Ow dat is inderdaad niet zo ver. Schuin achter het tankstation (links als je er met je neus naar toe staat) ligt winkelcentrum beijum. Als je daar door heen loopt, langs de weg met de bocht mee (dus niet door hekjes enzo) kom je uit op de emingaheerd. Na een klein stukje zit het dan links.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:47 schreef themauster het volgende:
op nummer 2 Kindercentrum De Rode Pimpernel
Als je per ongeluk de verkeerde kant op loopt zal ik even naar je zwaaien mausterthequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:14 schreef themauster het volgende:
Dankje Moak ik zal het morgen wel vinden
Deel 1 heb ik op DVD, is deel 2 leuker?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:15 schreef Tangarine het volgende:
Hellboy 2 was tof!
"Suck my ectoplasmic Schwanzstücke! "
Ooohhh, waar ga je staan? En hoe laat?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:55 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen..
blegh, duf, en ik moet vandaag zingen op het kei concert..
En ik moet kleding terugbrengen, maar ik durf niet...
Misschien dat ik nog even langs kom om wat interviewtjes te scorenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:41 schreef teigan het volgende:
Eind van de middag in de A kerk, wij moeten rond half 7 (ik zing met koor mee)... En misschien data ik nog bij de workshop ga helpen, maar data weet ik nog niet zkeer.. Hangt er even vanaf hoe hard ik opschiet met andere dingen vandaag.
Jepquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik op DVD, is deel 2 leuker?
Oh, dat moet ik vandaag ook! Had shirts gekocht voor Do2, maar hij verzoop er zo'n beetje in.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:55 schreef teigan het volgende:
En ik moet kleding terugbrengen, maar ik durf niet...
Pas maar op, straks zijn zijn kleinkinderen je voor geweestquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:50 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Hmm, Flevo, eens even mijn papa bellen of ik met hem mee kan rijden
Ben je Kei-mama?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:58 schreef Bob. het volgende:
Goedemiddag!
De kei-week is echt leuk, maar wel dodelijk.. Slaaaap.
Leuk dat je moet zingen Teigan! Misschien kom ik nog even snel kijken met mijn kei-kids.
Echt fijn weer jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |