Ik denk dat ik die duizend roodharige meisjes wel even ga aanschouwen jaquote:Op donderdag 4 september 2008 07:14 schreef Kuukske het volgende:
Mooi zo! Nog spannende weekendplannen??[ afbeelding ]
Och jee. Nou, mij niet gezien. F1 Belgiëquote:Op donderdag 4 september 2008 18:55 schreef veldmuis het volgende:
Ik denk dat ik die duizend roodharige meisjes wel even ga aanschouwen ja [ afbeelding ]
Belgiëquote:Op donderdag 4 september 2008 18:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och jee. Nou, mij niet gezien. F1 België.
Ja, dat wel,quote:Op donderdag 4 september 2008 18:57 schreef Kuukske het volgende:
Bovendien ruleert blond.
Que?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:50 schreef Kuukske het volgende:
Ross. Wat heb je toch een mooie stem. Stranger in this town.
Ik zat Bush te luisteren.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef Rossdale het volgende:
Que?
Jaja. Nu mét abonnement.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
oja fok bestaat ook nog
Nu niet meerquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:52 schreef Dalamar het volgende:
En nu?
Ja, met krappe stoelen en zalen die stinken. Nee, doen mij Metropolis maar. Dat kwartiertje rijden vanaf Metropolis het centrum in neem ik dan wel op de koop toe. Als je weet waar je kunt parkeren net zo gemakkelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:04 schreef bassieVL het volgende:
UGC is ook een bioscoop, vlakbij het Centraal station van Antwerpen. Heeft ook 15 zalen. En het voordeel is dat je daarna nog Antwerpen zelf in kunt duiken.
www.ugc.be
En droog?quote:Op zondag 7 september 2008 21:15 schreef bassieVL het volgende:
Weer terug in Breda. Weekendje Stockholm was erg leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |