GTST kijk vind ik al grof.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:33 schreef Kuukske het volgende:
Oh. Sorry.
Het kan groffer; kijk maar eens naar GTST.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:53 schreef JDude het volgende:
Kvitta klinkt als een bankstel van Ikea, m.a.w.: geen idee wie de beste man is.
TESP, lokaal talent! Is wel aardig hoor, voor op zo'n festival. Ik zal er geen muziek van opzetten als ik thuis zit.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:12 schreef Rossdale het volgende:
Bij Breda Barst ben ik er natuurlijk ook weer bijiiig op zaterdag, zondag weet ik nog niet eigenlijk.
Ik ben benieuwd naar the exploding shetland ponies. De muziek is vast extreem kut, maar de naam alleen is al top
Hé, kijk zelf even op bredabarst.nl. Je had toch niks te doen.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:45 schreef tha_rizzo het volgende:
@FM, Kraak en Smaak? Komen die ook? Vet. Wanneer, hoe laat en waar?
Je moet er wat voor over hebben. De entreekaartjes waren respectievelijk ¤ 10,- voor Berlijn en 5 Pond voor London.quote:Op donderdag 11 september 2008 08:50 schreef Kuukske het volgende:
True true. Maar toch. In één weekend 'even' naar Berlijn en Londen. Fancy hoor.
Ja, vanavond is intro. Van 17:00 tot 23:00quote:Op donderdag 11 september 2008 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Het is HBO intro toch? Is er vanavond wat spannends te doen? Ik ben al 3 keer gebeld of ik mee de stad in ga vanavond, maar ik moet morgen weer vroeg werken. Ik ga dus alleen als er iets puiks in de stad te doen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |