Tofquote:
Same here.quote:
Omdat ik je nog gezegd had dat je 360 spul voor mij moest winnen. Maarja je luisterde weer niet naar mequote:Op vrijdag 12 september 2008 11:10 schreef Kuukske het volgende:
Ohw joepie. Mag ik een agendapunt inbrengen? Waarom ik geen Wiimeuk heb gewonnen?
OH JIJ!!! Wat gemeen. En laag. Nouja, ik heb bij FTR Dirt op DVD + goodies gewonnenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:13 schreef Rossdale het volgende:
Omdat ik je nog gezegd had dat je 360 spul voor mij moest winnen. Maarja je luisterde weer niet naar me
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:52 schreef JDude het volgende:
Whehe. Dat wordt nuecken in de bezemkast van de Graanbeurs.
Zulks een bijzondere relatie hebben julliequote:Op zaterdag 13 september 2008 07:39 schreef Kuukske het volgende:
Misschien worden ze nu kwijlend wakker op een emmer.
quote:Ergens in 2002 schreef de gemeente Breda het volgende:
De Spaanse belegeringslinies van 1624-1625 worden in het Bredase landschap weer zichtbaar gemaakt. Geïnspireerd door het beroemde schilderij las Lanzas (Velázquez) staat op tientallen plaatsen een lans als kunstmarkering. Op deze plaatsen was vroeger als onderdeel van de linie een schans, redoute of legerkamp gelegen.
Op 67 locaties in de stad, het buitengebied en dorpen zoals Teteringen en Ulvenhout, verrijzen reeds vanaf 3 mei lansen die de twee belegeringslinies van 1624 – 1625 in het landschap zichtbaar maken.
Linie 750 is een initiatief van de landschapsarchitect Hans van Engen.
Een plattegrond van de Spínola-route en bijbehorend boekje met het verhaal van de belegering zijn verkrijgbaar bij de VVV. Linie 750, een monument op zich, is al fietsend, skatend of wandelend een ware belevenis!
Op vrijdag 24 mei om 15.30 uur wordt op het van Coothplein de Linie 750 met het plaatsen van de laatste lans gesloten. Tevens wordt op deze dag de Spínola-fietsroute officieel geopend.
In het Bredaas Museum vindt van 27 september t/m 24 november een tentoonstelling plaats over de belegeringen van Breda.
Dude....quote:Op zondag 14 september 2008 14:16 schreef JDude het volgende:
Goed nieuws voor Rizzeau:
Breda telt 87.814 vrouwen tegen 83.225 mannen (stand 01-01-2008). Gauw hierheen verhuizen dus!
Bron: de nieuwe Stadsgids
Hey, het is echt ideaal leesvoer voor wanneer je op de pot zitquote:Op zondag 14 september 2008 19:10 schreef veldmuis het volgende:
Idd. Mensen die de stadsgids lezen_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |