Volgens mij zou jij het anders helemaal niet erg vinden om een keertje bij de aclo toe te kijken waar een groep vrouwen van rond de 20 zulke oefeningen in strakke pakje aan het doen isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind pilatus echt iets voor huisvoruwne met pittige kapsels en lelijke monturen
Had ik al eens verteld dat ik vroeger altijd gym had in dezelfde zaal (en tegelijk!) als eht olympisch dames turnteam?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:19 schreef maok het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij het anders helemaal niet erg vinden om een keertje bij de aclo toe te kijken waar een groep vrouwen van rond de 20 zulke oefeningen in strakke pakje aan het doen is
geenidee wat BOMmen is, mar wij zaten inderdaad altijd al 2 uur vóór de gymles op de tribunequote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:25 schreef teigan het volgende:
Dat viel me altijd op met het BOMmen toendertijd, daar zaten dan ook altijd jongens op de tribune te kijken..
Ik hoop toch dat je mij hoger hebt dan dat.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind pilatus echt iets voor huisvoruwne met pittige kapsels en lelijke monturen
Je weet hoe ik over je denk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je mij hoger hebt dan dat..
ik snap je zin nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:29 schreef 2cv het volgende:
In Groningen weten zelfs de mensen waarvan je mag aannemen dat ze een fikse opleiding met succes hebben afgerond wat ze nou helemaal willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |