abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 augustus 2008 @ 18:54:47 #251
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_60801678
Kun je trouwens wel keimamma worden als je zelf 1e jaars bent
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 13 augustus 2008 @ 18:55:02 #252
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60801687
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:53 schreef MaxMark het volgende:
Kort verhaal lang; je wilt geen Kei-mama zijn
Je snapt het, Markj.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 13 augustus 2008 @ 18:55:45 #253
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60801705
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:54 schreef maok het volgende:
Kun je trouwens wel keimamma worden als je zelf 1e jaars bent
Als ik het goed heb zei hij 'ooit' en niet volgend jaar.
Yet, ik weet dit niet zeker maar ik kan het niet zien want het staat op de vorige pagina.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 13 augustus 2008 @ 18:56:08 #254
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60801716
Nee, je had gelijk, hij zei volgend jaar.
pi_60802058
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, je had gelijk, hij zei volgend jaar.
Ik denk ook steeds dat je veel ouder bent
pi_60802624
Ik heb ook niet meegedaan aan de KEI-week. The horror.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_60802652
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook niet meegedaan aan de KEI-week. The horror.
Welke horror?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 19:28:46 #258
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_60802728
Ik geloof dat ik vandaag voor het eerst een keer in de stad ben geweest terwijl het kei-week is. En niet om ergens aan mee te doen maar omdat ik spulletjes moest kopen.
In mijn 1e jaar had ik opzich wel mee willen doen (ik was op een keer winkelen en voor een toelating voor mijn opleiding nog nooit in Groningen geweest toen), maar toen ik de uitnodiging kreeg had ik al een vakantie geboekt die tegelijk viel. Daarna nooit de behoefte gehad om er aan mee te doen, zelfs mijn studentenvereniging doet nooit mee.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 13 augustus 2008 @ 20:07:14 #259
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60803885
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:25 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Welke horror?
Keiweek.
Duhh.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 13 augustus 2008 @ 20:07:33 #260
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60803898
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:06 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Ik denk ook steeds dat je veel ouder bent
Och arme.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 13 augustus 2008 @ 20:10:25 #261
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60804013
Met een groep mensen die waarschijnlijk allemaal even debiel zijn als jij, al dan niet debieler (daar gaan we van uit hè: sletjes, aandachtshoertjes, hiehehieheiheieh-meiden, jongens met haantje-de-voorste gedrag, gebluf en stoerdoenerij en wat al niet meer ) door de stad gaan om Groningen te 'ontdekken' en, in veel gevallen, de helft van de tijd in kroegen door te brengen. Nee, niks voor mij.

(Dit is welk beeld ik heb van de gemiddelde student/eerstejaars & van de keiweek. Sue me. )
  † In Memoriam † woensdag 13 augustus 2008 @ 20:14:25 #262
25682 2cv
Niet subtiel
pi_60804184
Apotheek is tot 17:30u open en de rest van alle winkels tot 18:00u. Hou toch eens normale openingstijden aan ! Er zijn ook mensen in dit land die niet alleen medicijnen nodig hebben, maar ondertussen ook nog een beetje proberen te werken !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_60804242
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Met een groep mensen die waarschijnlijk allemaal even debiel zijn als jij, al dan niet debieler (daar gaan we van uit hè: sletjes, aandachtshoertjes, hiehehieheiheieh-meiden, jongens met haantje-de-voorste gedrag, gebluf en stoerdoenerij en wat al niet meer ) door de stad gaan om Groningen te 'ontdekken' en, in veel gevallen, de helft van de tijd in kroegen door te brengen. Nee, niks voor mij.

(Dit is welk beeld ik heb van de gemiddelde student/eerstejaars & van de keiweek. Sue me. )
Is onzin. Het is juist altijd super gezellig in de stad tijdens de keiweek.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:25:13 #264
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_60804612
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:14 schreef 2cv het volgende:
Apotheek is tot 17:30u open en de rest van alle winkels tot 18:00u. Hou toch eens normale openingstijden aan ! Er zijn ook mensen in dit land die niet alleen medicijnen nodig hebben, maar ondertussen ook nog een beetje proberen te werken !
Apotheken bezorgen toch ook?
pi_60805015
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:15 schreef vwat. het volgende:

[..]

Is onzin. Het is juist altijd super gezellig in de stad tijdens de keiweek.
Precies. Zelf heb ik ook meegelopen en in mijn groepje zaten alleen maar leuke, 'normale' mensen. Niemand die stoer probeert te doen of ongeïnteresseerd. Ook was het niet zo dat iedereen zich klem zoop, het was gewoon gezellig uitgaan met een groepje
Alle vooroordelen zijn fout
pi_60805470
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:25 schreef maok het volgende:

[..]

Alleen aan zielepoten en janksmoelen. Eens informeren of de apotheek hier nog een bezorger nodig heeft. Lekker alle bejaarden en gehandicapten van de regio bijlangs

Toffe bus Jopje
  † In Memoriam † woensdag 13 augustus 2008 @ 21:17:36 #267
25682 2cv
Niet subtiel
pi_60806458
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:25 schreef maok het volgende:

[..]

Nog niet achteraan geweest. Het punt is namelijk dat het best vaak gebeurt dat hier (overdag) niemand thuis is. De kans is groot dat dat ook niet gaat werken. Morgen maar een pauze overslaan en om 16:45u met een bloedgang naar de apotheek jakkeren. Dan ga ik ook informeren over bezorgen want dit werkt niet.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:27:23 #268
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60806853
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:

Misplaatst generaliseren is ook een kunst.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 13 augustus 2008 @ 21:34:12 #269
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60807139
Dan zeg ik alsnog dat het niet mijn ding is, het me verschrikkelijk lijkt en gwn stom.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:39:29 #270
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60807374
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan zeg ik alsnog dat het niet mijn ding is, het me verschrikkelijk lijkt en gwn stom.
Dat mag en kan natuurlijk.
pi_60807590
zo, keiconcert was wel leuk, alleen gingen wij op een gegeven moment wel een beetje de fout in, maar dat was verder niet zo boeiend..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60808857
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:25 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Welke horror?
De KEI-week zou mij meer hebben gekost dan opgeleverd, denk ik...
pi_60808909
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

De KEI-week zou mij meer hebben gekost dan opgeleverd, denk ik...
Financieel wel. Sociaal zeker niet
pi_60809312
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:09 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Financieel wel. Sociaal zeker niet
Oh, ik heb het niet over financieel.

Verplicht gezellig doen met mensen die ik niet ken maken me zo zelfbewust dat ik onvermijdelijk huilend thuiskom na alleen al een avondje. Laat staan een week, met onbekende mensen en in een onbekende omgeving, zonder mogelijkheid om je terug te trekken (ik had toen nog geen kamer in Groningen). Zulke dingen trek ik gewoon niet, ik stort dan in for some reason.

Ik weet 't, ik ben een huilie. .
pi_60809409
Het woeit behoorlijk, krijgen we nou nog de beloofde onweersbuien ?:P
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:21:39 #276
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60809466
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Verplicht gezellig doen
Dat kan ik niet.
pi_60809917
Volgens de buienradar niet..
Er zijn helemaal neit zoveel buien te zien, en al helemaal weinig met onweer..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60810668
quote:

[..]

Verplicht gezellig doen met mensen die ik niet ken maken me zo zelfbewust dat ik onvermijdelijk huilend thuiskom na alleen al een avondje. Laat staan een week, met onbekende mensen en in een onbekende omgeving, zonder mogelijkheid om je terug te trekken (ik had toen nog geen kamer in Groningen). Zulke dingen trek ik gewoon niet, ik stort dan in for some reason.

Ja, als je zo gaat beginnen dan doe ik niet eens meer moeite om je van het tegendeel te overtuigen
pi_60811137
DaD ik cruisede door je hometown vandaag Gewinkeld in Dokkum, niksgekocht
pi_60812063
quote:

[..]

Ik zat ook met 2 vrienden in mn KEIgroepje. Kan me voorstellen dat het niet leuk is als je in je eentje in een groepje zit die je niet aan staat. We hadden ook al een kamer, dus het was super relaxed.

Nu vind ik het gewoon leuk om in de stad te zijn als de KEIweek bezig is. Allemaal dingen te doen enzo. En uitgaan is gewoon leuk in de KEIweek
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 augustus 2008 @ 23:56:20 #281
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_60813056
Ik heb ook niet meegedaan aan KEI, dat leek me echt 3x niks. Daarbij kwam ik mijn hele leven al in Groningen en kendeik de stad waarschijnlijk beter dan de meeste KEI-leiders.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 00:16:03 #282
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60813471
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb ook niet meegedaan aan KEI, dat leek me echt 3x niks. Daarbij kwam ik mijn hele leven al in Groningen en kendeik de stad waarschijnlijk beter dan de meeste KEI-leiders.
Joa dat had ik ook wel. Je moet echt geluk hebben met je groep. Mijn groepje (zo'n 8 jaar geleden ) bestond uit 6 vindicatmeisjes die aan hun 2e jaar begonnen en alleen hun thuishonk goed kenden. Na één dag ben ik toen maar alleen verder gegaan, maar ik kwam elke dag toch wel lui tegen.
pi_60813718
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 00:16 schreef Grulez het volgende:

[..]

Joa dat had ik ook wel. Je moet echt geluk hebben met je groep. Mijn groepje (zo'n 8 jaar geleden ) bestond uit 6 vindicatmeisjes die aan hun 2e jaar begonnen en alleen hun thuishonk goed kenden. Na één dag ben ik toen maar alleen verder gegaan, maar ik kwam elke dag toch wel lui tegen.
Zelfde verhaal hier. 2 dagen met mn keigroepje mee geweest en de rest van de dagen met 2 vrienden van me uit geweest en overal heen geweest,
pi_60814000
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef teigan het volgende:
Volgens de buienradar niet..
Er zijn helemaal neit zoveel buien te zien, en al helemaal weinig met onweer..
Ben net flink natgerend net... bah!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_60817071
Ik vond mijn eigen keigroepje eigenlijk ook helemaal niet leuk toen ik in Groningen kwam, ben toen ook nauwelijks de stad in geweest. Maar nu ben ik zelf keimamma samen met mensen die ik heel erg mag en is het echt heel erg leuk. Het enige probleem is dat ik altijd iedereen aardig en leuk vind, dus alle promo praatjes die normaal voor keikindjes zijn, slaan bij mij aan. Ondertussen wil ik overal lid van worden omdat ik iedereen zo lief vind, maar ik zit al bij te veel dingen. Dat word een probleem.
pi_60817782
Vannacht regende het inderdaad wel, ik heb het ook nog zien regenen...

Blegh, ik wilde deze week alvast vroeg opstaan om eraan te wennen, maar ik slaap elke keer zo laat dat ik dat gewoon niet moet doen, omdat ik dan volgende week helemaal bekaf ben..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 augustus 2008 @ 09:40:17 #287
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60818868
goeiemorgen.
pi_60819081
Ik heb meegedaan aan de KEI-week en heb daar drie hele goeie vrienden aan overgehouden.

En nu ga ik naar Lowlands. Dag mensen!
Don't think twice, it's all right.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 augustus 2008 @ 09:52:24 #289
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60819102
Ja, en bedankt he.
pi_60819156
veel plezier jopje, ik hoop voor je dat je niet wegdrijft met je luchtbedje...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 augustus 2008 @ 09:57:02 #291
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60819179
ik wil oohoook.
pi_60822853

Dagje Blijdorp geweest dinsdag, met mooie camera van Xilantof voor het eerst mooie platen proberen te schieten ipv kiekjes
pi_60822939
Gelukt Geniaal!

Wij hebben deze foto:

Vond ik ook wel lollig

Zo, en nu ga ik ff de was ophangen en dan een uurtje pitten (TARA, maak je me ff wakker als je dit leest?)
pi_60822949
Wheheeh, nou die is iig al heel erg leuk

Veel plezier op lowlands jopje!
pi_60823091
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:36 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]

Dagje Blijdorp geweest dinsdag, met mooie camera van Xilantof voor het eerst mooie platen proberen te schieten ipv kiekjes
Lol ik heb ook dat soort foto's gemaakt met Daniëlle in Emmen dinsdag
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_60823367
Zoiets heb ik ook nog liggen denk ik ja..

Maar ik heb nu weer mooi fotomateriaal thuis.. Dat katertje is zo apart/mooi
pi_60824284
katertje:

poesje:

En die twee van ons:
pi_60824413
, ze hebben wormen...

dus nog maar een keer ontwormen als het weer mag...
pi_60824484
Poezels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')