quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:21 schreef ChipsZak. het volgende:
hoe 'ist met de beeb?
QUAarterPOunderquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:26 schreef ChipsZak. het volgende:
hamburger.
M'n QUAPO, wat doe jequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:28 schreef ChipsZak. het volgende:
watser markj?
Ze komen dan ook uit duitsland.quote:
Ik vind mannetje echt een afgrijselijk rilwoord, maar Do2 is naar Breda ja. Nog wat spullen halen en vanavond pokeren. Nu voel ik me zielig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Mannetje bij moeders op bezoek?
Je lover dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind mannetje echt een afgrijselijk rilwoord, maar Do2 is naar Breda ja. Nog wat spullen halen en vanavond pokeren. Nu voel ik me zielig.
'Lover' klinkt als iemand met wie je niets anders doet dan voor het haardvuur liggen op een berenvacht met wijn, kaarsjes en cheesy muziek.quote:
Hoe moeten we hem dan benoemen ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
'Lover' klinkt als iemand met wie je niets anders doet dan voor het haardvuur liggen op een berenvacht met wijn, kaarsjes en cheesy muziek.
Brr.
hum honneponnetje?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
'Lover' klinkt als iemand met wie je niets anders doet dan voor het haardvuur liggen op een berenvacht met wijn, kaarsjes en cheesy muziek.
Brr.
quote:
Nee, ik heb een oom die zo heet. Prima oom hoor, maar als ik aan een Tjebbe denk, denk ik aan een boer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
IRL zeg ik meestal "Tjebbe", klinkt wel mooi.
Joh, dan benoem je 'm toch gewoon níet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, ik heb een oom die zo heet. Prima oom hoor, maar als ik aan een Tjebbe denk, denk ik aan een boer.
En Nietzman voelt zich weer aangesproken als we jou bij je naam noemen omdat hij denkt dat ie het niet goed verstaat....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:50 schreef 2cv het volgende:
Dan hebben we nu een Niet en een Nietzman
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En Nietzman voelt zich weer aangesproken als we jou bij je naam noemen omdat hij denkt dat ie het niet goed verstaat....
Met de stok?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:09 schreef maok het volgende:
Moi, ik kom weer bijna op stad aan.
wat dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Alsik niet van het bestaan van de fokstok af had geweten had ik u hele vreemd dingen gedacht.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:51 schreef 2cv het volgende:
Niet voor ¤44,- + een onbekend bedrag aan 'servicekosten' (oftewel winstopdrijfbedrag). Tenzij het met gratis eten en drinken is.
quote:
Wat tof, volg je lessen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:19 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen...
Gisteren wezen buikdansen, best grappig, maar ik ga dus never te nooit niet nog een demonstratie geven van wat ik heb geleerd....
Ja, dat kan ik me voorstellen...quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:47 schreef teigan het volgende:
nee, vrijgezellenfeestje...
ik weet niet of ik nou zo snel lessen erin ozu nemen, het was wel leuk, maar het was ook een enorme confrontatie met mijn lijf, die ik even niet kon hebben...
Hm, twee jaar geleden ben ik daar geweest toen het nog in Assen was. Ryan Adams, Teitur, echt een vette line up toen. Volgens mij ken ik niet veel van de artiesten die er dit jaar staan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn er hier ook mensen met belangstelling voor Take Root?
Ik ken ook alleen John Hiatt. Die heb ik meerdere keren zien optreden in de Oosterpoort, en dat vond ik steeds weer tof, maar de rest ken ik dus ook niet. Heb wel op de site van elke artiest een stukje beluisterd, sommige dingen klinken goed. Ik geloof niet dat Do2 belangstelling heeft, en m'n vaste concertpartner (m'n broer) kan dan niet, als ik het goed heb. Dus ik twijfel nogal.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:52 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hm, twee jaar geleden ben ik daar geweest toen het nog in Assen was. Ryan Adams, Teitur, echt een vette line up toen. Volgens mij ken ik niet veel van de artiesten die er dit jaar staan.
Bekend probleem, ik leef met je mee!quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Note to self: melk hoeft niet geschud te worden voor gebruik. Al helemaal niet als het pak al open is.
Whoah, Bon Iver! Bon Iver is echt geweldig.quote:Programma bijna compleet
Het programma omvat nu de volgende namen:
John Hiatt, Jimmy LaFave, Dan Bern, Elliott Brood, Nathan Hamilton, David Olney, Royal Wood, Steve Wynn, Bowerbirds, Bon Iver, American Music Club, Ladyhawk, My Brightest Diamond, Built To Spill, O’Death, Clare & The Reasons, Will Hoge
Net een half uur wakkerquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:02 schreef ChipsZak. het volgende:
mogguh!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Note to self: melk hoeft niet geschud te worden voor gebruik. Al helemaal niet als het pak al open is.
En zijn je ouders daarom gescheiden?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog een klein Josje was en mijn ouders nog niet gescheiden, schudde mijn vader altijd de vla. Dan liep het wat makkelijker uit het pak.
Tot hij een keer niet in de gaten had dat het pak al open was. Laat ik het zo zeggen: ik was blij dat ik naast hem zat en niet, zoals mijn moeder en mijn broertje, tegenover hem.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En zijn je ouders daarom gescheiden?
Check toen ik vanmiddag even in Groningen wasquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:58 schreef MaxMark het volgende:
Oohhh, dr ligt zoeen hele mooie grote boot bij het Groninger Museum
Dat heb ik ook heel vaak! Pijn dat dat doet.quote:
Kun je zelf niet gaan zoeken?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:50 schreef Houniet het volgende:
FOK! Stok door NL-spel #73: Oosterhörn
Nou! Voor jullie!
Ben ik mee bezigquote:
Ga er maar kijkenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
Kan de plaatsingscrew even checken of ik gelijk heb met de locatie van de stok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |