Ik had er nog wel meer willen kiezen, maar dan kwam ik in de knoei met m'n werk. Ik weet ook nog niet of 't allemaal zal gaan hoor: een scriptie moeten schrijven in drie maanden (yeah, right...), werken op zaterdag en één tot drie avonden, en twee avonden sporten. En Do2 klaagt nu al dat we maar één dag samen vrij hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:37 schreef teigan het volgende:
Sportief DaD.. ik hou het bij skaten voorlopig, en eens kijken of ik Evy weer op kan pakken.. O ja, en ik wilde op mijn vrije dag gaan zwemmen....
Maar vandaag even niet, vandaag eerst eens braaf lessen voorbereiden..
Ah, dat stond er niet bij.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:05 schreef teigan het volgende:
Voor looptraining verwachten ze dat je tussendoor ook nog oefent volgens mij..
dat vertelden ze toen tussendoor.. Net zoals je dan het beste met iemand kon afspreken die in de buurt woonde...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, dat stond er niet bij..
Bob., wat doe je eigenlijk precies bij Pilates? Moet je ergens goed in zijn om het te kunnen? En wat draag je?
Hm. lastig uit te leggen, het zijn meestal gewoon simpele oefeningetjes, een beetje van het soort als normale buikspier oefeningen, maar dan op manieren waar je niet enorme pijn van in je nek krijgt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, dat stond er niet bij..
Bob., wat doe je eigenlijk precies bij Pilates? Moet je ergens goed in zijn om het te kunnen? En wat draag je?
Pfff al moest ik er zelfs ff om lachen...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je moet er gewoon weer even inkomen
Volgens mij zou jij het anders helemaal niet erg vinden om een keertje bij de aclo toe te kijken waar een groep vrouwen van rond de 20 zulke oefeningen in strakke pakje aan het doen isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind pilatus echt iets voor huisvoruwne met pittige kapsels en lelijke monturen
Had ik al eens verteld dat ik vroeger altijd gym had in dezelfde zaal (en tegelijk!) als eht olympisch dames turnteam?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:19 schreef maok het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij het anders helemaal niet erg vinden om een keertje bij de aclo toe te kijken waar een groep vrouwen van rond de 20 zulke oefeningen in strakke pakje aan het doen is
geenidee wat BOMmen is, mar wij zaten inderdaad altijd al 2 uur vóór de gymles op de tribunequote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:25 schreef teigan het volgende:
Dat viel me altijd op met het BOMmen toendertijd, daar zaten dan ook altijd jongens op de tribune te kijken..
Ik hoop toch dat je mij hoger hebt dan dat.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind pilatus echt iets voor huisvoruwne met pittige kapsels en lelijke monturen
Je weet hoe ik over je denk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je mij hoger hebt dan dat..
ik snap je zin nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:29 schreef 2cv het volgende:
In Groningen weten zelfs de mensen waarvan je mag aannemen dat ze een fikse opleiding met succes hebben afgerond wat ze nou helemaal willen
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja gister ook al over het mongooltjesgehalte van PSM zn UI. Daarvoor zelden.
Eerst moet ik 5 dagen lang 5ml van een medicijn injecteren bij mezelf. Vervolgens wordt dat 5 dagen lang 3ml. Dan wordt het weer 3 dagen 3ml en dan wordt het weer 3 dagen 2 keer daags 3ml.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:19 schreef maok het volgende:
Ik snap iig niet waar je het over hebt 2cv
freecell's oude account, profiel had ze wat aangepast om nieuwgierige directe familieleden destijds wat te misleidenquote:
Lekker geslapen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
freecell's oude account, profiel had ze wat aangepast om nieuwgierige directe familieleden destijds wat te misleiden
ik welquote:
Voor hem wel zo relaxedquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:22 schreef maok het volgende:
[..]
Toch jammer dat mannen geen melk produceren
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een geboortekaartje in de bus.. Mooi!
zoiets vermoedde ik alquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
freecell's oude account, profiel had ze wat aangepast om nieuwgierige directe familieleden destijds wat te misleiden
En nu hup je GR invoeren.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:07 schreef Bob. het volgende:
Ik heb nog niet gestudeerd maar alleen waterpolo gekeken.Maar we hebben nu wel goud!
Lang leve de medische standquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Eerst moet ik 5 dagen lang 5ml van een medicijn injecteren bij mezelf. Vervolgens wordt dat 5 dagen lang 3ml. Dan wordt het weer 3 dagen 3ml en dan wordt het weer 3 dagen 2 keer daags 3ml.
Wat is met jullie afbetaling? Hebben jullie verlaging van het maandbedrag aangevraagd? Over 2008 of 2009?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:54 schreef teigan het volgende:
loudgirl, kan de drukte ertoe geleid hebben dat wij nog geen bericht hebben gekregen van onze afbetaling?
Het klinkt trouwens wel erg shit zeg, hopen dat het snel over is joh....
Nou heb je een wipbedquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:28 schreef nietzman het volgende:
En nu mist een van m'n boxspringmatrassen twée van z'n poten.
Voor ruige sex kun je beter gewoon ff op de vloer bezig gaan, eventueel op dekbed.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:28 schreef nietzman het volgende:
En nu mist een van m'n boxspringmatrassen twée van z'n poten.
Ik drink steeds minder bier, maar ik ben nog steeds niet dik hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:15 schreef JH87 het volgende:
Ach jee. Minder bier drinken, daar word je dik van.
Sprak hij uit ervaring.
wie?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:18 schreef nietzman het volgende:
Het kwam gewoon van die trut die me in m'n nek sprong..
Innertia is a bitch.
Vreemd, ik heb precies het omgekeerde.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:17 schreef maok het volgende:
[..]
Ik drink steeds minder bier, maar ik ben nog steeds niet dik hoor
Negers in Brussel?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:29 schreef JH87 het volgende:
'In Bruges'. Zo'n donkere comedy met Colin Farrell en Brendan Gleeson. Speelt in Brugge, dus echt het meest geniale bier komt steeds voorbij. Je zou er dorst van krijgen.
nee, stond eerst brussel!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:31 schreef Bob. het volgende:
Oh, je hebt het verandert.Of ik ben scheel.
Een grille is het paneel aan de voorkant van een vrachtwagen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:02 schreef MaxMark het volgende:
Ha. Tvp. Mijn reeks overleeft voorlopig![]()
Alex, vertel me even wat een ¨Pegaso grille¨ is?
Het begon op 21 augustus, dus jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:01 schreef maok het volgende:
Is Noorderzon al begonnen dan?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hoor hier helemaal niksvan Noorderzon.
Wat een gedoe zegquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:12 schreef 2cv het volgende:
Jahoor, nu heb ik 5 spuiten met elk 3ml heparine en 7 spuiten met elk 6ml heparine. Kan ik morgenochtend die randdebielen in het ziekenhuis weer bellen, zo vlak voor ik weg ga. Als ik meer/minder/andere medicijnen moet hebben dan brengen ze dat maar fijn op de camping. Wie knoeit mag de troep opruimen. Op de afdeling cardiologie hebben ze het beter voorelkaar![]()
En ik ben mijn telefoon kwijt !
ik dacht hier dat het een van de buren was, aan de voorkant van onze flat was het echt keihard. Pas toen ik op het balkon stond, en ging google'en wat het dan wel moest zijn, kwam ik erachter dat het Noorderzon was... MAf dat jullie minder horen zeg, het was hier echt flink hard..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, als ik het balkon opga, dan hoor ik Noorderzon wel. Hierbinnen niet echt, en je weet hoeveel dichterbij we bij het plantsoen zitten teigan
Het zal waarschijnlijk de stand van de wind dan zijn geweestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:34 schreef teigan het volgende:
[..]
ik dacht hier dat het een van de buren was, aan de voorkant van onze flat was het echt keihard. Pas toen ik op het balkon stond, en ging google'en wat het dan wel moest zijn, kwam ik erachter dat het Noorderzon was... MAf dat jullie minder horen zeg, het was hier echt flink hard..
Ik ken iemand die momenteel ook niet echt slaapt 's nachtsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:20 schreef teigan het volgende:
ik sliep de nacht ervoor ook niet echt goed. Voel me nu ook nog steeds een wrak, en ik moe tover een uur richting de trein..
Hier veranderen ze de inschrijfsystemen en regelingen ook om het jaar, om doodziek van te worden. Geniet van je vakantie, ik ben pas 15.30 klaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:05 schreef Bob. het volgende:
En weer klaar.
Ik mocht nog naar binnen (want nee, dat had ik van tevoren niet weten te regelen.) en met een beetje geluk heb ik het nog gehaald ook. Vakantie!
Waarom ga je er dan naar toe?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:03 schreef maok het volgende:
Goedemiddag. Straks een bruiloft van totaal onbekenden
Ze trouwen in onze kerk maar ze zijn geen lid van onze kerk, daarom ken ik ze niet. Maar aangezien ik in het beheerders team zit moet ik wel bij zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan naar toe?
Nou ja t is altijd nog beter dan een bruiloft MEt een totaal onbekende moet je maar denken...
Was iets mis gegaan met de reservering van hun eigen gebouw. Ze huren dan ook alleen het gebouw en nemen kun eigen mensjes mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Trouwen in een kerk waar je niet lid bent is hypocriet.
Ah ok, dan mag hetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:38 schreef maok het volgende:
[..]
Was iets mis gegaan met de reservering van hun eigen gebouw. Ze huren dan ook alleen het gebouw en nemen kun eigen mensjes mee.
Ik vind het ook helemaal niet zo erg om er bij te moeten zijn, al is het van bekenden natuurlijk altijd leuker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:39 schreef JH87 het volgende:
Bruiloften zijn altijd leuk. Ik wacht nog op de tijd dat ik er ook eens wat mee ga maken.
En zucht. Tentamens. Derde keer dat ik deze maak. Ik heb nog nooit vaker dan drie keer een tentamen hoeven maken, maar vrees dat ik toch een negatief record ga breken vandaag.
Ik denk niet dat onze oudsten daar aan mee zouden werken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah ok, dan mag hetik dacht dat ze eenkerkelijke inzegeing wilden als niet-christenen
Goedzo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:45 schreef maok het volgende:
[..]
Ik denk niet dat onze oudsten daar aan mee zouden werken.
Oequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Dus toen heb je bij de Mac een supersize menu gehaald?
Je bedoelt... een regular.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Hihi, er stond hier net al een lokale tv-ploeg voor de flat. Ga toch naar de flats in Selwerd ofzo.quote:Verkeersborden taboe op Groningse studentenkamers
Uitgegeven: 22 augustus 2008 12:43
GRONINGEN - De politie in Groningen opent de jacht op de verkeersborden die de muren van Groningse studentenkamers sieren. Dat meldde de politie vrijdag.
De politie vermoedt dat studentenhuizen in de stad zeker enkele honderden borden herbergen. Vooral het roodwitte stopbord is populair als decoratie.
Studenten krijgen van 1 september tot en met 1 oktober de tijd de borden anoniem bij de politie in te leveren zonder daarvoor te worden vervolgd. Ook winkelwagentjes kunnen gedurende die periode zonder consequenties aan het politiebureau worden afgeleverd.
Bezoek
Studentenhuizen die na afloop van de actie nog steeds borden of wagentjes hebben rondslingeren, lopen kans agenten op bezoek te krijgen. Het gaat om huizen waarvan de politie, onder andere op basis van tips, vermoedt dat er verkeersborden aanwezig zijn.
"Maar ook is vaak vanaf buiten te zien wat er aan de muur hangt", weet de woordvoerder. Studenten die alsnog betrapt worden kunnen rekenen op een boete van minimaal 200 euro wegens heling of diefstal.
Grote schadepost
Volgens de zegsman vormen gestolen verkeersborden, die 45 euro per stuk kosten, een grote schadepost voor de gemeente. Bovendien kunnen er, aldus de woordvoerder, op plekken waar de borden zijn verdwenen levensgevaarlijke situaties ontstaan.
Wij zijn trouwens ook geen studentenhuis, maar een net gezinnetjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:51 schreef freecell het volgende:
Wij hebben ook een verkeersbord, maar die hebben we niet gestolen en ook niet via heling verkregen
Gewoon zeggen dat je het bonnetje kwijt bent.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoe gaan ze daar trouwens op controleren, want sommige borden kun je rechtmatig verkrijgen
Op de jetlag - net wakker, nu al doodmoe - na goed! Nu ga ik even naar het gebouw van Arts & Sciences, om ze te vertellen dat ik me voor American Studies (bij Arts) al bij de Philosophy Department heb ingeschreven. Geweldig geregeld hierquote:
Éénn a twee dagen, tenzij je een ontzettend wijf bentquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:21 schreef JH87 het volgende:
Een vriendin van mij zit nu ook voor een half jaar in Amerika vanuit American Studies. Toevallig.![]()
En hoelang ben je in hemelsnaam bezig voor je die jetlag teboven bent?
Mijn verkeersborden zijn te groot en te zwaar om helemaal naar het politiebureau te slepenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Gelukkig hebben de mensen in dit topic al DaD haar verkeersborden meegenomen
Ik hoorde 't bericht ook op de radio ja, en was ook al blij dat we ze weg hebben gedaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Gelukkig hebben de mensen in dit topic al DaD haar verkeersborden meegenomen
Ik was aan het werk hè.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, het zal wel loslopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:42 schreef Jesse_ het volgende:
Mijn verkeersborden zijn te groot en te zwaar om helemaal naar het politiebureau te slepen
Dát gaat niet passen in mijn bagage, vrees ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een grille is het paneel aan de voorkant van een vrachtwagen.
[ afbeelding ]
Dit dus.
[ afbeelding ]
En gemonteerd zo.
En Pegaso is een van mijn favoriete vrachtwagenmerkenUit Spanje. Ik wil al eeuwen een Pegaso grille aan de muur. Het liefst van een Pegaso Troner
als je t opstuurt betaal ik de verzendkosten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dát gaat niet passen in mijn bagage, vrees ik.
Zo heet onze verloskundige ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:57 schreef nietzman het volgende:
Oh Inkomen, ze heet Fenna.
Er rijdt hier mooi spul lang. Zelfs de shuttlebussen van de universiteit zijn gigantisch, dat zijn eigenlijk haast vrachtwagens. Misschien dat ik die morgen op de foto krijg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Enneuh, inkomen, wel wat vuilniswagens en zulks op de foto zetten he?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:33 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Er rijdt hier mooi spul lang. Zelfs de shuttlebussen van de universiteit zijn gigantisch, dat zijn eigenlijk haast vrachtwagens. Misschien dat ik die morgen op de foto krijg.
Verder woon ik naast een vijfbaansweg & een kruispunt, dus dat komt wel goed.
Juist! En sorry Nietz.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:36 schreef Bob. het volgende:
Nee man, de gezelligheid verplaatst zich naar midden Nederland.
Ik was net van plan over een uurtje naar thuisthuis te gaan, maar ik ben sowieso dinsdag weer terug. Gelijk een datum afspreken? Ik kan vrijdag pas weer 's avonds, maar vanaf woensdag heb ik elke keer de middag vrij? Weet niet hoe laat jij klaar bent met school?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Bob.!
Wanneer kan je een keer Camsikizi'en?
Zal wel meevallen toch. Hooguit niet zulke hippe mensen zoals jij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:10 schreef Jesse_ het volgende:
Als je tegen alto's kan (en alto's tegen jou) wel
Ben ik niet, ik heb gewoon de lekkerste.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoezo ben je zoeen koffie-expert geworden?
En op zo'n leeftijd al zo'n oude blonde God met lange manen aan de haak weten te slaan hè? Deed ze goed.quote:Ik diss d'r wel, want ze was 14. Alhoewel; jij bent degene die in dr leugentje trapte, dus eigs vind ik jou ook wel heel hilarisch.
Maar bij jou is het vies!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
toen ik 19 was deed ik het met iemadn van 24maar goed ik heb mn portie jonge meisjes later gehad
![]()
Ja, jonge dat kan ik toch niet weten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ben ik niet, ik heb gewoon de lekkerste..
[..]
En op zo'n leeftijd al zo'n oude blonde God met lange manen aan de haak weten te slaan hè? Deed ze goed.
En wat moet ik dan doen, collegekaarten gaan vragen voor entree? Ik ben de Blauwe Engel niet..
Natuurlijk ben ik makkelijk, ik ben een gozer met een libido en zij is best lekker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Misschien was je wel heel makkelijk, alleen besef je je dat nu niet meer, hè?
Dat type schijnt enorm tegen te stribbelen als je er een kabel in duwt om de virusdefinities up te daten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wij hebben een nieuwe firewall die onze netwerkkabels goed bewaakt. Goed afgericht om worms en trojaanse paarden aan te vallen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik makkelijk, ik ben een gozer met een libido en zij is best lekker..
Afgaand op jouw geboortedatum was het wel in het Breezahtijdperk, Nietz.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:03 schreef nietzman het volgende:
Dat maakt d'r nog geen hoer.
Ik ga een hitlist opstellen als jullie zo bezig blijven hoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Afgaand op jouw geboortedatum was het wel in het Breezahtijdperk, Nietz.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook nog best wel wat Breezers gedronken, 'in mijn tijd'.
Je hebt je leeftijd gewoon verzwegen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar nooit over m'n leeftijd gelogen!
Wat natuurlijk net zoiets als zeggen "Ik hou niet van textiel!" omdat je eens een onderbroekje van de zeeman hebt gepast dat niet leuk stond.quote:
Ik heb wel gevarieerde dingen gehad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat natuurlijk net zoiets als zeggen "Ik hou niet van textiel!" omdat je eens een onderbroekje van de zeeman hebt gepast dat niet leuk stond.
Je hoort je smaak wel te verbreden hoor snoes, als je later een grote rijke vent aan de haak hebt moet je wel van restaurant naar restaurant gesleept kunnen worden zonder een constante "lussiknie."quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb wel gevarieerde dingen gehad.
Het was allemaal bah, en ik houd sowieso zowat alleen maar van sinaasappelsap e.d.
Een date.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:50 schreef JH87 het volgende:
Deal! Ga ik nu met een gerust hart slapen. Goed weekend!
Helaasquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:57 schreef Inkomen het volgende:
Alex, ik heb enkele mooie foto's kunnen maken, maar de software van de camera van mijn ouders staat niet op mijn laptop, dus helaas, helemaal niks. En die camera is dus ook waardeloos.
Ik had een schitterende Sterling-vrachtwagen bij een bouwplaats gefotografeerd, plus nog een paar van overheidsorganen (rioolwerken & brandweer) & bussen. Is voor mezelf ook leuk om te doen, want die bakbeesten hier zijn geweldig om te zien.quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HelaasMaar ik vind het hoe dan ook lief dat je foto's hebt gemaakt
Oeh, Sterling, zo heet de zware truck afdeling van Ford sinds het van Freightliner is (wat weer een dochter is van Mercedes-Benzquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:04 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik had een schitterende Sterling-vrachtwagen bij een bouwplaats gefotografeerd, plus nog een paar van overheidsorganen (rioolwerken & brandweer) & bussen. Is voor mezelf ook leuk om te doen, want die bakbeesten hier zijn geweldig om te zien.
Je krijgt ze in januari wel.
Hopelijk morgen een nieuwe camera kopen. Wel met mijn nieuwe Cardinals shirt.
En dan vanavond feest.
Foto's zijn nu aan het uploaden, maar ook zo feestje, dus het is even afwachten wanneer ze hier verschijnen...quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oeh, Sterling, zo heet de zware truck afdeling van Ford sinds het van Freightliner is (wat weer een dochter is van Mercedes-Benz) Hopelijk was het een Sterling Cargo
![]()
Wel grappig dat het hier om 3 uur 's nachts gezelliger is dan om 3 uur 's middags
Die bestaan nog? Ik ken ze alleen van de oude legertrucks of takelwagens, ik weet niet meer welke (kan ook allebei zijn).quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:59 schreef Alexxxxx het volgende:
brandweerwagenis een intrnational, morgen kijk ik beter nu bed, doei
Wie zegt dat ik een rijke man aan de haak sla,quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je hoort je smaak wel te verbreden hoor snoes, als je later een grote rijke vent aan de haak hebt moet je wel van restaurant naar restaurant gesleept kunnen worden zonder een constante "lussiknie."
Dan ben je ook niet slim.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:53 schreef JH87 het volgende:
Ik heb een schroef in mijn vinger geschroefd.
quote:Toren van Bedum schever dan Pisa
BEDUM - De scheefste toren van Europa is niet die van Pisa, maar de Walfridustoren in het Groningse Bedum. Dat zegt oud-leraar Landmeetkunde Jakob van Dijk uit dat dorp.
De Walfridustoren staat bijna zes centimeter meer uit het lood dan de toren van Pisa. Van Dijk: "Ik heb gemeten op de top van de toren op 35 meter hoogte. Vanaf dat punt tot aan het maaiveld is hij 2,61 meter scheefgezakt.
De toren van Pisa hangt 4,50 meter uit het lood maar na een restauratie is dat 3,97 meter geworden. Als je de twee torens op 35 meter hoogte meet hangt die van Bedum echter zes centimeter schever dan die van Pisa. Hier staat de scheefste toren van Europa", concludeert Van Dijk.
leuk, kittens zijn altijd snoezig..quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij gaan vandaag de nieuwe kitten van m'n ouders bekijken..
kittensquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij gaan vandaag de nieuwe kitten van m'n ouders bekijken..
Ik wil óók!quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:39 schreef maok het volgende:
Ik heb een beetje trek maar ik ga toch maar niet eten, ik ga straks namelijk naar de high tea van Loudgirl
Waaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttt ? ! ? ! ? Ben je ziek ofzo ?quote:
Oh, geweldig.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:52 schreef freecell het volgende:
Ik kom even spammen hoor!
Draagdoeken 16
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, geweldig.. Ik droeg m'n oudste nichtje toen ze nog klein was ook in een draagdoek, heerlijk knus is dat! Alleen iedereen die naar d'r wil kijken, zit wel meteen bij je decolleté in te gluren.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |