Goedemorgen.was erg lekker de thee die we daar gedronken hebben. We zijn verder niet het museum in geweest ofzo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:55 schreef teigan het volgende:
hoe was het nu gisteren bij de theefabriek maok/freecell/wie dan ook die mee was?
wij zijn er ook een keertje geweest, maar toen hebben we ook alleen maar wat thee gekocht... Ik zou ook niet weten of het museum wat is..quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:25 schreef maok het volgende:
[..]
Goedemorgen.was erg lekker de thee die we daar gedronken hebben. We zijn verder niet het museum in geweest ofzo.
Dat kan ik dus niet. Ik mis blijkbaar een essentieel stofje voor het kunnen genieten van vrije dagen, of beter gezegd, voor het in m'n eentje genieten van vrije dagen. Ik word vrijwel nergens zo down van.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:08 schreef teigan het volgende:
DaD, vrije dagen zijn fijn, geniet ervan, straks duurt het weer even voordat je ze weer hebt..CZ. Jij ook alweer bijna naar school toe?
ik begin ook volgende week.... Ik weet alleen nog niet welke dag.quote:
Feli!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:30 schreef Lyssa het volgende:
Concept verslag van mn scriptie ingeleverd
Morgen ga ik inderdaad naar de markt, en dan uitgebreid koken! Daar heb ik ook zin in, al is dat koken dan wel weer pas als Do2 alweer zo'n beetje thuis is. Ik ben nu aan het schoonmaken, en ik moet nog afwassen, en boodschappen doen, en even naar de HEMA, maar het voelt zó nutteloos allemaal.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:27 schreef teigan het volgende:
[..]
ik begin ook volgende week.... Ik weet alleen nog niet welke dag.
DaD, ik ken het gevoel wel hoor, maar ik kan er wel steeds beter mee omgaan... Lekkere lunch klaarmaken, een stapel boeken uit de bieb halen, even naar de markt toe, en zo gaan de dagen ook wel voorbij..
Spannend! BA of MA? Ik moet straks beginnen met m'n MA-scriptie, terwijl ik nog géén idee heb waar ik het over wil hebben, en het in 4 maanden af moet zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:30 schreef Lyssa het volgende:
Concept verslag van mn scriptie ingeleverd
MA, mijne is een onderzoek of je met een rijsimulator emoties kunt ontlokken die leiden tot agressief rijgedrag (kwaadheid, irritatie en frustratie) en ja, dat kanquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Spannend! BA of MA? Ik moet straks beginnen met m'n MA-scriptie, terwijl ik nog géén idee heb waar ik het over wil hebben, en het in 4 maanden af moet zijn.
Waar gaat de jouwe over?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:35 schreef Lyssa het volgende:
[..]
MA, mijne is een onderzoek of je met een rijsimulator emoties kunt ontlokken die leiden tot agressief rijgedrag (kwaadheid, irritatie en frustratie) en ja, dat kan(achterliggende doel is dat mensen met frontale hersenproblemen vaak agressief en onvoorspelbaar in het verkeer kunnen zijn, en hopelijk kan mijn rit daar een diagnostische bijdrage aan leveren om dat vroegtijdig in de smiezen te krijgen)
En, is hij echt zo leuk als veel mensen beweren?quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb gister the dark knight gezien.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb gister the dark knight gezien.
Dan zal ik me wel vergist hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, ik spreek sebasser allang niet meer. Al tijden voor de pizzeriameet niet meer.
Ik kwam wel uit de bios wandelen; had ik roze haar?
En je kan mijn biosmaat hebben aangezien voor sebasser maar dat weet ik niet.
waarom ben je nog niet geweest dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:42 schreef JH87 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben erg benieuwd. Gauw eens gaan zien die film.
blabla.quote:Onlangs zag ik een foto van je op: “ forum.fok.nl”.
Ik heb bovendien het e.e.a. van je gelezen en was erg onder de indruk. Je ziet er fantastisch uit en daarom zou ik je willen aanraden, om je als amateur-model aan te melden op onze website: http://www.eromodels.nl
EroModels is een professioneel modellenbureau..
heheh die site is wel briljant trouwensquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ahaha.
Ik ben benaderd door eromodels.nl.
Hoi ,
[..]
blabla.. Ik ben 17.
Illegaal.
& waarom wek ik de indruk naakt op internet te willen staan?
Vandaag wel een stok gevonden op mijn werk. De autosleutel van de best rijdende auto van kantoor. Een caddy rijdt beter dan een Kangooquote:
neuh.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:01 schreef JH87 het volgende:
Is het trouwens niet gewoon een grap van een mede-Fokker?
Neen. Ik poogde uit te slapen, maar het misluktequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:02 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ben je vanacht de stad ingeweest inkomen?
Ik vin jou liev!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen, ik zit alweer op mijn werk
Gisteren het Fries Archief ingedoken
We zijn al getrouwd lieverdquote:
Ow, kan niet meer dus?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
We zijn al getrouwd lieverd
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen, ik zit alweer op mijn werk
Gisteren het Fries Archief ingedoken
Ik verdenk jou trouwens van het verstoppen van de krentenbollen! Die kúnnen nog niet allemaal op zijn, maar zijn wel onvindbaar!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
We zijn al getrouwd lieverd
Oh! Zulke dingen worden hier tegenwoordig ook geroepen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik verdenk jou trouwens van het verstoppen van de krentenbollen! Die kúnnen nog niet allemaal op zijn, maar zijn wel onvindbaar!
Ik weet waar ze ziijn. Hierquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik verdenk jou trouwens van het verstoppen van de krentenbollen! Die kúnnen nog niet allemaal op zijn, maar zijn wel onvindbaar!
Heyquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik weet waar ze ziijn. Hier![]()
Sorry
Ik heb net ook al mijn auto naar de garage gebracht, ook iets met remmenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wilde middelmatig vroeg opstaan en dat is gelukt.
zo naar de garage, auto weerophalen. remmen deden het niet meer
Namens mijn voordeur: bedankt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:05 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb net ook al mijn auto naar de garage gebracht, ook iets met remmen(handrem, deed het niet zo goed)
Als mijn auto weg rolt, rolt hij niet tegen jou voordeur aan hoorquote:
Dat weet ik, maar 'namens mijn glasbak: bedankt' klinkt lang niet zo dramatisch & citeerwaardig & het is niet eens mijn glasbakquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:23 schreef maok het volgende:
[..]
Als mijn auto weg rolt, rolt hij niet tegen jou voordeur aan hoor, misschien tegen de glasbak, maar daar heb jij geen last van.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wilde middelmatig vroeg opstaan en dat is gelukt.
zo naar de garage, auto weerophalen. remmen deden het niet meer
Sommige mensen kennen ook geen remmingen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:05 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb net ook al mijn auto naar de garage gebracht, ook iets met remmen(handrem, deed het niet zo goed)
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Je bent wel erg van de plaatjes vandaag he, maok?
Metworstquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, ik praat en die worst snap ik niet.
haar vacht voelt ook anders aan nu, dus even checken kan geen kwaad.. Ze is verder ook nog best heel speels enzo..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Nohh.
Nouja, mss is ze gwn een dagje misselijk, heeft die van ons ook wel eens gehad!
Nee, waren twee losstaande situaties. De eerste was een oude man die nog nooit van een dode hoek gehoord had. Hij ging naar de rechterbaan en ik zag in m'n ooghoeken ineens een auto op me afvliegen. Gelukkig was er de vluchtstrook om naar uit te wijken, de oude man had het niet eens in de gaten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:17 schreef maok het volgende:
Je zat vlak achter de auto die het ongeluk kreeg bedoel je?
Met mij is alles goed.
Ik woon in Beijum, ik weet het tankstation te vinden, maar daar houdt het mee op. Frustrerend, want het is vlak bij m'n huisquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:00 schreef themauster het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Is er iemand hier die in Beijum woont of goed kent?
Ik moet morgen naar de Emingaheerd maar er zijn werkzaamheden aan de bushaltes van lijn 6 dus ik kan daar niet uitstappen.
Nu moet ik op de Amkemaheerd uitstappen tegen over het Total Tankstation.
Is het dan nog ver lopen naar de Emingaheerd en hoe kom ik daar vanaf de Amkemaheerd
ik ben dus totaal niet bekend in Beijum
iemand die het weet?
alvast bedankt!
www.maps.google.nl succesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:00 schreef themauster het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Ik moet morgen naar de Emingaheerd maar er zijn werkzaamheden aan de bushaltes van lijn 6 dus ik kan daar niet uitstappen.
Is het dan nog ver lopen naar de Emingaheerd en hoe kom ik daar vanaf de Amkemaheerd
iemand die het weet?
alvast bedankt!
Normaal is er geen halte tegenover de de total maar als er werkzaamheden zijn wordt daar inderdaad wel eens een extra halte neer gezet (als de bus bijvoorbeeld niet via afslag beijum zuid de wijk in kan)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:00 schreef themauster het volgende:
Ik heb even een vraagje.
iemand die het weet?
alvast bedankt!
Er staat inderdaad een halte tegenover de Total. De bussen kunnen echter nog steeds via Kardinge & dan meteen rechtsaf de wijk in. Ze gaan dan alleen niet door het winkelcentrum, maar de hele wijkring over (dus ook door Beijum-Oost).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:41 schreef maok het volgende:
[..]
Normaal is er geen halte tegenover de de total maar als er werkzaamheden zijn wordt daar inderdaad wel eens een extra halte neer gezet (als de bus bijvoorbeeld niet via afslag beijum zuid de wijk in kan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |