Ik heb wel gevarieerde dingen gehad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat natuurlijk net zoiets als zeggen "Ik hou niet van textiel!" omdat je eens een onderbroekje van de zeeman hebt gepast dat niet leuk stond.
Je hoort je smaak wel te verbreden hoor snoes, als je later een grote rijke vent aan de haak hebt moet je wel van restaurant naar restaurant gesleept kunnen worden zonder een constante "lussiknie."quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb wel gevarieerde dingen gehad.
Het was allemaal bah, en ik houd sowieso zowat alleen maar van sinaasappelsap e.d.
Een date.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:50 schreef JH87 het volgende:
Deal! Ga ik nu met een gerust hart slapen. Goed weekend!
Helaasquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:57 schreef Inkomen het volgende:
Alex, ik heb enkele mooie foto's kunnen maken, maar de software van de camera van mijn ouders staat niet op mijn laptop, dus helaas, helemaal niks. En die camera is dus ook waardeloos.
Ik had een schitterende Sterling-vrachtwagen bij een bouwplaats gefotografeerd, plus nog een paar van overheidsorganen (rioolwerken & brandweer) & bussen. Is voor mezelf ook leuk om te doen, want die bakbeesten hier zijn geweldig om te zien.quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HelaasMaar ik vind het hoe dan ook lief dat je foto's hebt gemaakt
Oeh, Sterling, zo heet de zware truck afdeling van Ford sinds het van Freightliner is (wat weer een dochter is van Mercedes-Benzquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:04 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik had een schitterende Sterling-vrachtwagen bij een bouwplaats gefotografeerd, plus nog een paar van overheidsorganen (rioolwerken & brandweer) & bussen. Is voor mezelf ook leuk om te doen, want die bakbeesten hier zijn geweldig om te zien.
Je krijgt ze in januari wel.
Hopelijk morgen een nieuwe camera kopen. Wel met mijn nieuwe Cardinals shirt.
En dan vanavond feest.
Foto's zijn nu aan het uploaden, maar ook zo feestje, dus het is even afwachten wanneer ze hier verschijnen...quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oeh, Sterling, zo heet de zware truck afdeling van Ford sinds het van Freightliner is (wat weer een dochter is van Mercedes-Benz) Hopelijk was het een Sterling Cargo
![]()
Wel grappig dat het hier om 3 uur 's nachts gezelliger is dan om 3 uur 's middags
Die bestaan nog? Ik ken ze alleen van de oude legertrucks of takelwagens, ik weet niet meer welke (kan ook allebei zijn).quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:59 schreef Alexxxxx het volgende:
brandweerwagenis een intrnational, morgen kijk ik beter nu bed, doei
Wie zegt dat ik een rijke man aan de haak sla,quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je hoort je smaak wel te verbreden hoor snoes, als je later een grote rijke vent aan de haak hebt moet je wel van restaurant naar restaurant gesleept kunnen worden zonder een constante "lussiknie."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |