Juist! En sorry Nietz.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:36 schreef Bob. het volgende:
Nee man, de gezelligheid verplaatst zich naar midden Nederland.
Ik was net van plan over een uurtje naar thuisthuis te gaan, maar ik ben sowieso dinsdag weer terug. Gelijk een datum afspreken? Ik kan vrijdag pas weer 's avonds, maar vanaf woensdag heb ik elke keer de middag vrij? Weet niet hoe laat jij klaar bent met school?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Bob.!
Wanneer kan je een keer Camsikizi'en?
Zal wel meevallen toch. Hooguit niet zulke hippe mensen zoals jij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:10 schreef Jesse_ het volgende:
Als je tegen alto's kan (en alto's tegen jou) wel
Ben ik niet, ik heb gewoon de lekkerste.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoezo ben je zoeen koffie-expert geworden?
En op zo'n leeftijd al zo'n oude blonde God met lange manen aan de haak weten te slaan hč? Deed ze goed.quote:Ik diss d'r wel, want ze was 14. Alhoewel; jij bent degene die in dr leugentje trapte, dus eigs vind ik jou ook wel heel hilarisch.
Maar bij jou is het vies!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
toen ik 19 was deed ik het met iemadn van 24maar goed ik heb mn portie jonge meisjes later gehad
![]()
Ja, jonge dat kan ik toch niet weten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ben ik niet, ik heb gewoon de lekkerste..
[..]
En op zo'n leeftijd al zo'n oude blonde God met lange manen aan de haak weten te slaan hč? Deed ze goed.
En wat moet ik dan doen, collegekaarten gaan vragen voor entree? Ik ben de Blauwe Engel niet..
Natuurlijk ben ik makkelijk, ik ben een gozer met een libido en zij is best lekker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Misschien was je wel heel makkelijk, alleen besef je je dat nu niet meer, hč?
Dat type schijnt enorm tegen te stribbelen als je er een kabel in duwt om de virusdefinities up te daten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wij hebben een nieuwe firewall die onze netwerkkabels goed bewaakt. Goed afgericht om worms en trojaanse paarden aan te vallen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik makkelijk, ik ben een gozer met een libido en zij is best lekker..
Afgaand op jouw geboortedatum was het wel in het Breezahtijdperk, Nietz.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:03 schreef nietzman het volgende:
Dat maakt d'r nog geen hoer.
Ik ga een hitlist opstellen als jullie zo bezig blijven hoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Afgaand op jouw geboortedatum was het wel in het Breezahtijdperk, Nietz.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook nog best wel wat Breezers gedronken, 'in mijn tijd'.
Je hebt je leeftijd gewoon verzwegen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar nooit over m'n leeftijd gelogen!
Wat natuurlijk net zoiets als zeggen "Ik hou niet van textiel!" omdat je eens een onderbroekje van de zeeman hebt gepast dat niet leuk stond.quote:
Ik heb wel gevarieerde dingen gehad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat natuurlijk net zoiets als zeggen "Ik hou niet van textiel!" omdat je eens een onderbroekje van de zeeman hebt gepast dat niet leuk stond.
Je hoort je smaak wel te verbreden hoor snoes, als je later een grote rijke vent aan de haak hebt moet je wel van restaurant naar restaurant gesleept kunnen worden zonder een constante "lussiknie."quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb wel gevarieerde dingen gehad.
Het was allemaal bah, en ik houd sowieso zowat alleen maar van sinaasappelsap e.d.
Een date.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:50 schreef JH87 het volgende:
Deal! Ga ik nu met een gerust hart slapen. Goed weekend!
Helaasquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:57 schreef Inkomen het volgende:
Alex, ik heb enkele mooie foto's kunnen maken, maar de software van de camera van mijn ouders staat niet op mijn laptop, dus helaas, helemaal niks. En die camera is dus ook waardeloos.
Ik had een schitterende Sterling-vrachtwagen bij een bouwplaats gefotografeerd, plus nog een paar van overheidsorganen (rioolwerken & brandweer) & bussen. Is voor mezelf ook leuk om te doen, want die bakbeesten hier zijn geweldig om te zien.quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HelaasMaar ik vind het hoe dan ook lief dat je foto's hebt gemaakt
Oeh, Sterling, zo heet de zware truck afdeling van Ford sinds het van Freightliner is (wat weer een dochter is van Mercedes-Benzquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:04 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik had een schitterende Sterling-vrachtwagen bij een bouwplaats gefotografeerd, plus nog een paar van overheidsorganen (rioolwerken & brandweer) & bussen. Is voor mezelf ook leuk om te doen, want die bakbeesten hier zijn geweldig om te zien.
Je krijgt ze in januari wel.
Hopelijk morgen een nieuwe camera kopen. Wel met mijn nieuwe Cardinals shirt.
En dan vanavond feest.
Foto's zijn nu aan het uploaden, maar ook zo feestje, dus het is even afwachten wanneer ze hier verschijnen...quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oeh, Sterling, zo heet de zware truck afdeling van Ford sinds het van Freightliner is (wat weer een dochter is van Mercedes-Benz) Hopelijk was het een Sterling Cargo
![]()
Wel grappig dat het hier om 3 uur 's nachts gezelliger is dan om 3 uur 's middags
Die bestaan nog? Ik ken ze alleen van de oude legertrucks of takelwagens, ik weet niet meer welke (kan ook allebei zijn).quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:59 schreef Alexxxxx het volgende:
brandweerwagenis een intrnational, morgen kijk ik beter nu bed, doei
Wie zegt dat ik een rijke man aan de haak sla,quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je hoort je smaak wel te verbreden hoor snoes, als je later een grote rijke vent aan de haak hebt moet je wel van restaurant naar restaurant gesleept kunnen worden zonder een constante "lussiknie."
Dan ben je ook niet slim.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:53 schreef JH87 het volgende:
Ik heb een schroef in mijn vinger geschroefd.
quote:Toren van Bedum schever dan Pisa
BEDUM - De scheefste toren van Europa is niet die van Pisa, maar de Walfridustoren in het Groningse Bedum. Dat zegt oud-leraar Landmeetkunde Jakob van Dijk uit dat dorp.
De Walfridustoren staat bijna zes centimeter meer uit het lood dan de toren van Pisa. Van Dijk: "Ik heb gemeten op de top van de toren op 35 meter hoogte. Vanaf dat punt tot aan het maaiveld is hij 2,61 meter scheefgezakt.
De toren van Pisa hangt 4,50 meter uit het lood maar na een restauratie is dat 3,97 meter geworden. Als je de twee torens op 35 meter hoogte meet hangt die van Bedum echter zes centimeter schever dan die van Pisa. Hier staat de scheefste toren van Europa", concludeert Van Dijk.
leuk, kittens zijn altijd snoezig..quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij gaan vandaag de nieuwe kitten van m'n ouders bekijken..
kittensquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij gaan vandaag de nieuwe kitten van m'n ouders bekijken..
Ik wil óók!quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:39 schreef maok het volgende:
Ik heb een beetje trek maar ik ga toch maar niet eten, ik ga straks namelijk naar de high tea van Loudgirl
Waaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttt ? ! ? ! ? Ben je ziek ofzo ?quote:
Oh, geweldig.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:52 schreef freecell het volgende:
Ik kom even spammen hoor!
Draagdoeken 16
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, geweldig.. Ik droeg m'n oudste nichtje toen ze nog klein was ook in een draagdoek, heerlijk knus is dat! Alleen iedereen die naar d'r wil kijken, zit wel meteen bij je decolleté in te gluren.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |