Ik vind mannetje echt een afgrijselijk rilwoord, maar Do2 is naar Breda ja. Nog wat spullen halen en vanavond pokeren. Nu voel ik me zielig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Mannetje bij moeders op bezoek?
Je lover dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind mannetje echt een afgrijselijk rilwoord, maar Do2 is naar Breda ja. Nog wat spullen halen en vanavond pokeren. Nu voel ik me zielig.
'Lover' klinkt als iemand met wie je niets anders doet dan voor het haardvuur liggen op een berenvacht met wijn, kaarsjes en cheesy muziek.quote:
Hoe moeten we hem dan benoemen ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
'Lover' klinkt als iemand met wie je niets anders doet dan voor het haardvuur liggen op een berenvacht met wijn, kaarsjes en cheesy muziek.
Brr.
hum honneponnetje?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
'Lover' klinkt als iemand met wie je niets anders doet dan voor het haardvuur liggen op een berenvacht met wijn, kaarsjes en cheesy muziek.
Brr.
quote:
Nee, ik heb een oom die zo heet. Prima oom hoor, maar als ik aan een Tjebbe denk, denk ik aan een boer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
IRL zeg ik meestal "Tjebbe", klinkt wel mooi.
Joh, dan benoem je 'm toch gewoon níet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, ik heb een oom die zo heet. Prima oom hoor, maar als ik aan een Tjebbe denk, denk ik aan een boer.
En Nietzman voelt zich weer aangesproken als we jou bij je naam noemen omdat hij denkt dat ie het niet goed verstaat....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:50 schreef 2cv het volgende:
Dan hebben we nu een Niet en een Nietzman
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En Nietzman voelt zich weer aangesproken als we jou bij je naam noemen omdat hij denkt dat ie het niet goed verstaat....
Met de stok?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:09 schreef maok het volgende:
Moi, ik kom weer bijna op stad aan.
wat dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Alsik niet van het bestaan van de fokstok af had geweten had ik u hele vreemd dingen gedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |