krabbels van mij op de tafeltjes denk ik.
In Hoegaarden of Strongbow altijdquote:Op maandag 1 september 2008 14:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Rossdale, vriend, prijsvraag? Heb je trek in bier?
Kan 't niet met een gewone computer?quote:Op maandag 1 september 2008 14:57 schreef Kuukske het volgende:
Rizzo, je hebt niet eens een console.
Ja ok, dan kan 'ie Spore aan mij geven.quote:Op maandag 1 september 2008 15:16 schreef Rossdale het volgende:
Er is ook een PC-bundel te winnen hoor koekie, dus Rizzeau kan makkelijk meedoen
Die ga ik al winnenquote:Op maandag 1 september 2008 15:16 schreef Rossdale het volgende:
Er is ook een PC-bundel te winnen hoor koekie, dus Rizzeau kan makkelijk meedoen
En wil je er een citroentje in je Hoegaarden? Of niet?quote:Op maandag 1 september 2008 15:16 schreef Rossdale het volgende:
Zonder citroen natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2008 16:59 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
En wil je er een citroentje in je Hoegaarden? Of niet?
N1222 Zat ik vandaag.quote:Op maandag 1 september 2008 12:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Welke zit je? Er staan nog wel her en der wat krabbels van mij op de tafeltjes denk ik.
Vast wel, waarom zou hij het anders in dees topique komen vertellen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
En die wil je vast met ons delen...?![]()
Dat gevoel had ik gisteren héél erg. Vandaag stuiter ik al aardig rond.quote:
Het lijkt mij niet zo heel leuk eigenlijkquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 15:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ok, dan kan 'ie Spore aan mij geven.
Hij doet er echt niets mee. Ik vind poppetjes maken wel leuk!quote:
Als je pc het prima aan kan zal het er wel gelikt uit zien.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:23 schreef Dalamar het volgende:
Smaken verschillen, ik heb me er gisteren echt prima mee vermaakt. Mooi afgewerkte game, geen prutswerk.
Je begint met een heel simpel beestje (je kan kiezen tussen herbivoor en carnivoor). Eerst zwem je rond en moet je vlees/ planten eten, grotere beesten ontwijken en je kan anderen aanvallen. Je groeit door en ne kan in een aantal fasen je creature aanpassen en uitbreiden.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je pc het prima aan kan zal het er wel gelikt uit zien.
Maar vertel eens wat meer dan??
Ik denk het nietquote:Op woensdag 3 september 2008 15:58 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Je begint met een heel simpel beestje (je kan kiezen tussen herbivoor en carnivoor). Eerst zwem je rond en moet je vlees/ planten eten, grotere beesten ontwijken en je kan anderen aanvallen. Je groeit door en ne kan in een aantal fasen je creature aanpassen en uitbreiden.
In de fase daarna klim je uit de zee het land op, nu moet je eten, jagen op andere creatures (carnivoor) of contact met ze maken (herbivoor). Hier kan je veel upgrades/ onderdelen voor je creature bij elkaar sparen en weer een aantal keren je creature aanpassen.
Nu ben ik in de derde fase aanbeland waar je een beschaving gaat opbouwen.
Heeel kort uitgelegd, er gebeurt allemaal nog veel meer.
Rossdale gaat vast een interessante review schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |