Juist! En sorry Nietz.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:36 schreef Bob. het volgende:
Nee man, de gezelligheid verplaatst zich naar midden Nederland.
Ik was net van plan over een uurtje naar thuisthuis te gaan, maar ik ben sowieso dinsdag weer terug. Gelijk een datum afspreken? Ik kan vrijdag pas weer 's avonds, maar vanaf woensdag heb ik elke keer de middag vrij? Weet niet hoe laat jij klaar bent met school?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Bob.!
Wanneer kan je een keer Camsikizi'en?
Zal wel meevallen toch. Hooguit niet zulke hippe mensen zoals jij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:10 schreef Jesse_ het volgende:
Als je tegen alto's kan (en alto's tegen jou) wel
Ben ik niet, ik heb gewoon de lekkerste.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoezo ben je zoeen koffie-expert geworden?
En op zo'n leeftijd al zo'n oude blonde God met lange manen aan de haak weten te slaan hè? Deed ze goed.quote:Ik diss d'r wel, want ze was 14. Alhoewel; jij bent degene die in dr leugentje trapte, dus eigs vind ik jou ook wel heel hilarisch.
Maar bij jou is het vies!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
toen ik 19 was deed ik het met iemadn van 24maar goed ik heb mn portie jonge meisjes later gehad
![]()
Ja, jonge dat kan ik toch niet weten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ben ik niet, ik heb gewoon de lekkerste..
[..]
En op zo'n leeftijd al zo'n oude blonde God met lange manen aan de haak weten te slaan hè? Deed ze goed.
En wat moet ik dan doen, collegekaarten gaan vragen voor entree? Ik ben de Blauwe Engel niet..
Natuurlijk ben ik makkelijk, ik ben een gozer met een libido en zij is best lekker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Misschien was je wel heel makkelijk, alleen besef je je dat nu niet meer, hè?
Dat type schijnt enorm tegen te stribbelen als je er een kabel in duwt om de virusdefinities up te daten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wij hebben een nieuwe firewall die onze netwerkkabels goed bewaakt. Goed afgericht om worms en trojaanse paarden aan te vallen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik makkelijk, ik ben een gozer met een libido en zij is best lekker..
Afgaand op jouw geboortedatum was het wel in het Breezahtijdperk, Nietz.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:03 schreef nietzman het volgende:
Dat maakt d'r nog geen hoer.
Ik ga een hitlist opstellen als jullie zo bezig blijven hoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Afgaand op jouw geboortedatum was het wel in het Breezahtijdperk, Nietz.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook nog best wel wat Breezers gedronken, 'in mijn tijd'.
Je hebt je leeftijd gewoon verzwegen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar nooit over m'n leeftijd gelogen!
Wat natuurlijk net zoiets als zeggen "Ik hou niet van textiel!" omdat je eens een onderbroekje van de zeeman hebt gepast dat niet leuk stond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |