Welcome to my worldquote:Op zondag 31 augustus 2008 07:13 schreef tha_rizzo het volgende:
Vanaf 5 uur annex half 6 wakker zijn is niet tof.
Hoe word 't weer vanavond?quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:21 schreef JDude het volgende:
Dat moet dan wel haast vandaag, Rizzeau.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Een heerlijke grote schotel dönner kebab voor dat glazen huis opeten
Eerst op een terras bij de Pij, daarna ergens voetbal kijken \o/quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:26 schreef Asics het volgende:![]()
mogge
![]()
en wie gaat er allemaal van het mooie weer genieten vandaag, en hoe?
Wij gaan een dagje naar de biesbos.
Nee, maar ze zijn wel lekker.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:27 schreef Asics het volgende:
is dat te vergelijken met die van een echte Italiaan?
Ja! Wij zo! He! Dat is vlakbij!quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:38 schreef veldmuis het volgende:
De MW-Brabantse Jos en Ger (hoe heten die?_) reden net vlakbij op SBS6.
.
Hehehequote:Op maandag 1 september 2008 07:35 schreef Kuukske het volgende:
Sorry luitjes, jullie moeten even een week tegen mn FOK Games icon aankijken.
Ik had je daar bij stom toeval al eens gevonden, maar nooit toegevoegd. En gisteren dacht ik.. ohja!quote:Op maandag 1 september 2008 08:56 schreef Rossdale het volgende:
Hehehe
Begin je me nou ook al op andere sites te stalken?
Met zulke mooie prijzen is het je vergevenquote:Op maandag 1 september 2008 07:35 schreef Kuukske het volgende:
Sorry luitjes, jullie moeten even een week tegen mn FOK Games icon aankijken.
Wat zijn ze toch goed hequote:Op maandag 1 september 2008 09:39 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Met zulke mooie prijzen is het je vergeven
Dat dacht ik ook. Ik twijfelde nog even tussen PC en Wii. Maar Wii heeft wat toegankelijkere spelletjes in de prijsvraag zitten. Die 2 behalve Spore in het PC pakket is niks voor mijquote:Op maandag 1 september 2008 09:39 schreef Dalamar het volgende:
Met zulke mooie prijzen is het je vergeven
Die andere twee mag je ook best aan mij doneren hoor, ik mag niet met de prijsvraag meedoenquote:Op maandag 1 september 2008 09:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ik twijfelde nog even tussen PC en Wii. Maar Wii heeft wat toegankelijkere spelletjes in de prijsvraag zitten. Die 2 behalve Spore in het PC pakket is niks voor mij.
* Kuukske geeft Ross een rugmassage.quote:Op maandag 1 september 2008 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Ligt er maar net aan wie van ons de winnaars trekt natuurlijk, maar ik geloof dat ik over de prijsvragen ga
Wat ik met jou doe om je om te kopen zet ik hier niet neer!quote:Op maandag 1 september 2008 10:21 schreef JDude het volgende:
* JDude schrijft ook een prijsvraag uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |