quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:56 schreef Mindstate het volgende:
Jij bent 19 en je doet het met een 14-jarige?
Ja.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:01 schreef NeverBackDown het volgende:
Praten 14 jarige meisjes makkelijk over samenwonen en de toekomst?
Precies, toen dacht ik ook al aan hoeveel kinderen, watvoor hond, etcquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja.
Voornamelijk omdat ze er niks vanaf weten.
Hoe moeten wij in godsnaam weten hoe die 14-jarige breezerhoer van jou is?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:03 schreef NeverBackDown het volgende:
[..]
Vertel waarom je het een idiote vraag vindt?
En als ze nou geen, gemiddelde-blonde-snol dat naar Tokio Hotel luistert, en vrij volwassen voor haar leeftijd is?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja.
Voornamelijk omdat ze er niks vanaf weten.
Ohja, dit jaar is jullie 10-jarig jubileum hèquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:05 schreef santax het volgende:
Nu ben ik 29 en mijn vriendin is 18... en zelfs ik frons met mijn wenkbrauwen van de OP...
Dan nog steeds, ze blijft een vrouwelijke 14-jarige.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:06 schreef NeverBackDown het volgende:
[..]
En als ze nou geen, gemiddelde-blonde-snol dat naar Tokio Hotel luistert, en vrij volwassen voor haar leeftijd is?
1 jarig... afgelopen aprilquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ohja, dit jaar is jullie 10-jarig jubileum hè?
Krijg kanker in je poten.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hoe moeten wij in godsnaam weten hoe die 14-jarige breezerhoer van jou is?![]()
Is toch onmogelijk antwoord op zoiets te geven zonder de persoon in kwestie te kennen.
Heeft je moeder je als klein babietje op je hoofd laten stuiteren ofzo? Snap je zelf toch ook wel.
Ze luistert zeker niggah-muziekquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:06 schreef NeverBackDown het volgende:
[..]
En als ze nou geen, gemiddelde-blonde-snol dat naar Tokio Hotel luistert, en vrij volwassen voor haar leeftijd is?
Beide mis.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ze luistert zeker niggah-muziek
En volwassen voor haar leeftijd houdt dat in dat al meerdere gozers hun lul erin gehangen hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |