Goedemorgen.was erg lekker de thee die we daar gedronken hebben. We zijn verder niet het museum in geweest ofzo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:55 schreef teigan het volgende:
hoe was het nu gisteren bij de theefabriek maok/freecell/wie dan ook die mee was?

wij zijn er ook een keertje geweest, maar toen hebben we ook alleen maar wat thee gekocht... Ik zou ook niet weten of het museum wat is..quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:25 schreef maok het volgende:
[..]
Goedemorgen.was erg lekker de thee die we daar gedronken hebben. We zijn verder niet het museum in geweest ofzo.

Dat kan ik dus niet. Ik mis blijkbaar een essentieel stofje voor het kunnen genieten van vrije dagen, of beter gezegd, voor het in m'n eentje genieten van vrije dagen. Ik word vrijwel nergens zo down van.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:08 schreef teigan het volgende:
DaD, vrije dagen zijn fijn, geniet ervan, straks duurt het weer even voordat je ze weer hebt..CZ. Jij ook alweer bijna naar school toe?

ik begin ook volgende week.... Ik weet alleen nog niet welke dag.quote:

Feli!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:30 schreef Lyssa het volgende:
Concept verslag van mn scriptie ingeleverd

Morgen ga ik inderdaad naar de markt, en dan uitgebreid koken! Daar heb ik ook zin in, al is dat koken dan wel weer pas als Do2 alweer zo'n beetje thuis is. Ik ben nu aan het schoonmaken, en ik moet nog afwassen, en boodschappen doen, en even naar de HEMA, maar het voelt zó nutteloos allemaal.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:27 schreef teigan het volgende:
[..]
ik begin ook volgende week.... Ik weet alleen nog niet welke dag.
DaD, ik ken het gevoel wel hoor, maar ik kan er wel steeds beter mee omgaan... Lekkere lunch klaarmaken, een stapel boeken uit de bieb halen, even naar de markt toe, en zo gaan de dagen ook wel voorbij..

Spannend! BA of MA? Ik moet straks beginnen met m'n MA-scriptie, terwijl ik nog géén idee heb waar ik het over wil hebben, en het in 4 maanden af moet zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:30 schreef Lyssa het volgende:
Concept verslag van mn scriptie ingeleverd

MA, mijne is een onderzoek of je met een rijsimulator emoties kunt ontlokken die leiden tot agressief rijgedrag (kwaadheid, irritatie en frustratie) en ja, dat kanquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Spannend! BA of MA? Ik moet straks beginnen met m'n MA-scriptie, terwijl ik nog géén idee heb waar ik het over wil hebben, en het in 4 maanden af moet zijn.
Waar gaat de jouwe over?

quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:35 schreef Lyssa het volgende:
[..]
MA, mijne is een onderzoek of je met een rijsimulator emoties kunt ontlokken die leiden tot agressief rijgedrag (kwaadheid, irritatie en frustratie) en ja, dat kan(achterliggende doel is dat mensen met frontale hersenproblemen vaak agressief en onvoorspelbaar in het verkeer kunnen zijn, en hopelijk kan mijn rit daar een diagnostische bijdrage aan leveren om dat vroegtijdig in de smiezen te krijgen)

En, is hij echt zo leuk als veel mensen beweren?quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb gister the dark knight gezien.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |