Het begon op 21 augustus, dus jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:01 schreef maok het volgende:
Is Noorderzon al begonnen dan?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hoor hier helemaal niksvan Noorderzon.
Wat een gedoe zegquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:12 schreef 2cv het volgende:
Jahoor, nu heb ik 5 spuiten met elk 3ml heparine en 7 spuiten met elk 6ml heparine. Kan ik morgenochtend die randdebielen in het ziekenhuis weer bellen, zo vlak voor ik weg ga. Als ik meer/minder/andere medicijnen moet hebben dan brengen ze dat maar fijn op de camping. Wie knoeit mag de troep opruimen. Op de afdeling cardiologie hebben ze het beter voorelkaar![]()
En ik ben mijn telefoon kwijt !
ik dacht hier dat het een van de buren was, aan de voorkant van onze flat was het echt keihard. Pas toen ik op het balkon stond, en ging google'en wat het dan wel moest zijn, kwam ik erachter dat het Noorderzon was... MAf dat jullie minder horen zeg, het was hier echt flink hard..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, als ik het balkon opga, dan hoor ik Noorderzon wel. Hierbinnen niet echt, en je weet hoeveel dichterbij we bij het plantsoen zitten teigan
Het zal waarschijnlijk de stand van de wind dan zijn geweestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:34 schreef teigan het volgende:
[..]
ik dacht hier dat het een van de buren was, aan de voorkant van onze flat was het echt keihard. Pas toen ik op het balkon stond, en ging google'en wat het dan wel moest zijn, kwam ik erachter dat het Noorderzon was... MAf dat jullie minder horen zeg, het was hier echt flink hard..
Ik ken iemand die momenteel ook niet echt slaapt 's nachtsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:20 schreef teigan het volgende:
ik sliep de nacht ervoor ook niet echt goed. Voel me nu ook nog steeds een wrak, en ik moe tover een uur richting de trein..
Hier veranderen ze de inschrijfsystemen en regelingen ook om het jaar, om doodziek van te worden. Geniet van je vakantie, ik ben pas 15.30 klaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:05 schreef Bob. het volgende:
En weer klaar.
Ik mocht nog naar binnen (want nee, dat had ik van tevoren niet weten te regelen.) en met een beetje geluk heb ik het nog gehaald ook. Vakantie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |