quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:21 schreef ChipsZak. het volgende:
hoe 'ist met de beeb?
QUAarterPOunderquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:26 schreef ChipsZak. het volgende:
hamburger.
M'n QUAPO, wat doe jequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:28 schreef ChipsZak. het volgende:
watser markj?
Ze komen dan ook uit duitsland.quote:
Ik vind mannetje echt een afgrijselijk rilwoord, maar Do2 is naar Breda ja. Nog wat spullen halen en vanavond pokeren. Nu voel ik me zielig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Mannetje bij moeders op bezoek?
Je lover dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind mannetje echt een afgrijselijk rilwoord, maar Do2 is naar Breda ja. Nog wat spullen halen en vanavond pokeren. Nu voel ik me zielig.
'Lover' klinkt als iemand met wie je niets anders doet dan voor het haardvuur liggen op een berenvacht met wijn, kaarsjes en cheesy muziek.quote:
Hoe moeten we hem dan benoemen ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
'Lover' klinkt als iemand met wie je niets anders doet dan voor het haardvuur liggen op een berenvacht met wijn, kaarsjes en cheesy muziek.
Brr.
hum honneponnetje?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
'Lover' klinkt als iemand met wie je niets anders doet dan voor het haardvuur liggen op een berenvacht met wijn, kaarsjes en cheesy muziek.
Brr.
quote:
Nee, ik heb een oom die zo heet. Prima oom hoor, maar als ik aan een Tjebbe denk, denk ik aan een boer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
IRL zeg ik meestal "Tjebbe", klinkt wel mooi.
Joh, dan benoem je 'm toch gewoon níet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, ik heb een oom die zo heet. Prima oom hoor, maar als ik aan een Tjebbe denk, denk ik aan een boer.
En Nietzman voelt zich weer aangesproken als we jou bij je naam noemen omdat hij denkt dat ie het niet goed verstaat....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:50 schreef 2cv het volgende:
Dan hebben we nu een Niet en een Nietzman
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En Nietzman voelt zich weer aangesproken als we jou bij je naam noemen omdat hij denkt dat ie het niet goed verstaat....
Met de stok?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:09 schreef maok het volgende:
Moi, ik kom weer bijna op stad aan.
wat dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Alsik niet van het bestaan van de fokstok af had geweten had ik u hele vreemd dingen gedacht.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:51 schreef 2cv het volgende:
Niet voor ¤44,- + een onbekend bedrag aan 'servicekosten' (oftewel winstopdrijfbedrag). Tenzij het met gratis eten en drinken is.
quote:
Wat tof, volg je lessen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:19 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen...
Gisteren wezen buikdansen, best grappig, maar ik ga dus never te nooit niet nog een demonstratie geven van wat ik heb geleerd....
Ja, dat kan ik me voorstellen...quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:47 schreef teigan het volgende:
nee, vrijgezellenfeestje...
ik weet niet of ik nou zo snel lessen erin ozu nemen, het was wel leuk, maar het was ook een enorme confrontatie met mijn lijf, die ik even niet kon hebben...
Hm, twee jaar geleden ben ik daar geweest toen het nog in Assen was. Ryan Adams, Teitur, echt een vette line up toen. Volgens mij ken ik niet veel van de artiesten die er dit jaar staan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn er hier ook mensen met belangstelling voor Take Root?
Ik ken ook alleen John Hiatt. Die heb ik meerdere keren zien optreden in de Oosterpoort, en dat vond ik steeds weer tof, maar de rest ken ik dus ook niet. Heb wel op de site van elke artiest een stukje beluisterd, sommige dingen klinken goed. Ik geloof niet dat Do2 belangstelling heeft, en m'n vaste concertpartner (m'n broer) kan dan niet, als ik het goed heb. Dus ik twijfel nogal.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:52 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hm, twee jaar geleden ben ik daar geweest toen het nog in Assen was. Ryan Adams, Teitur, echt een vette line up toen. Volgens mij ken ik niet veel van de artiesten die er dit jaar staan.
Bekend probleem, ik leef met je mee!quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Note to self: melk hoeft niet geschud te worden voor gebruik. Al helemaal niet als het pak al open is.
Whoah, Bon Iver! Bon Iver is echt geweldig.quote:Programma bijna compleet
Het programma omvat nu de volgende namen:
John Hiatt, Jimmy LaFave, Dan Bern, Elliott Brood, Nathan Hamilton, David Olney, Royal Wood, Steve Wynn, Bowerbirds, Bon Iver, American Music Club, Ladyhawk, My Brightest Diamond, Built To Spill, O’Death, Clare & The Reasons, Will Hoge
Net een half uur wakkerquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:02 schreef ChipsZak. het volgende:
mogguh!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Note to self: melk hoeft niet geschud te worden voor gebruik. Al helemaal niet als het pak al open is.
En zijn je ouders daarom gescheiden?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog een klein Josje was en mijn ouders nog niet gescheiden, schudde mijn vader altijd de vla. Dan liep het wat makkelijker uit het pak.
Tot hij een keer niet in de gaten had dat het pak al open was. Laat ik het zo zeggen: ik was blij dat ik naast hem zat en niet, zoals mijn moeder en mijn broertje, tegenover hem.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En zijn je ouders daarom gescheiden?
Check toen ik vanmiddag even in Groningen wasquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:58 schreef MaxMark het volgende:
Oohhh, dr ligt zoeen hele mooie grote boot bij het Groninger Museum
Dat heb ik ook heel vaak! Pijn dat dat doet.quote:
Kun je zelf niet gaan zoeken?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:50 schreef Houniet het volgende:
FOK! Stok door NL-spel #73: Oosterhörn
Nou! Voor jullie!
Ben ik mee bezigquote:
Ga er maar kijkenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
Kan de plaatsingscrew even checken of ik gelijk heb met de locatie van de stok?
Hihi, nu staat er niet meer wat er stond. Maar ik bedoel hetzelfde.quote:
Goedemorgen.was erg lekker de thee die we daar gedronken hebben. We zijn verder niet het museum in geweest ofzo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:55 schreef teigan het volgende:
hoe was het nu gisteren bij de theefabriek maok/freecell/wie dan ook die mee was?
wij zijn er ook een keertje geweest, maar toen hebben we ook alleen maar wat thee gekocht... Ik zou ook niet weten of het museum wat is..quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:25 schreef maok het volgende:
[..]
Goedemorgen.was erg lekker de thee die we daar gedronken hebben. We zijn verder niet het museum in geweest ofzo.
Dat kan ik dus niet. Ik mis blijkbaar een essentieel stofje voor het kunnen genieten van vrije dagen, of beter gezegd, voor het in m'n eentje genieten van vrije dagen. Ik word vrijwel nergens zo down van.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:08 schreef teigan het volgende:
DaD, vrije dagen zijn fijn, geniet ervan, straks duurt het weer even voordat je ze weer hebt..CZ. Jij ook alweer bijna naar school toe?
ik begin ook volgende week.... Ik weet alleen nog niet welke dag.quote:
Feli!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:30 schreef Lyssa het volgende:
Concept verslag van mn scriptie ingeleverd
Morgen ga ik inderdaad naar de markt, en dan uitgebreid koken! Daar heb ik ook zin in, al is dat koken dan wel weer pas als Do2 alweer zo'n beetje thuis is. Ik ben nu aan het schoonmaken, en ik moet nog afwassen, en boodschappen doen, en even naar de HEMA, maar het voelt zó nutteloos allemaal.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:27 schreef teigan het volgende:
[..]
ik begin ook volgende week.... Ik weet alleen nog niet welke dag.
DaD, ik ken het gevoel wel hoor, maar ik kan er wel steeds beter mee omgaan... Lekkere lunch klaarmaken, een stapel boeken uit de bieb halen, even naar de markt toe, en zo gaan de dagen ook wel voorbij..
Spannend! BA of MA? Ik moet straks beginnen met m'n MA-scriptie, terwijl ik nog géén idee heb waar ik het over wil hebben, en het in 4 maanden af moet zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:30 schreef Lyssa het volgende:
Concept verslag van mn scriptie ingeleverd
MA, mijne is een onderzoek of je met een rijsimulator emoties kunt ontlokken die leiden tot agressief rijgedrag (kwaadheid, irritatie en frustratie) en ja, dat kanquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Spannend! BA of MA? Ik moet straks beginnen met m'n MA-scriptie, terwijl ik nog géén idee heb waar ik het over wil hebben, en het in 4 maanden af moet zijn.
Waar gaat de jouwe over?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:35 schreef Lyssa het volgende:
[..]
MA, mijne is een onderzoek of je met een rijsimulator emoties kunt ontlokken die leiden tot agressief rijgedrag (kwaadheid, irritatie en frustratie) en ja, dat kan(achterliggende doel is dat mensen met frontale hersenproblemen vaak agressief en onvoorspelbaar in het verkeer kunnen zijn, en hopelijk kan mijn rit daar een diagnostische bijdrage aan leveren om dat vroegtijdig in de smiezen te krijgen)
En, is hij echt zo leuk als veel mensen beweren?quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb gister the dark knight gezien.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb gister the dark knight gezien.
Dan zal ik me wel vergist hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, ik spreek sebasser allang niet meer. Al tijden voor de pizzeriameet niet meer.
Ik kwam wel uit de bios wandelen; had ik roze haar?
En je kan mijn biosmaat hebben aangezien voor sebasser maar dat weet ik niet.
waarom ben je nog niet geweest dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:42 schreef JH87 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben erg benieuwd. Gauw eens gaan zien die film.
blabla.quote:Onlangs zag ik een foto van je op: “ forum.fok.nl”.
Ik heb bovendien het e.e.a. van je gelezen en was erg onder de indruk. Je ziet er fantastisch uit en daarom zou ik je willen aanraden, om je als amateur-model aan te melden op onze website: http://www.eromodels.nl
EroModels is een professioneel modellenbureau..
heheh die site is wel briljant trouwensquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahaha.
Ik ben benaderd door eromodels.nl.
Hoi ,
[..]
blabla.. Ik ben 17.
Illegaal.
& waarom wek ik de indruk naakt op internet te willen staan?
Vandaag wel een stok gevonden op mijn werk. De autosleutel van de best rijdende auto van kantoor. Een caddy rijdt beter dan een Kangooquote:
neuh.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:01 schreef JH87 het volgende:
Is het trouwens niet gewoon een grap van een mede-Fokker?
Neen. Ik poogde uit te slapen, maar het misluktequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:02 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ben je vanacht de stad ingeweest inkomen?
Ik vin jou liev!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen, ik zit alweer op mijn werk
Gisteren het Fries Archief ingedoken
We zijn al getrouwd lieverdquote:
Ow, kan niet meer dus?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
We zijn al getrouwd lieverd
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen, ik zit alweer op mijn werk
Gisteren het Fries Archief ingedoken
Ik verdenk jou trouwens van het verstoppen van de krentenbollen! Die kúnnen nog niet allemaal op zijn, maar zijn wel onvindbaar!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
We zijn al getrouwd lieverd
Oh! Zulke dingen worden hier tegenwoordig ook geroepen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik verdenk jou trouwens van het verstoppen van de krentenbollen! Die kúnnen nog niet allemaal op zijn, maar zijn wel onvindbaar!
Ik weet waar ze ziijn. Hierquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik verdenk jou trouwens van het verstoppen van de krentenbollen! Die kúnnen nog niet allemaal op zijn, maar zijn wel onvindbaar!
Heyquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik weet waar ze ziijn. Hier![]()
Sorry
Ik heb net ook al mijn auto naar de garage gebracht, ook iets met remmenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wilde middelmatig vroeg opstaan en dat is gelukt.
zo naar de garage, auto weerophalen. remmen deden het niet meer
Namens mijn voordeur: bedankt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:05 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb net ook al mijn auto naar de garage gebracht, ook iets met remmen(handrem, deed het niet zo goed)
Als mijn auto weg rolt, rolt hij niet tegen jou voordeur aan hoorquote:
Dat weet ik, maar 'namens mijn glasbak: bedankt' klinkt lang niet zo dramatisch & citeerwaardig & het is niet eens mijn glasbakquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:23 schreef maok het volgende:
[..]
Als mijn auto weg rolt, rolt hij niet tegen jou voordeur aan hoor, misschien tegen de glasbak, maar daar heb jij geen last van.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wilde middelmatig vroeg opstaan en dat is gelukt.
zo naar de garage, auto weerophalen. remmen deden het niet meer
Sommige mensen kennen ook geen remmingen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:05 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb net ook al mijn auto naar de garage gebracht, ook iets met remmen(handrem, deed het niet zo goed)
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Je bent wel erg van de plaatjes vandaag he, maok?
Metworstquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, ik praat en die worst snap ik niet.
haar vacht voelt ook anders aan nu, dus even checken kan geen kwaad.. Ze is verder ook nog best heel speels enzo..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Nohh.
Nouja, mss is ze gwn een dagje misselijk, heeft die van ons ook wel eens gehad!
Nee, waren twee losstaande situaties. De eerste was een oude man die nog nooit van een dode hoek gehoord had. Hij ging naar de rechterbaan en ik zag in m'n ooghoeken ineens een auto op me afvliegen. Gelukkig was er de vluchtstrook om naar uit te wijken, de oude man had het niet eens in de gaten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:17 schreef maok het volgende:
Je zat vlak achter de auto die het ongeluk kreeg bedoel je?
Met mij is alles goed.
Ik woon in Beijum, ik weet het tankstation te vinden, maar daar houdt het mee op. Frustrerend, want het is vlak bij m'n huisquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:00 schreef themauster het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Is er iemand hier die in Beijum woont of goed kent?
Ik moet morgen naar de Emingaheerd maar er zijn werkzaamheden aan de bushaltes van lijn 6 dus ik kan daar niet uitstappen.
Nu moet ik op de Amkemaheerd uitstappen tegen over het Total Tankstation.
Is het dan nog ver lopen naar de Emingaheerd en hoe kom ik daar vanaf de Amkemaheerd
ik ben dus totaal niet bekend in Beijum
iemand die het weet?
alvast bedankt!
www.maps.google.nl succesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:00 schreef themauster het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Ik moet morgen naar de Emingaheerd maar er zijn werkzaamheden aan de bushaltes van lijn 6 dus ik kan daar niet uitstappen.
Is het dan nog ver lopen naar de Emingaheerd en hoe kom ik daar vanaf de Amkemaheerd
iemand die het weet?
alvast bedankt!
Normaal is er geen halte tegenover de de total maar als er werkzaamheden zijn wordt daar inderdaad wel eens een extra halte neer gezet (als de bus bijvoorbeeld niet via afslag beijum zuid de wijk in kan)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:00 schreef themauster het volgende:
Ik heb even een vraagje.
iemand die het weet?
alvast bedankt!
Er staat inderdaad een halte tegenover de Total. De bussen kunnen echter nog steeds via Kardinge & dan meteen rechtsaf de wijk in. Ze gaan dan alleen niet door het winkelcentrum, maar de hele wijkring over (dus ook door Beijum-Oost).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:41 schreef maok het volgende:
[..]
Normaal is er geen halte tegenover de de total maar als er werkzaamheden zijn wordt daar inderdaad wel eens een extra halte neer gezet (als de bus bijvoorbeeld niet via afslag beijum zuid de wijk in kan)
Ow dat is inderdaad niet zo ver. Schuin achter het tankstation (links als je er met je neus naar toe staat) ligt winkelcentrum beijum. Als je daar door heen loopt, langs de weg met de bocht mee (dus niet door hekjes enzo) kom je uit op de emingaheerd. Na een klein stukje zit het dan links.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:47 schreef themauster het volgende:
op nummer 2 Kindercentrum De Rode Pimpernel
Als je per ongeluk de verkeerde kant op loopt zal ik even naar je zwaaien mausterthequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:14 schreef themauster het volgende:
Dankje Moak ik zal het morgen wel vinden
Deel 1 heb ik op DVD, is deel 2 leuker?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:15 schreef Tangarine het volgende:
Hellboy 2 was tof!
"Suck my ectoplasmic Schwanzstücke! "
Ooohhh, waar ga je staan? En hoe laat?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:55 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen..
blegh, duf, en ik moet vandaag zingen op het kei concert..
En ik moet kleding terugbrengen, maar ik durf niet...
Misschien dat ik nog even langs kom om wat interviewtjes te scorenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:41 schreef teigan het volgende:
Eind van de middag in de A kerk, wij moeten rond half 7 (ik zing met koor mee)... En misschien data ik nog bij de workshop ga helpen, maar data weet ik nog niet zkeer.. Hangt er even vanaf hoe hard ik opschiet met andere dingen vandaag.
Jepquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik op DVD, is deel 2 leuker?
Oh, dat moet ik vandaag ook! Had shirts gekocht voor Do2, maar hij verzoop er zo'n beetje in.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:55 schreef teigan het volgende:
En ik moet kleding terugbrengen, maar ik durf niet...
Pas maar op, straks zijn zijn kleinkinderen je voor geweestquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:50 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Hmm, Flevo, eens even mijn papa bellen of ik met hem mee kan rijden
Ben je Kei-mama?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:58 schreef Bob. het volgende:
Goedemiddag!
De kei-week is echt leuk, maar wel dodelijk.. Slaaaap.
Leuk dat je moet zingen Teigan! Misschien kom ik nog even snel kijken met mijn kei-kids.
Echt fijn weer jaquote:
faberyayo,quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:14 schreef vwat. het volgende:
[..]
Echt fijn weer ja![]()
Helemaal leuk als je op een woonboot woont en het keihard waait.
*vwat. schommelt als een gek
Nope, geen internationale studenten en ken er geloof ik ook geen.. Maar hebben die niet ook vaak een andere introductie? Op de site van Dizkartes werden in ieder geval nog guides gezocht voor internationale studenten groepjes die dan na de 29e van alles zouden gaan doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ben je Kei-mama?![]()
Heb je heel toevallig ook internationale mensen in je groepje? Of ken je die?
quote:Gisteren kon ik ineens op een draadloos netwerk van iemand hier uit de straat komen, waardoor ik zowaar een internetverbinding had waarmee ik een paar foto's kon uploaden. Meer volgt als ik volgende week weer in Groningen ben.![]()
Een groep olifanten die we in het Serengetti-park tegenkwamen. In eerste instantie bleven ze gewoon staan toen we langsreden, later kwam de grootste achter ons aan en hebben we toch even wat angstige momenten gehad.
De vier vaders en de twee zoons oftewel m'n pa, m'n broertje, ik en de drie priesters met wie we drie weken lang rondreden door noordwest-Tanzania.
Deze bussen reden rond onder de noemer 'openbaar vervoer'. Het engste was wanneer jongens uit het dorp de bussen naar een parkeerplaats moesten rijden en gewoon vol gas in z'n achteruit een markt opschoten. Eén keer werden er echt vijf, zes man door de bus omver gereden, gelukkig stonden ze weer op.
Verse katoen. 8)
Mja, studenten- en studievereningingen houden aparte introducties voor internationale studenten inderdaad. Maar deze week doen er ook al een kleine 125 buitenlandse studenten mee met de Keiweek. Ga je vanavond nog ergens heen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nope, geen internationale studenten en ken er geloof ik ook geen.. Maar hebben die niet ook vaak een andere introductie? Op de site van Dizkartes werden in ieder geval nog guides gezocht voor internationale studenten groepjes die dan na de 29e van alles zouden gaan doen.
Hm ja, maar er waren 3870 aanmeldingen, dus dan zijn die 125 niet echt meer heel erg opvallend.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mja, studenten- en studievereningingen houden aparte introducties voor internationale studenten inderdaad. Maar deze week doen er ook al een kleine 125 buitenlandse studenten mee met de Keiweek. Ga je vanavond nog ergens heen?
Ja, dat was hetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm ja, maar er waren 3870 aanmeldingen, dus dan zijn die 125 niet echt meer heel erg opvallend.![]()
En vanavond gaan we eten bij Albertus, naar het cabaret, daarna naar een cantus en dan nog de kroegentoch. Druk schema, dus ben bang dat het koor in de A kerk hem niet meer gaat worden.
Jij bent dus nog druk bezig met je radio programma? (dat was het toch?)
In principe de hele keiweek. Collega's van Piekuur lopen ook rond in rode shirtjes, dus verwar ons niet, als je ons zietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:48 schreef Bob. het volgende:
Ik ben heel goed in camera's ontwijken, dus dat komt goed.Lopen jullie de hele keiweek rond? Of alleen vanavond?
Eigenlijk vind ik dat jij je volgend jaar moet aanmelden als Kei-mamaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:07 schreef ChipsZak. het volgende:
keiweek lijkt me nou echt heel stom,.
Waarom zou je dat doen? Je vindt het vast wel leuk om een groepje nieuw-grunnegers de leuke plekken van de stad te wijzenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik denk dat ik prompt de hele groep depressief maak dan.
Dat wil je toch niet?
Ik ben niet zo'n goede 'dit is groningen' gastvrouw.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Je vindt het vast wel leuk om een groepje nieuw-grunnegers de leuke plekken van de stad te wijzen
Je lijkt leek me zo'n sociaal persoonquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n goede 'dit is groningen' gastvrouw.
Dat gaat zo; 'Kijk, hier heb je dit en daar heb je dat.' klaar.
Dat lijkt me nou niet de bedoeling he?
Bovendien moet ik er speciaal voor die groep uit, en mag ik ook nog een avond bij kroegen doorbrengen.
Oh jolly.
Wijsneuzen praat je makkelijk omver, dat is toch alleen maar bluf. En die sletjes moet je gewoon slaan, weten ze ook weer wat hun plek isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Alleen tegen/bij mensen die ik mag.
Ik houd niet zo van grote groepen, dus kei-mama zijn valt af.
Waarschijnlijk zitten er ook nog wijsneuzen en sletjes tussen en ook daar houd ik niet van.
.. Ik houd niet van zoveel.
Ja maar ze zijn wel verdomd irritant, en dan heb ik wel iets beters te doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wijsneuzen praat je makkelijk omver, dat is toch alleen maar bluf. En die sletjes moet je gewoon slaan, weten ze ook weer wat hun plek is
Je snapt het, Markj.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:53 schreef MaxMark het volgende:
Kort verhaal lang; je wilt geen Kei-mama zijn
Als ik het goed heb zei hij 'ooit' en niet volgend jaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:54 schreef maok het volgende:
Kun je trouwens wel keimamma worden als je zelf 1e jaars bent
Ik denk ook steeds dat je veel ouder bentquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, je had gelijk, hij zei volgend jaar.
Welke horror?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook niet meegedaan aan de KEI-week. The horror.
Keiweek.quote:
Och arme.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik denk ook steeds dat je veel ouder bent
Is onzin. Het is juist altijd super gezellig in de stad tijdens de keiweek.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Met een groep mensen die waarschijnlijk allemaal even debiel zijn als jij, al dan niet debieler (daar gaan we van uit hè: sletjes, aandachtshoertjes, hiehehieheiheieh-meiden, jongens met haantje-de-voorste gedrag, gebluf en stoerdoenerij en wat al niet meer) door de stad gaan om Groningen te 'ontdekken' en, in veel gevallen, de helft van de tijd in kroegen door te brengen. Nee, niks voor mij.
(Dit is welk beeld ik heb van de gemiddelde student/eerstejaars & van de keiweek. Sue me.)
Apotheken bezorgen toch ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:14 schreef 2cv het volgende:
Apotheek is tot 17:30u open en de rest van alle winkels tot 18:00u. Hou toch eens normale openingstijden aan ! Er zijn ook mensen in dit land die niet alleen medicijnen nodig hebben, maar ondertussen ook nog een beetje proberen te werken !
Precies. Zelf heb ik ook meegelopen en in mijn groepje zaten alleen maar leuke, 'normale' mensen. Niemand die stoer probeert te doen of ongeïnteresseerd. Ook was het niet zo dat iedereen zich klem zoop, het was gewoon gezellig uitgaan met een groepjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:15 schreef vwat. het volgende:
[..]
Is onzin. Het is juist altijd super gezellig in de stad tijdens de keiweek.
Alleen aan zielepoten en janksmoelen. Eens informeren of de apotheek hier nog een bezorger nodig heeft. Lekker alle bejaarden en gehandicapten van de regio bijlangsquote:
Nog niet achteraan geweest. Het punt is namelijk dat het best vaak gebeurt dat hier (overdag) niemand thuis is. De kans is groot dat dat ook niet gaat werken. Morgen maar een pauze overslaan en om 16:45u met een bloedgang naar de apotheek jakkeren. Dan ga ik ook informeren over bezorgen want dit werkt niet.quote:
Misplaatst generaliseren is ook een kunst.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Met een groep mensen die waarschijnlijk allemaal even debiel zijn als jij, al dan niet debieler (daar gaan we van uit hè: sletjes, aandachtshoertjes, hiehehieheiheieh-meiden, jongens met haantje-de-voorste gedrag, gebluf en stoerdoenerij en wat al niet meer) door de stad gaan om Groningen te 'ontdekken' en, in veel gevallen, de helft van de tijd in kroegen door te brengen. Nee, niks voor mij.
(Dit is welk beeld ik heb van de gemiddelde student/eerstejaars & van de keiweek. Sue me.)
Dat mag en kan natuurlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan zeg ik alsnog dat het niet mijn ding is, het me verschrikkelijk lijkt en gwn stom.
De KEI-week zou mij meer hebben gekost dan opgeleverd, denk ik...quote:
Financieel wel. Sociaal zeker nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De KEI-week zou mij meer hebben gekost dan opgeleverd, denk ik...
Oh, ik heb het niet over financieel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Financieel wel. Sociaal zeker niet
Ja, als je zo gaat beginnen dan doe ik niet eens meer moeite om je van het tegendeel te overtuigenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik heb het niet over financieel.
Verplicht gezellig doen met mensen die ik niet ken maken me zo zelfbewust dat ik onvermijdelijk huilend thuiskom na alleen al een avondje. Laat staan een week, met onbekende mensen en in een onbekende omgeving, zonder mogelijkheid om je terug te trekken (ik had toen nog geen kamer in Groningen). Zulke dingen trek ik gewoon niet, ik stort dan in for some reason.
Ik weet 't, ik ben een huilie..
Ik zat ook met 2 vrienden in mn KEIgroepje. Kan me voorstellen dat het niet leuk is als je in je eentje in een groepje zit die je niet aan staat. We hadden ook al een kamer, dus het was super relaxed.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik heb het niet over financieel.
Verplicht gezellig doen met mensen die ik niet ken maken me zo zelfbewust dat ik onvermijdelijk huilend thuiskom na alleen al een avondje. Laat staan een week, met onbekende mensen en in een onbekende omgeving, zonder mogelijkheid om je terug te trekken (ik had toen nog geen kamer in Groningen). Zulke dingen trek ik gewoon niet, ik stort dan in for some reason.
Ik weet 't, ik ben een huilie..
Joa dat had ik ook wel. Je moet echt geluk hebben met je groep. Mijn groepje (zo'n 8 jaar geledenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb ook niet meegedaan aan KEI, dat leek me echt 3x niks. Daarbij kwam ik mijn hele leven al in Groningen en kendeik de stad waarschijnlijk beter dan de meeste KEI-leiders.
Zelfde verhaal hier. 2 dagen met mn keigroepje mee geweest en de rest van de dagen met 2 vrienden van me uit geweest en overal heen geweest,quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Joa dat had ik ook wel. Je moet echt geluk hebben met je groep. Mijn groepje (zo'n 8 jaar geleden) bestond uit 6 vindicatmeisjes die aan hun 2e jaar begonnen en alleen hun thuishonk goed kenden. Na één dag ben ik toen maar alleen verder gegaan, maar ik kwam elke dag toch wel lui tegen.
Ben net flink natgerend net... bah!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef teigan het volgende:
Volgens de buienradar niet..
Er zijn helemaal neit zoveel buien te zien, en al helemaal weinig met onweer..
Lol ik heb ook dat soort foto's gemaakt met Daniëlle in Emmen dinsdagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:36 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]Dagje Blijdorp geweest dinsdag, met mooie camera van Xilantof voor het eerst mooie platen proberen te schieten ipv kiekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |