Prophet had wel zoiets aan op Black 2005quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:34 schreef LeonH het volgende:
100% zeker weten dat dat niet The Prophet is. Dov gaat altijd op zijn manier uit z'n dak achter de draaitafels maar dit is dus echt niet The Prophet stilo
Volgens mij was het vorig jaar al Headhunterz. Brennan Heart is dit ook niet volgens mij alhoewel het pak wel veel op dat van zijn blademasterz act lijkt. Uiteindelijk zou je dan idd gaan voor JDX. Zal wel uit de Scantraxx hoek komen aangezien STrecordz de poster is. Misschien was het wel gewoon Bas Oskam ofzo aangezien dat ook zo'n lange smalle is zoals op het filmpje... Dozer was het in ieder geval niet
Om hier ff op verder te gaan. Er gaan sinds 2007 de geruchten/halve bevestigingen/onofficiele bevestigingen rond dat het JDX is, zoals Leon al aangaf.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:13 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dan springt hij toch verdomd veel rond voor zo een oude bok zeg! Het was toch Brennen ofzo? Hoewel als ik dit filmpje zie zou het ook best HH kunnen zien, die bouched ook altijd zo een eindje in het rond als hij staat te draaien...
50 was het jubileum-topic, dan is dat geoorloofdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:10 schreef kollie het volgende:
Boy, is niet helemaal waar: zie topic 48 en 50.
48 tja, iedereen gaat wel naar een festival, maar niet iedereen gaat naar mysterylandquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:10 schreef kollie het volgende:
Boy, is niet helemaal waar: zie topic 48 en 50.
Denk niet dat het HH is, dan hadden we wel zijn 'borstcrawl-move' wel gezienquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:13 schreef CrustyClown het volgende:
Dan springt hij toch verdomd veel rond voor zo een oude bok zeg! Het was toch Brennen ofzo? Hoewel als ik dit filmpje zie zou het ook best HH kunnen zien, die bouched ook altijd zo een eindje in het rond als hij staat te draaien...
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:54 schreef Da_Ripper het volgende:
Fak, ik dacht dat ik gister de nieuwe OP al had klaargemaakt maar schijnbaar toch iets niet goed gegaan.... ik fix 'm zo wel ff
Eensch met Boy; sorry collega-
POLL!![]()
Plaats 2 of 3 tracks voor de TT #59, dan maken we er nog n klein toernooitje van ook![]()
1) Skleroxx
2) TBA![]()
[..]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:54 schreef Da_Ripper het volgende:
Denk niet dat het HH is, dan hadden we wel zijn 'borstcrawl-move' wel gezien![]()
Tradities zijn er om in stand te blijven houden m'n vrindquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:51 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Lopen zeiken over een titel omdat je toevallig niet naar een feest gaat?
Post het filmpje en pm de linkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:49 schreef LeonH het volgende:
Vraagje @ Da_Ripper:
Mag ik hier ook m'n eigen dingen als mp3 downloadlinkje dumpen (zijn toch geen complete versies) of zal ik er gewoon maar een youtube filmpje van maken. Kunnen wel merken dat ik vakantie heb he
Dan verzin je toch een anderequote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jammer hoor dat de titelreeks zo verbroken wordt. Altijd titels en teksten van platen en nu dit....heel jammer
Ja maar om nou een topic naar een track te vernoemen die nog niet eens een naam heeftquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:29 schreef kollie het volgende:
die van Davide Sonar is behoorlijk geil
volgens mij is de titel ook iets in die richtingquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
stanley heeft deze ook op genomen met de naam "fuck me i'm famous?"
ja manquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:04 schreef NLS04 het volgende:
of het liefst eigenlijk naar Ran-D - My sound![]()
My sound is sick ill dope crazy wicked..![]()
zou goed kunnen als je net filmpje van Black ID zag waar Wan Taim gedraaid werd, want die is van JDXquote:
Hou je bram een beetje in de gaten nu ik niet met hem mee gaquote:
Stiekeme lezer blijft het toch he die Sethje, altijd wel even gelijk vertellen hoe het in elkaar zitquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:39 schreef Sethje het volgende:
die komt niet uit want dat was een dj tool voor audio attack
Ahahahaha!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:55 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[2008] The_Beholder_and_Zany_-_Bleeding_For_The_Harder_Styles-(SMCSP008)-Vinyl-2008-HB
Daar was ik bij maar dat is niet de redenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zou goed kunnen als je net filmpje van Black ID zag waar Wan Taim gedraaid werd, want die is van JDX
Wat een gastquote:
ben ik de enige hier die er niet zo veel aan vind? Zit allemaal van die anti climaxen in, en een kick die voor deze plaat niet echt goed doordreunt..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:55 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[2008] The_Beholder_and_Zany_-_Bleeding_For_The_Harder_Styles-(SMCSP008)-Vinyl-2008-HB
De eerste 2 minuten zijn echt lekker. Toen ik 'm voor het eerst hoorde in Zak ging ik daarop echt wel los. Ik vond de vocal ook toen wat tegenvallend.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:39 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Vind 't ook maar weinig aan. De synth lijkt rechtstreeks uit een spelcomputer getrokken, en de vocalen hebben een hoog BSB-gehalte
Ik wil hierbij ff eer bewijzen aan Dj Dquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:11 schreef Silaz het volgende:
Zit dan wel niet in het hardcore topic, maar man man wat is Viper vs Endymion - how long een dikke plaat
minimixquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:34 schreef Sethje het volgende:
Ik vind die ene track zo vet van DJ D uit die minimix. En die nr 1 is ook wel dol
![]()
Shock the Futurequote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:34 schreef Sethje het volgende:
Ik vind die ene track zo vet van DJ D uit die minimix. En die nr 1 is ook wel dol
![]()
Super! Thanksquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:30 schreef HarryVanDeTap het volgende:
NrSix je heb pm over die nummers
quote:Aanstaande zaterdag viert Mystery Land haar 15 jarig bestaan en Q-dance is uiteraard ook weer aanwezig!
Heb je geen kaart kunnen bemachtigen, maar wil je de Q-dance sets niet missen? Stem dan van 11.00 tot 23.00 uur af op Q-dance Radio (op Q-dance.nl) en geniet mee.
Hieronder de timetable van de Q-dance stage:
11:00 - 12:30: Fausto
12:30 - 14:00: D-Block @ S-te-Fan
14:00 - 15:30: Dana
15:30 - 16:30: Wildstylez
16:30 - 17:00: Blademasterz
17:00 - 18:30: Zany
18:30 - 20:00: Technoboy
18:30 - 20:00: Zatox
20:00 - 00:00: Alpha²
21:30 - 23:00: The Prophet
Hosted by: Ruffian
MC: Nolz
haha hij weet gewoon al wat ie aan trektquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:14 schreef JortK het volgende:
Ik ook aanwezig, groen korte broek en geel shirt
Gezien het weer wel ja; oude klerenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
haha hij weet gewoon al wat ie aan trekt![]()
Ik natuurlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:26 schreef Sethje het volgende:
Ik heb er zo'n zin innnnn
Wie gingen er nog meer eigenlijk uit het topic?
Gewoon een korte.. als je het koud krijgt, gewo on iets harder feesten. krijg je het vanzelf warmquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:19 schreef LeonH het volgende:
jup aanwezig @ Mysteryland!
Zie je iemand rondspringen met een Turtles shirt dan ben ik het, twijfel niet spreek me gewoon aan
Alleen nog aan het twijfelen over een korte of lange broek
Call Me stupid, maar op Q_Dance zie k alleen de Hard-stream en Chill-stream *nu @12:00* en beide klinken (nog niet) erg live, of ligt dat aan mij en moet ik gewoon de Hardstream aanzetten en niet zeuren?quote:
morgen is mysteryland pas he... het is vandaag vrijdagquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:10 schreef Koepert het volgende:
[..]
Call Me stupid, maar op Q_Dance zie k alleen de Hard-stream en Chill-stream *nu @12:00* en beide klinken (nog niet) erg live, of ligt dat aan mij en moet ik gewoon de Hardstream aanzetten en niet zeuren?
Huh? Oh Fuckquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
morgen is mysteryland pas he... het is vandaag vrijdag
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:13 schreef Koepert het volgende:
[..]
Huh? Oh Fuck
Ok everybody: Call Me Stupid
Dissonance is nicequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:51 schreef JortK het volgende:
Nieuwe NC tracks:
http://www.noisecontrollers.nl/music/
ik vind m serieus tofquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:29 schreef LeonH het volgende:
kut youtube kwaliteit![]()
intro moet nog aan gewerkt worden, en de vocals moet ik nog gelijklopend met de kicks zien te krijgen.
Dit is zeg maar een ruwe eerste versie
Wederom kan ik niet anders doen dan zeggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:29 schreef LeonH het volgende:
intro moet nog aan gewerkt worden, en de vocals moet ik nog gelijklopend met de kicks zien te krijgen.
Wat een heerlijke track! Niks anders dan hulde, perfecte vocals en dit keer vind ik de melodie ook veel beter dan in je eerdere tracks. De kicks waren sowieso elke keer al erg dik...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:29 schreef LeonH het volgende:
quote:Hallo Allemaal,
Vanaf vandaag is er een aantal weken lang elke week een Mp3 release. Na D-Block en S-te-Fan ben ik de tweede artiest die een dergelijke actie houdt.
Ik heb veel tracks gemaakt, die wat experimenteel zijn, of alleen voor feesten gemaakt zijn.
De tracks zijn soms een beetje onafgerond, maar er zullen ook tracks zijn die een leuke toevoeging aan de mp3 collectie.
De eerste deze week is Sylenth & Glitch - Your Choice.
Check hem op www.a-lusion.com op de Home pagina :-)
ik niet present, maar achteraf toch een soort van meebelevenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Mooi zo, beter worden ze opgenomen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:13 schreef Koepert het volgende:
[..]
Huh? Oh Fuck
Ok everybody: Call Me Stupid
had ik al een paar maanden snipje van, inderdaad fijne plaatquote:
The download limit has been reached for this file. Please contact the sender and ask them to resend the file.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
En de link; online gezet door A-lusion himself dus legaal![]()
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=batch_download&batch_id=Q01GMFhwY3lsamMwTVE9PQ
http://www6.zippyshare.com/v/90329059/file.htmlquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Spiegeltje iemand?
Sylenth & Glitch = A-lusion & Jones = Onne & Wouterquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:16 schreef Da_Ripper het volgende:
En kan iemand mij de connectie Sylenth & Glitch vs. A-Lusion uitleggen?
hoe wil je het anders uitspreken dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:16 schreef 16meter het volgende:
ik had laatst een discussie met een vriend over de uitspraak van Dark Oscillators.
volgens hem was het dark os-kie-lee-turs![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Sylenth & Glitch = A-lusion & Jones = Onne & Wouter
even plat gezegd: ôselader (en dan op z'n Engels)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Show Spelled Pronunciation os-uh-ley-ter
bron met luistervoorbeeld
Thnxquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://www6.zippyshare.com/v/90329059/file.html
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
even plat gezegd: ôselader (en dan op z'n Engels)
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat? Ga je ossen laden?Sorry
flauw
nope, er liggen servers uit --> http://partyflock.nl/maintenancequote:
en uppen en pm'nquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:02 schreef JortK het volgende:
Nog maar even een setje opnemen voor in de auto morgen
Zo ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
even plat gezegd: ôselader (en dan op z'n Engels)
[duits]quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:19 schreef 16meter het volgende:
Een collega vertelde me laatst dat hij 'de Proppet' zo goed vond. "The Prophet" verbeterde ik hem.
Echt hèquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:41 schreef 16meter het volgende:
NLS - Best of 2007, The Megamix
Ik kan die set echt dromen... Een periode elke ochtend op de fiets gedraaid. En 's middags dan weer. Ook thuis veel geluisterd. Echt een toppertje. Props voor NLS.
Theo kan, mits zo geboekt en in de stemming, uitstekende hardstyle setjes neerzetten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:42 schreef luckass het volgende:
Lekker nummer van Onne!
Had afgelopen week introweek in Delft, draaide Mental Theo () daar ergens.
Uiteindelijk viel het toch best mee, we hebben ze flink laten zien wat beuken is.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:19 schreef 16meter het volgende:
Een collega vertelde me laatst dat hij 'de Proppet' zo goed vond. "The Prophet" verbeterde ik hem.
Later begon hij weer over de Proppet.. toen hield ik het maar bij ->![]()
whahahahahahahahaquote:
Hij begon rustig, maar toen een maat "Gas met die zooi" aanvroeg, wist hij wel wat voor publiek er wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:57 schreef MrDice het volgende:
[..]
Theo kan, mits zo geboekt en in de stemming, uitstekende hardstyle setjes neerzetten.![]()
Plaatjes bij DJ's aanvragenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij begon rustig, maar toen een maat "Gas met die zooi" aanvroeg, wist hij wel wat voor publiek er was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:52 schreef pwned het volgende:
Klopt wel ja, en hij gooit er net zo makkelijk wat happy/early/mainstream hardcore doorheen. Op zich kun je je wel vermaken bij zo'n set.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:57 schreef MrDice het volgende:
[..]
Theo kan, mits zo geboekt en in de stemming, uitstekende hardstyle setjes neerzetten.![]()
fuck it, weet je wel!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
TEKNIKLIE JOE NOO?? RIESPEKT DE SKILS OF DE MASTER OF DE WIELS OF STIEL
HET IS WEER WEEKEND!!! LEKKER... ZUIPUUUHHHquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik hoorde hem net pas als daggrap bij 3FM Ekstra Weekend
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:30 schreef JortK het volgende:
Ik weet zeker dat morgen Get Wasted erg letterlijk zal zijn bij mij
quote:
Het is leuk om te zien dat zoveel mensen genoten hebben van die mix maar ik begin me toch wel een beetje zorgen te maken of ik dat komend jaar nog wel kan overtreffenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:41 schreef 16meter het volgende:
NLS - Best of 2007, The Megamix
Ik kan die set echt dromen...
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 06:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Have fun y'all in dat mystieke land!
Ok...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:48 schreef MrDice het volgende:
Joh pagina twee van dit topic is het uitgebreid besproken inclusief de playlist...
Bohh wat is het kut om hier op de radio te moeten luisteren wetende dat mn vriendin daar lekker staat te stampenquote:
Waarom ben je niet mee?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:58 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Bohh wat is het kut om hier op de radio te moeten luisteren wetende dat mn vriendin daar lekker staat te stampen
Ik ben een maand geleden geopereerd aan mn knie en met krukken naar mysteryland zag ik niet zo zitten..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarom ben je niet mee?
idd Crystal![]()
![]()
![]()
Idd komen er nog genoeg feestenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:12 schreef 16meter het volgende:
Balen man... sterkte ermee. Nog genoeg leuke feesten in de laatste maanden van het jaar.![]()
Stream wordt nu alleen maar slechter en slechter.
quote:
+1 voor MrDicequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:33 schreef MrDice het volgende:
Hey mannen... zullen we ff met z'n allen verhuizen naar: Mystery land #3?
Anders spammen we straks dit hele topic vol.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:03 schreef NLS04 het volgende:
Het was niet redemption van Williams syndrome maar Thunderstyle van Gentalica(alias van Alphaverb):
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
En de link; online gezet door A-lusion himself dus legaal![]()
Wat een dikke plaat zeg,quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:03 schreef NLS04 het volgende:
Het was niet redemption van Williams syndrome maar Thunderstyle van Gentalica(alias van Alphaverb):
die MC vind ik juist geweldig , die gaat echt helemaal losquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:55 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
+1 voor MrDice![]()
heb meteen alle posts met alleen maar een reactie op de stream verwijderd
[..]
![]()
![]()
oh, dàt dansje![]()
Is de CD die je bij de Defqon DVD van dit jaar krijgtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:18 schreef Da_Ripper het volgende:
I dunno, bij 2 pakken Sunil?
vraag het de '87's-feestbeest
Mooi dat je je vermaakt hebt mannyquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:00 schreef manny het volgende:
Oei oei Mysteryland was wel erg vet (en duur.....). Heel veel leuks gehoord, Q-base uiteraard prima, maar ze hadden ook een soort raw kelder / ruimte en daar ging het ook flink los. Totaal andere sfeer natuurlijk, met 100 man losgaan in een uithoek van het festival of met tig duizend man in het zonnetje bij q-base. Allebei top.
quote:As some people might know, the "DJ Vortex - Come On And Fight" remix vinyl has been misprinted. This means the record skips at some points.
For this reason, I will make my remix available as a free download in the media section.
But thats not all, I also made a bootleged edit of my remix with
2 Unlimited - No Limit and this version is also in available
DOWNLOAD HERE
Grtz,
Daniel
Helemaal eensquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:35 schreef Sethje het volgende:
mysteryland was echt te vet...die alphaverb plaatldmf remix maneater remix echt zoveel vette platen gehoord, sfeer was goed, vette aankleiding, zon...topdag
Q-base is volgende week gast.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:00 schreef manny het volgende:
Oei oei Mysteryland was wel erg vet (en duur.....). Heel veel leuks gehoord, Q-base uiteraard prima, maar ze hadden ook een soort raw kelder / ruimte en daar ging het ook flink los. Totaal andere sfeer natuurlijk, met 100 man losgaan in een uithoek van het festival of met tig duizend man in het zonnetje bij q-base. Allebei top.
Hij bedoeld vast de Q-dance area... Jeweetzquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
Q-base is volgende week gast.
Maar ik ben blij dat het goed weer wordt volgens je glazen bol.
Vond de R_aw veel vetter als de Q-Dance.. Veel te druk daar man godverdomme zeg.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:00 schreef manny het volgende:
thanks. Is pas een eerste versie, dus moet nog van alles aan gebeurenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:59 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ben poosje niet online geweest maar die track van Corleone is trouwens behoorlijk vetAlleen de break (zegma 1.40 tot 2.18) zou ik persoonlijk nog iets toevoegen. Alleen de vocal klinkt namelijk een beetje kaal vind ik. Maar voorderest klinkt de melodie, opbouw naar de climax allemaal heel erg lekker! good work
![]()
[..]
Graag gedaan hoor.quote:
haha q-dance q-base.... foutje mijnerzijds, wou even snel 's ochtends m'n enthousiasme kwijt. Maar goed het was erg leuk. En dat ik er stroming goed ken, ..., nee dat zeker niet. Manny pakt maar een paar feestjes per jaar, dan haal je wel es wat door elkaar...quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:28 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Mooi dat je je vermaakt hebt mannyAl zegt me iets dat je (nog) niet heel erg bekend met deze muziekstijl bent
haha yesssssss zo vet die 2 unlimited remixquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:35 schreef mstx het volgende:
Gaat lekker met die gratis webreleases tegenwoordig. Ik had even gemist dat Alphaverb er ook een heeft vrijgegeven.![]()
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Welk nummer is dit?
Aan de audio heb je niet zoveel, maar je hoort nog wel de 'run dmc grandmaster J'.
Volgens mij had ik 'm vorige week op DB ook gehoord...
Menace II Society - Chronic Disorderquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Welk nummer is dit?
Aan de audio heb je niet zoveel, maar je hoort nog wel de 'run dmc grandmaster J'.
Volgens mij had ik 'm vorige week op DB ook gehoord...
* Koepert slaat zich voor zn kop dat ie die niet wist.....quote:
Komt deze week nog op zijn site las ik. ziet er lekker uitquote:2008 Mysteryland
01. Project 1 - The World Is Yours (www.theprophet.nl)
02. Frontliner - Warphole (www.theprophet.nl)
03. Star Creator - Kill Zone (Hunter Rmx) (www.theprophet.nl)
04. Killer Clown - Tormented (www.theprophet.nl)
05. A-lusion - Veritas (www.theprophet.nl)
06. Blademasterz - In The End (www.theprophet.nl)
07. Project 1 - The Story Unflods (www.theprophet.nl)
08. The Pitcher - Karma (www.theprophet.nl)
09. Frontliner - Tuuduuu (www.theprophet.nl)
10. G-Town Madness vs Viper - Here Comes The Rmx (DBSTF Rmx) (www.theprophet.nl)
11. Wildstylez - Revenge (www.theprophet.nl)
12. Zany - Thugs (NC Rmx) (www.theprophet.nl)
13. Frontliner - Self Deprecation (www.theprophet.nl)
14. The Prophet - Standing Strong (www.theprophet.nl)
15. The Prophet & Wildstylez - Cold Rockkin' (www.theprophet.nl)
16. Menace 2 Society - Chronic Disorder (www.theprophet.nl)
17. Dione - Pain Till I Die (Catscan Rmx) (www.theprophet.nl)
18. Evil Activities - Evilution (www.theprophet.nl)
19. Placid K - Once Again (www.theprophet.nl)
20. Pilldriver - Pitch-Hiker (www.theprophet.nl)
21. Jones & Stephenson - The First Rebirth (www.theprophet.nl)
23. Evil Activities - Nobody Said It Was Easy (www.theprophet.nl)
24. Art of Fighters - Partystarter (www.theprophet.nl)
25. (Ode to) 3 Steps Ahead - Drop It (Tommyknocker Rmx) (www.theprophet.nl)
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:59 schreef Silaz het volgende:
[..]
Komt deze week nog op zijn site las ik. ziet er lekker uit
Zonde als ik die tracklist zo ziequote:Op zondag 24 augustus 2008 19:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
boooh en dan zijn we ook nog eens naar zo'n kut afsluiter van een david guetta geweest omdat de rest vuurwerk wilde....
Goeie hardcorequote:Op zondag 24 augustus 2008 18:59 schreef Silaz het volgende:
[..]
Komt deze week nog op zijn site las ik. ziet er lekker uit
Van andere labels krijgt hij ook genoeg promo's... wie wil er nou niet dat zijn plaat door De Profeet gedraaid wordt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:11 schreef 16meter het volgende:
Proph zet in korte tijd wel ff 2 hele dikke sets neer.
Zou het al knap vinden als hij die kan evenaren op Q-Base, laat staan overtreffen (zonder in herhaling te vallen).![]()
Eigenlijk niet zo gek als je zo'n overvloed aan topplaten van je Scantraxx mannetjes krijgt aangevoerd.
'k zou huilen van geluk, met 20 lagen kippenvel op m'n armen al springend, stampend, dansend en schreeuwend over de complete area waar ie gedraaid wordtquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Van andere labels krijgt hij ook genoeg promo's... wie wil er nou niet dat zijn plaat door De Profeet gedraaid wordt.
Ook nog ja.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Van andere labels krijgt hij ook genoeg promo's... wie wil er nou niet dat zijn plaat door De Profeet gedraaid wordt.
Die aftiteling van Q-dvd's vertrouw ik dus echt voor geen meter. Al vaak genoeg een verkeerde spelling of titel/artiest zien staan met wat je zag/hoordequote:Op zondag 24 augustus 2008 21:15 schreef mstx het volgende:
Oja, en voor de n00bs die steeds beweren dat My Way van Headhunterz is, hier de aftiteling van de Defqon.1 DVD:
[ afbeelding ]
Ook leuke spelfout daaronder trouwens... "Get Waisted"![]()
Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:37 schreef Koepert het volgende:
Hey mensen... Ik zit al n tijdje met n vraagje in mn hoofd..
wie weet hoe die Hardstyle plaat van tijdje (max n jaar?) terug heet met dat sample van Requiem for a Dream (geniale film overigens) ?
Deze melodie dus..
Dankuquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)
Ik heb die film gisteren toevallig gekeken.![]()
De melodie van Donkey Rollers - Voice Of Conscience lijkt er trouwens ook heel sterk op.![]()
Hell yeahquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Het 3-jarig (+1 week)-jubileum wordt a.s. zaterdag gevierd.
Ik heb de uitnodiging al gepost
quote:Op maandag 25 augustus 2008 07:03 schreef 16meter het volgende:
Boy_Snakeye en mstx hebben zelfs een post in het allereerste gare semi-hardstyle-topic in ONZ.
Pas vanaf eind 2006 begon de reeks echt ergens op te lijken.
x2. Als die alphaverb geen grote gaat worden weet ik het ook niet meer. Wat een vette sound heeft hij tochquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:05 schreef Sethje het volgende:
Gentalica - Thunderstyleik ben verliefd
is dat zo?quote:Op maandag 25 augustus 2008 07:03 schreef 16meter het volgende:
Boy_Snakeye en mstx hebben zelfs een post in het allereerste gare semi-hardstyle-topic in ONZ.
Pas vanaf eind 2006 begon de reeks echt ergens op te lijken.
en zijn track keuze ook hij draait al 2 jaar hetzelfde setje ongeveerquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jezus, DJ Zany mag zijn site wel een updaten!
Hij is vast druk met zijn album
Ghehe, nou moet zeggen in Zak draaide hij echt lekkere tracks en niet de tracks die je van hem verwachtquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
en zijn track keuze ook hij draait al 2 jaar hetzelfde setje ongeveer
Vergeet ook niet dat het nu papa Zany is hequote:Op maandag 25 augustus 2008 13:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jezus, DJ Zany mag zijn site wel een updaten!
Hij is vast druk met zijn album
Zaterdag de uitgelezen kans denk ik zoquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:27 schreef Sethje het volgende:
verder dan gare youtube filmpjes gaan we binnenkort niet komen denk ik..of er moet een liveset van deepack/dbstf/J&W geript worden
Kans is ook aanwezig dat daniel vraagt om hem niet te draaien als er gestreamd word... aangezien het nog een beta versie is.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Zaterdag de uitgelezen kans denk ik zo
Ik kwam die set ook maar ergens tegen met die tags en het is dat Silaz er iets over zei anders was het me misschien niet eens opgevallenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Da ripper,...
Lijkt me niet meer, hij moest het volgens mij van Dov persee verander zodat het beter pakte ofzo.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik kwam die set ook maar ergens tegen met die tags en het is dat Silaz er iets over zei anders was het me misschien niet eens opgevallen. Hoewel ik het wel apart vond om nog iets tegen te komen onder 'Abject' want hij gebruikt die naam toch niet meer?
Vond Abject een stuk beter als Frontlinerquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer, hij moest het volgens mij van Dov persee verander zodat het beter pakte ofzo.
Art Of Fighters - Eartquakequote:
heldenplaat, gelukkig stond hij op Scantraxx Unreleasedquote:
hij moet gewoon knallen op Q-Basequote:Op zondag 24 augustus 2008 21:11 schreef 16meter het volgende:
Proph zet in korte tijd wel ff 2 hele dikke sets neer.
Zou het al knap vinden als hij die kan evenaren op Q-Base, laat staan overtreffen (zonder in herhaling te vallen).![]()
Eigenlijk niet zo gek als je zo'n overvloed aan topplaten van je Scantraxx mannetjes krijgt aangevoerd.
wij vroegen (dacht ik) nadat hij z'n label van de 1e release verlaten had, wanneer zijn volgende release kwam, zegt hij: welk label wil mijn troep nou uitbrengen?!quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:47 schreef NLS04 het volgende:
[..]
x2. Als die alphaverb geen grote gaat worden weet ik het ook niet meer. Wat een vette sound heeft hij toch
dacht dat hier keer langs was gekomen dat de melodie op Showtek leek, dat de kicks á la Headhunterz was en dat hij gemaakt was door Brennan Heart ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:15 schreef mstx het volgende:
Oja, en voor de n00bs die steeds beweren dat My Way van Headhunterz is, hier de aftiteling van de Defqon.1 DVD:
[ afbeelding ]
Ook leuke spelfout daaronder trouwens... "Get Waisted"![]()
behoorlijk vette platen van Williams Syndromequote:Op maandag 25 augustus 2008 18:09 schreef Silaz het volgende:
Oeps. vergeten onderwerp van pm te veranderen. nja care. have fun. zijn geloof ik wel de echte. Thunder
Als je iets verder had gewikid, of hoe je dat ook noemt had je gelezen dat mensen met het Williams Syndrome vaak een bijzonder talent voor muziek hebben. Het word ook wel eens Hypermuzikaliteit genoemd, als dat zich voordoet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:29 schreef LeonH het volgende:
[..]
behoorlijk vette platen van Williams Syndrome![]()
weet dat het eigenlijk is om je het minst druk over te maken, maar om nou een bepaalde ziekte/afwijking als naam te hebben... ik weet het niet hoor...
quote:Kinderen met Williams syndroom hebben vaak sterke interesse in andere mensen en talent voor muziek.
quote:Uitzonderlijke muzikale begaafdheid blijkt meer voor te komen bij kinderen met Williams syndroom dan bij andere kinderen. Een grote liefde voor en enig gevoel voor muziek is heel gewoon voor deze kinderen.
ja weet het, is het in dat geval ook, maar toch...quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Als je iets verder had gewikid, of hoe je dat ook noemt had je gelezen dat mensen met het Williams Syndrome vaak een bijzonder talent voor muziek hebben. Het word ook wel eens Hypermuzikaliteit genoemd, als dat zich voordoet.
En dan is het dus juist een mooi gekozen naam![]()
[..]
[..]
Ja zit wel iets in maar aan de andere kant, hier is wel over nagedacht...dat zie ik liever dan DJ Bassboomer ofzoquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja weet het, is het in dat geval ook, maar toch...
Nou, als het er net zo goed gestreamd wordt als afgelopen zaterdagquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Kans is ook aanwezig dat daniel vraagt om hem niet te draaien als er gestreamd word... aangezien het nog een beta versie is.
Foei, jij krijgt billenkoek van Da_Ripperquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://lsdb.nl/set/4320/Loony_-_Hardstyle_Mix__25-08-2008.html lekker setje
tis alleen een link naar de tracklist...niet naar de directe download site van de setquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Foei, jij krijgt billenkoek van Da_RipperZomaar zwaar illegale linkjes posten
ik kreeg dus wel na mysteryland meteen vrienden aan de deur (die weten dat ik veel nummers heb/ken) dat ze deze track wilde hebben vanwege de goede herinnering aan mysteryland...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:14 schreef 16meter het volgende:
Waus op dinsdagnacht, waar gaat het heen met de wereld?![]()
Inderdaad, een kutplaat. Zulke bagger heeft hij niet nodig, jammer dat Dov zo nu en dan toch zo'n breezah plaatje moet uitbrengen.
heeft die ouwe Dov toch maar weer mooi voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:53 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
Ben er zelf ook niet echt ondersteboven van, het beuk-stukje knalt wel degelijk maarja.. Als er nou videobeelden van eliZe bij zaten![]()
![]()
http://www.timmio.net/upl(...)ize4_06_TimmioNL.jpg
Ze vind One Night Stands een beetje vies. Daar gaat mijn hele manier van levenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:25 schreef LeonH het volgende:
[..]
heeft die ouwe Dov toch maar weer mooi voor elkaar gekregen
zou ik ook wel de studio mee in willen duiken, en niet zo zeer om een track mee op te nemen
Meisjes die onenightstands vies vindenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:53 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
ik kreeg dus wel na mysteryland meteen vrienden aan de deur (die weten dat ik veel nummers heb/ken) dat ze deze track wilde hebben vanwege de goede herinnering aan mysteryland...
Dus t schijnt toch iets los te maken bij mensen
Ben er zelf ook niet echt ondersteboven van, het beuk-stukje knalt wel degelijk maarja.. Als er nou videobeelden van eliZe bij zaten![]()
![]()
http://www.timmio.net/upl(...)ize4_06_TimmioNL.jpg
Meestal luister ik naar de FearFM Harder stream. Maar ik heb de Hardstyle channel van DI wel in mijn FearFM toolbar staan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:10 schreef JortK het volgende:
Iemand hier die trouwens weleens naar de hardstyle stream van DI.FM luistert?
ik zou voor elize best wat moeite willen doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Meisjes die onenightstands vies vinden
Sluit maar achteraan in de rij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:59 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
ik zou voor elize best wat moeite willen doen![]()
Tegen de tijd dat ie aan de beurt is, is haar gleuf groter dan de Grand Canyon.quote:
Wat een verassingquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Naar 't schijnt komt het album van Zany op 1 november uit, @ Thrillogy
Ben bang dat het Scantraxx gaat wordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:37 schreef Houniet het volgende:
Wie gaan hier allemaal heen 4 Oktober?
Ik niet, 4 oktober = Q-Dance pres. Scantraxxquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:37 schreef Houniet het volgende:
Wie gaan hier allemaal heen 4 Oktober?
[ afbeelding ]
Menthal Theo
Charly Lownoise
Bass-D & King Matthew
Deaz D
Dune
Isaac
Paul Elstak
The Viper
Live: The Party Animals
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kaartjes voor Scantraxx en Loudness zijn besteld en binnen.
Zit nog te denken om naar Euphoria te gaan om daar mijn verjaardag te gaan vieren. Wel een heer-lijke line up
Ben ik ook zeker bij!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb mijn kaartjes voor Euphoria al binnen.
![]()
De line-up is echtquote:Ik zag dat Sethje 07-02-09 weer een nieuwe Twisted organiseert dus dan vier ik daar mijn verjaardag.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:56 schreef Da_Ripper het volgende:
KK / Williams / Gille De La Tourette... wrschnlijk dat Wouter niet kon kiezen en dus maar gewoon voor MC Da Syndrome koos
en hoe, wordt me toch een portie mooi weer!!!quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
tis alleen een link naar de tracklist...niet naar de directe download site van de set
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:10 schreef JortK het volgende:
Iemand hier die trouwens weleens naar de hardstyle stream van DI.FM luistert?
Is dit de rij voor haar achterkantquote:
Q-base, Loudness, Scantraxx & Euforia, moet alleen nog de kaartjes halenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:14 schreef 16meter het volgende:
..., waar gaat het heen met de wereld?![]()
het heeft wel meer dan 1,5 jaar geduurd, lijkt wel Scantraxxquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Naar 't schijnt komt het album van Zany op 1 november uit, @ Thrillogy
inderdaad, x2 dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik niet, 4 oktober = Q-Dance pres. Scantraxx
wie weet wij vanuit Haaksbergen ook presentquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
De line-up is echt![]()
complimenten aan mezelf
Leuk stukkie uit Decibel report van Marvin v/d Est (op Q-dance site).quote:Hangplaat
Maar toen ging het goed mis ...
'Krik,krakscratchkrik'
Er bleef iets hangen ... 'Dit kan toch niet!' 'Hij blijft hangen haha'! 'Amateur'! 'Die plaat is grijs gedraaid'! Aldus enkele reacties om mij heen ... GE-WEL-DIG!
Dat er vandaag de dag nog sukkels op deze aardkloot rondlopen die bij het horen van 'Outside Spacer' nog steeds denken dat de plaat blijft hangen. Onvoorstelbaar maar wel hilarisch!
Gewoon naar Frontliner gaan dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:18 schreef HarryVanDeTap het volgende:
godver hoezo dblock stefan tegelijk met frontliner!??!?!?!
Dat nummer vond ik na 2x ook wel weer leuk geweest... en idd die sukkels die gaan lachen terwijl zij degene zijn die de plaat niet kennen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:01 schreef 16meter het volgende:
[..]
Leuk stukkie uit Decibel report van Marvin v/d Est (op Q-dance site).
Ik las het hier gewoon eerder.quote:
Wil 'm op Q-Base best een keertje horen hoor...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat nummer vond ik na 2x ook wel weer leuk geweest... en idd die sukkels die gaan lachen terwijl zij degene zijn die de plaat niet kennen.![]()
[..]
Ik zat nog te twijfelen tussen Loudness en 25 maar ik denk dat het toch Loudness wordt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:51 schreef ReMcOrE het volgende:
wie weet wij vanuit Haaksbergen ook present12-09 zeker Ultimatum en zeker 13-09 Loudness (+ blijven maffen op 10 min. van de Maassilo)
![]()
Eens..quote:Echt dat Black anthem van dit jaar, wordt na mate ik hem vaker luister echt VEEL beter
Staat allang online op de nieuwsgroepenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 05:44 schreef HarryVanDeTap het volgende:
welke held ript die defqon dvd dan ff in zn geheel met menu en al drbij? moet kunne toch>
Zoals ik stond te beuken op Showtek op Mysteryland.. Seth tegen mij zei: 'Niet doen, het is showtek!'quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Gaan we hier nog populair lopen doen over showtek ook, moet niet gekker worden..
quote:'Niet doen, het is showtek!'
het is waar.... ik mag showtek ook niet meer leuk vinden van mezelf.... ik vind ze te soft:Pquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Zoals ik stond te beuken op Showtek op Mysteryland.. Seth tegen mij zei: 'Niet doen, het is showtek!'
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
Sinds wanneer zijn hardstyle en hardtrance hetzelfde eigenlijk?
Geef het nou maar toe mensen. Bekeer je tot het enige geloof dat er toe doet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Zoals ik stond te beuken op Showtek op Mysteryland.. Seth tegen mij zei: 'Niet doen, het is showtek!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |