Wij zijn trouwens ook geen studentenhuis, maar een net gezinnetjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:51 schreef freecell het volgende:
Wij hebben ook een verkeersbord, maar die hebben we niet gestolen en ook niet via heling verkregen
Gewoon zeggen dat je het bonnetje kwijt bent.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoe gaan ze daar trouwens op controleren, want sommige borden kun je rechtmatig verkrijgen
Op de jetlag - net wakker, nu al doodmoe - na goed! Nu ga ik even naar het gebouw van Arts & Sciences, om ze te vertellen dat ik me voor American Studies (bij Arts) al bij de Philosophy Department heb ingeschreven. Geweldig geregeld hierquote:
Éénn a twee dagen, tenzij je een ontzettend wijf bentquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:21 schreef JH87 het volgende:
Een vriendin van mij zit nu ook voor een half jaar in Amerika vanuit American Studies. Toevallig.![]()
En hoelang ben je in hemelsnaam bezig voor je die jetlag teboven bent?
Mijn verkeersborden zijn te groot en te zwaar om helemaal naar het politiebureau te slepenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Gelukkig hebben de mensen in dit topic al DaD haar verkeersborden meegenomen
Ik hoorde 't bericht ook op de radio ja, en was ook al blij dat we ze weg hebben gedaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Gelukkig hebben de mensen in dit topic al DaD haar verkeersborden meegenomen
Ik was aan het werk hè.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Dus toen heb je bij de Mac een supersize menu gehaald?
Ach, het zal wel loslopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:42 schreef Jesse_ het volgende:
Mijn verkeersborden zijn te groot en te zwaar om helemaal naar het politiebureau te slepen
Dát gaat niet passen in mijn bagage, vrees ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een grille is het paneel aan de voorkant van een vrachtwagen.
[ afbeelding ]
Dit dus.
[ afbeelding ]
En gemonteerd zo.
En Pegaso is een van mijn favoriete vrachtwagenmerkenUit Spanje. Ik wil al eeuwen een Pegaso grille aan de muur. Het liefst van een Pegaso Troner
als je t opstuurt betaal ik de verzendkosten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dát gaat niet passen in mijn bagage, vrees ik.
Zo heet onze verloskundige ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:57 schreef nietzman het volgende:
Oh Inkomen, ze heet Fenna.
Er rijdt hier mooi spul lang. Zelfs de shuttlebussen van de universiteit zijn gigantisch, dat zijn eigenlijk haast vrachtwagens. Misschien dat ik die morgen op de foto krijg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Enneuh, inkomen, wel wat vuilniswagens en zulks op de foto zetten he?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:33 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Er rijdt hier mooi spul lang. Zelfs de shuttlebussen van de universiteit zijn gigantisch, dat zijn eigenlijk haast vrachtwagens. Misschien dat ik die morgen op de foto krijg.
Verder woon ik naast een vijfbaansweg & een kruispunt, dus dat komt wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |