Je snapt het, Markj.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:53 schreef MaxMark het volgende:
Kort verhaal lang; je wilt geen Kei-mama zijn
Als ik het goed heb zei hij 'ooit' en niet volgend jaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:54 schreef maok het volgende:
Kun je trouwens wel keimamma worden als je zelf 1e jaars bent
Ik denk ook steeds dat je veel ouder bentquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, je had gelijk, hij zei volgend jaar.
Welke horror?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook niet meegedaan aan de KEI-week. The horror.
Keiweek.quote:
Och arme.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik denk ook steeds dat je veel ouder bent
Is onzin. Het is juist altijd super gezellig in de stad tijdens de keiweek.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Met een groep mensen die waarschijnlijk allemaal even debiel zijn als jij, al dan niet debieler (daar gaan we van uit hè: sletjes, aandachtshoertjes, hiehehieheiheieh-meiden, jongens met haantje-de-voorste gedrag, gebluf en stoerdoenerij en wat al niet meer) door de stad gaan om Groningen te 'ontdekken' en, in veel gevallen, de helft van de tijd in kroegen door te brengen. Nee, niks voor mij.
(Dit is welk beeld ik heb van de gemiddelde student/eerstejaars & van de keiweek. Sue me.)
Apotheken bezorgen toch ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:14 schreef 2cv het volgende:
Apotheek is tot 17:30u open en de rest van alle winkels tot 18:00u. Hou toch eens normale openingstijden aan ! Er zijn ook mensen in dit land die niet alleen medicijnen nodig hebben, maar ondertussen ook nog een beetje proberen te werken !
Precies. Zelf heb ik ook meegelopen en in mijn groepje zaten alleen maar leuke, 'normale' mensen. Niemand die stoer probeert te doen of ongeïnteresseerd. Ook was het niet zo dat iedereen zich klem zoop, het was gewoon gezellig uitgaan met een groepjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:15 schreef vwat. het volgende:
[..]
Is onzin. Het is juist altijd super gezellig in de stad tijdens de keiweek.
Alleen aan zielepoten en janksmoelen. Eens informeren of de apotheek hier nog een bezorger nodig heeft. Lekker alle bejaarden en gehandicapten van de regio bijlangsquote:
Nog niet achteraan geweest. Het punt is namelijk dat het best vaak gebeurt dat hier (overdag) niemand thuis is. De kans is groot dat dat ook niet gaat werken. Morgen maar een pauze overslaan en om 16:45u met een bloedgang naar de apotheek jakkeren. Dan ga ik ook informeren over bezorgen want dit werkt niet.quote:
Misplaatst generaliseren is ook een kunst.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Met een groep mensen die waarschijnlijk allemaal even debiel zijn als jij, al dan niet debieler (daar gaan we van uit hè: sletjes, aandachtshoertjes, hiehehieheiheieh-meiden, jongens met haantje-de-voorste gedrag, gebluf en stoerdoenerij en wat al niet meer) door de stad gaan om Groningen te 'ontdekken' en, in veel gevallen, de helft van de tijd in kroegen door te brengen. Nee, niks voor mij.
(Dit is welk beeld ik heb van de gemiddelde student/eerstejaars & van de keiweek. Sue me.)
Dat mag en kan natuurlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan zeg ik alsnog dat het niet mijn ding is, het me verschrikkelijk lijkt en gwn stom.
De KEI-week zou mij meer hebben gekost dan opgeleverd, denk ik...quote:
Financieel wel. Sociaal zeker nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De KEI-week zou mij meer hebben gekost dan opgeleverd, denk ik...
Oh, ik heb het niet over financieel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Financieel wel. Sociaal zeker niet
Ja, als je zo gaat beginnen dan doe ik niet eens meer moeite om je van het tegendeel te overtuigenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik heb het niet over financieel.
Verplicht gezellig doen met mensen die ik niet ken maken me zo zelfbewust dat ik onvermijdelijk huilend thuiskom na alleen al een avondje. Laat staan een week, met onbekende mensen en in een onbekende omgeving, zonder mogelijkheid om je terug te trekken (ik had toen nog geen kamer in Groningen). Zulke dingen trek ik gewoon niet, ik stort dan in for some reason.
Ik weet 't, ik ben een huilie..
Ik zat ook met 2 vrienden in mn KEIgroepje. Kan me voorstellen dat het niet leuk is als je in je eentje in een groepje zit die je niet aan staat. We hadden ook al een kamer, dus het was super relaxed.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik heb het niet over financieel.
Verplicht gezellig doen met mensen die ik niet ken maken me zo zelfbewust dat ik onvermijdelijk huilend thuiskom na alleen al een avondje. Laat staan een week, met onbekende mensen en in een onbekende omgeving, zonder mogelijkheid om je terug te trekken (ik had toen nog geen kamer in Groningen). Zulke dingen trek ik gewoon niet, ik stort dan in for some reason.
Ik weet 't, ik ben een huilie..
Joa dat had ik ook wel. Je moet echt geluk hebben met je groep. Mijn groepje (zo'n 8 jaar geledenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb ook niet meegedaan aan KEI, dat leek me echt 3x niks. Daarbij kwam ik mijn hele leven al in Groningen en kendeik de stad waarschijnlijk beter dan de meeste KEI-leiders.
Zelfde verhaal hier. 2 dagen met mn keigroepje mee geweest en de rest van de dagen met 2 vrienden van me uit geweest en overal heen geweest,quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Joa dat had ik ook wel. Je moet echt geluk hebben met je groep. Mijn groepje (zo'n 8 jaar geleden) bestond uit 6 vindicatmeisjes die aan hun 2e jaar begonnen en alleen hun thuishonk goed kenden. Na één dag ben ik toen maar alleen verder gegaan, maar ik kwam elke dag toch wel lui tegen.
Ben net flink natgerend net... bah!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef teigan het volgende:
Volgens de buienradar niet..
Er zijn helemaal neit zoveel buien te zien, en al helemaal weinig met onweer..
Lol ik heb ook dat soort foto's gemaakt met Daniëlle in Emmen dinsdagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:36 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]Dagje Blijdorp geweest dinsdag, met mooie camera van Xilantof voor het eerst mooie platen proberen te schieten ipv kiekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |