Ja, als je zo gaat beginnen dan doe ik niet eens meer moeite om je van het tegendeel te overtuigenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik heb het niet over financieel.
Verplicht gezellig doen met mensen die ik niet ken maken me zo zelfbewust dat ik onvermijdelijk huilend thuiskom na alleen al een avondje. Laat staan een week, met onbekende mensen en in een onbekende omgeving, zonder mogelijkheid om je terug te trekken (ik had toen nog geen kamer in Groningen). Zulke dingen trek ik gewoon niet, ik stort dan in for some reason.
Ik weet 't, ik ben een huilie..
Ik zat ook met 2 vrienden in mn KEIgroepje. Kan me voorstellen dat het niet leuk is als je in je eentje in een groepje zit die je niet aan staat. We hadden ook al een kamer, dus het was super relaxed.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik heb het niet over financieel.
Verplicht gezellig doen met mensen die ik niet ken maken me zo zelfbewust dat ik onvermijdelijk huilend thuiskom na alleen al een avondje. Laat staan een week, met onbekende mensen en in een onbekende omgeving, zonder mogelijkheid om je terug te trekken (ik had toen nog geen kamer in Groningen). Zulke dingen trek ik gewoon niet, ik stort dan in for some reason.
Ik weet 't, ik ben een huilie..
Joa dat had ik ook wel. Je moet echt geluk hebben met je groep. Mijn groepje (zo'n 8 jaar geledenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb ook niet meegedaan aan KEI, dat leek me echt 3x niks. Daarbij kwam ik mijn hele leven al in Groningen en kendeik de stad waarschijnlijk beter dan de meeste KEI-leiders.
Zelfde verhaal hier. 2 dagen met mn keigroepje mee geweest en de rest van de dagen met 2 vrienden van me uit geweest en overal heen geweest,quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Joa dat had ik ook wel. Je moet echt geluk hebben met je groep. Mijn groepje (zo'n 8 jaar geleden) bestond uit 6 vindicatmeisjes die aan hun 2e jaar begonnen en alleen hun thuishonk goed kenden. Na één dag ben ik toen maar alleen verder gegaan, maar ik kwam elke dag toch wel lui tegen.
Ben net flink natgerend net... bah!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef teigan het volgende:
Volgens de buienradar niet..
Er zijn helemaal neit zoveel buien te zien, en al helemaal weinig met onweer..
Lol ik heb ook dat soort foto's gemaakt met Daniëlle in Emmen dinsdagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:36 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]Dagje Blijdorp geweest dinsdag, met mooie camera van Xilantof voor het eerst mooie platen proberen te schieten ipv kiekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |