Dan ben je ook niet slim.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:53 schreef JH87 het volgende:
Ik heb een schroef in mijn vinger geschroefd.
quote:Toren van Bedum schever dan Pisa
BEDUM - De scheefste toren van Europa is niet die van Pisa, maar de Walfridustoren in het Groningse Bedum. Dat zegt oud-leraar Landmeetkunde Jakob van Dijk uit dat dorp.
De Walfridustoren staat bijna zes centimeter meer uit het lood dan de toren van Pisa. Van Dijk: "Ik heb gemeten op de top van de toren op 35 meter hoogte. Vanaf dat punt tot aan het maaiveld is hij 2,61 meter scheefgezakt.
De toren van Pisa hangt 4,50 meter uit het lood maar na een restauratie is dat 3,97 meter geworden. Als je de twee torens op 35 meter hoogte meet hangt die van Bedum echter zes centimeter schever dan die van Pisa. Hier staat de scheefste toren van Europa", concludeert Van Dijk.
leuk, kittens zijn altijd snoezig..quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij gaan vandaag de nieuwe kitten van m'n ouders bekijken..
kittensquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij gaan vandaag de nieuwe kitten van m'n ouders bekijken..
Ik wil óók!quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:39 schreef maok het volgende:
Ik heb een beetje trek maar ik ga toch maar niet eten, ik ga straks namelijk naar de high tea van Loudgirl
Waaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttt ? ! ? ! ? Ben je ziek ofzo ?quote:
Oh, geweldig.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:52 schreef freecell het volgende:
Ik kom even spammen hoor!
Draagdoeken 16
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, geweldig.. Ik droeg m'n oudste nichtje toen ze nog klein was ook in een draagdoek, heerlijk knus is dat! Alleen iedereen die naar d'r wil kijken, zit wel meteen bij je decolleté in te gluren.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |