Zaterdag de uitgelezen kans denk ik zoquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:27 schreef Sethje het volgende:
verder dan gare youtube filmpjes gaan we binnenkort niet komen denk ik..of er moet een liveset van deepack/dbstf/J&W geript worden
Kans is ook aanwezig dat daniel vraagt om hem niet te draaien als er gestreamd word... aangezien het nog een beta versie is.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Zaterdag de uitgelezen kans denk ik zo
Ik kwam die set ook maar ergens tegen met die tags en het is dat Silaz er iets over zei anders was het me misschien niet eens opgevallenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Da ripper,...
Lijkt me niet meer, hij moest het volgens mij van Dov persee verander zodat het beter pakte ofzo.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik kwam die set ook maar ergens tegen met die tags en het is dat Silaz er iets over zei anders was het me misschien niet eens opgevallen. Hoewel ik het wel apart vond om nog iets tegen te komen onder 'Abject' want hij gebruikt die naam toch niet meer?
Vond Abject een stuk beter als Frontlinerquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer, hij moest het volgens mij van Dov persee verander zodat het beter pakte ofzo.
Art Of Fighters - Eartquakequote:
heldenplaat, gelukkig stond hij op Scantraxx Unreleasedquote:
hij moet gewoon knallen op Q-Basequote:Op zondag 24 augustus 2008 21:11 schreef 16meter het volgende:
Proph zet in korte tijd wel ff 2 hele dikke sets neer.
Zou het al knap vinden als hij die kan evenaren op Q-Base, laat staan overtreffen (zonder in herhaling te vallen).![]()
Eigenlijk niet zo gek als je zo'n overvloed aan topplaten van je Scantraxx mannetjes krijgt aangevoerd.
wij vroegen (dacht ik) nadat hij z'n label van de 1e release verlaten had, wanneer zijn volgende release kwam, zegt hij: welk label wil mijn troep nou uitbrengen?!quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:47 schreef NLS04 het volgende:
[..]
x2. Als die alphaverb geen grote gaat worden weet ik het ook niet meer. Wat een vette sound heeft hij toch
dacht dat hier keer langs was gekomen dat de melodie op Showtek leek, dat de kicks á la Headhunterz was en dat hij gemaakt was door Brennan Heart ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:15 schreef mstx het volgende:
Oja, en voor de n00bs die steeds beweren dat My Way van Headhunterz is, hier de aftiteling van de Defqon.1 DVD:
[ afbeelding ]
Ook leuke spelfout daaronder trouwens... "Get Waisted"![]()
behoorlijk vette platen van Williams Syndromequote:Op maandag 25 augustus 2008 18:09 schreef Silaz het volgende:
Oeps. vergeten onderwerp van pm te veranderen. nja care. have fun. zijn geloof ik wel de echte. Thunder
Als je iets verder had gewikid, of hoe je dat ook noemt had je gelezen dat mensen met het Williams Syndrome vaak een bijzonder talent voor muziek hebben. Het word ook wel eens Hypermuzikaliteit genoemd, als dat zich voordoet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:29 schreef LeonH het volgende:
[..]
behoorlijk vette platen van Williams Syndrome![]()
weet dat het eigenlijk is om je het minst druk over te maken, maar om nou een bepaalde ziekte/afwijking als naam te hebben... ik weet het niet hoor...
quote:Kinderen met Williams syndroom hebben vaak sterke interesse in andere mensen en talent voor muziek.
quote:Uitzonderlijke muzikale begaafdheid blijkt meer voor te komen bij kinderen met Williams syndroom dan bij andere kinderen. Een grote liefde voor en enig gevoel voor muziek is heel gewoon voor deze kinderen.
ja weet het, is het in dat geval ook, maar toch...quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Als je iets verder had gewikid, of hoe je dat ook noemt had je gelezen dat mensen met het Williams Syndrome vaak een bijzonder talent voor muziek hebben. Het word ook wel eens Hypermuzikaliteit genoemd, als dat zich voordoet.
En dan is het dus juist een mooi gekozen naam![]()
[..]
[..]
Ja zit wel iets in maar aan de andere kant, hier is wel over nagedacht...dat zie ik liever dan DJ Bassboomer ofzoquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja weet het, is het in dat geval ook, maar toch...
Nou, als het er net zo goed gestreamd wordt als afgelopen zaterdagquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Kans is ook aanwezig dat daniel vraagt om hem niet te draaien als er gestreamd word... aangezien het nog een beta versie is.
Foei, jij krijgt billenkoek van Da_Ripperquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://lsdb.nl/set/4320/Loony_-_Hardstyle_Mix__25-08-2008.html lekker setje
tis alleen een link naar de tracklist...niet naar de directe download site van de setquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Foei, jij krijgt billenkoek van Da_RipperZomaar zwaar illegale linkjes posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |