SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:44 schreef Vodkadruppel het volgende:
Nog een keertje dan:
Een Marokkaan en een Antilliaan maken een kind, wat krijg je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toppunt van lef?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil je even waarschuwen voor misleidende praktijken als je boodschappen bij de AH op het museumplein doet: Het werkt als volgt: twee meiden van een jaar of 24 (waarschijnlijk uit Oost-Europa) spreken je aan op het moment dat je de boodschappen aan het inladen bent. Ze hebben allebei hele strakke T-shirts aan waar hun tieten bijna uitvallen. Het is bijna onmogelijk om niet te kijken. Met een erg zielig maar geloofwaardig verhaal bedelen ze om een lift naar Amstelveen. Eenmaal achterin gestapt beginnen de dames elkaar te betasten, wat je kunt zien vanuit je binnenspiegel. Daarna klimt een van hen naar de voorstoel en heeft orale seks met je. Ondertussen merk je niet dat de ander je portefeuille of portemonnee uit je jas rolt. Die van mij is afgelopen dinsdag gestolen, woensdag, vrijdag ook en zaterdag zelfs twee keer. Donderdag kon ik helaas niet.Ajax, That '70s Show, Arsenal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:41 schreef Pallie het volgende:
Een Turk en een Marokkaan zitten in een auto, wie rijdt?Die blijft altijd goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest:
Topopmerking van het jaar m.b.t. zwanger worden: "Als er niks in gaat, kan er ook niks uitkomen!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Maar dat is heul geen mopquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:20 schreef Markus-S-Lappelullus het volgende:
In de Telegraaf stond laatst: vierpersoons-auto tegen een boom geknald, alle acht inzittenden overleden.
Leg eens uit ik wil ook lachenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:20 schreef Markus-S-Lappelullus het volgende:
In de Telegraaf stond laatst: vierpersoons-auto tegen een boom geknald, alle acht inzittenden overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:42 schreef McWurth het volgende:
komt een eend klaar: kwak
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:33 schreef Strangler het volgende:
Zit een Belg op de grond. Plotseling valt hij er vanaf!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:16 schreef Ifigineia het volgende:
Wat is groen en rolt van de berg af?Ik dacht een slawineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest:
Of een skiwi![]()
Zeker bovenop je gevoel voor humorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:36 schreef Da_Ripper het volgende:
ik ken nog een schuine mop ............. hij is net omgevallen
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zeker bovenop je gevoel voor humor
Hoe heet die engerd ook alweer?(rechts)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:14 schreef Yueh het volgende:
Ging ik naar de afhaal chinees zeg ik, doe mij maar bami. Hebe ze alleen nog maar
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is grijs en hangt aan de muur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en heeft een gewei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is bruin en gaat hard van de bergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en gaat hard van de bergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is oranje en niet zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is grijs en doorzichtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een vuilnisbak onder een verkeerslichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen met paars en springt door de weiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Een konijn komt bij de bakker en vraagt: "Hé bakker, heb je ook worteltjestaart?"
- "Nee," antwoordt de bakker, "ik heb geen worteltjestaart."
De volgende dag komt het konijn weer en vraagt aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?"
- "Nee," antwoordt de bakker weer, "ik heb geen worteltjestaart."
De daaropvolgende dag komt het konijn weer en vraagt weer aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?"
- "Neeeeeee," roept de bakker, "ik heb geen worteltjestaart nu voor de laatste keer!"
Maar de volgende dag komt het konijn gewoon weer en vraagt aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?" Waarop de bakker zo boos wordt dat hij geen antwoord meer geeft. De volgende dag komt het konijn weer, maar nu heeft de bakker de hele nacht door gewerkt om worteltjestaart te maken en het konijn vraagt weer aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?"
-"Ja," antwoordt de bakker, "kijk maar eens hier."
Waarop het konijn zegt: "Vies hè?"- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
en niet eens zelf ingetyptquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
Een konijn komt bij de bakker en vraagt: "Hé bakker, heb je ook worteltjestaart?"
De volgende dag komt het konijn weer en vraagt aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?"
De daaropvolgende dag komt het konijn weer en vraagt weer aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?"
- "Neeeeeee," roept de bakker, "ik heb geen worteltjestaart nu voor de laatste keer!"
Maar de volgende dag komt het konijn gewoon weer en vraagt aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?" Waarop de bakker zo boos wordt dat hij geen antwoord meer geeft. De volgende dag komt het konijn weer, maar nu heeft de bakker de hele nacht door gewerkt om worteltjestaart te maken en het konijn vraagt weer aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?"
Waarop het konijn zegt: "Vies hè?"![]()
![]()
old as fuck en niet meer leukquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
Waarop het konijn zegt: "Vies hè?"
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: