Dat dacht ik ook! Nu maar hopen dat het niet zometeen met bakken uit de lucht komt vallen.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:46 schreef JDude het volgende:
Prima TT.
Of het moeten bakken geld zijnquote:Op maandag 21 juli 2008 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook! Nu maar hopen dat het niet zometeen met bakken uit de lucht komt vallen.
Ik zal je vanaf afstand verwelkomen. Zit vandaag ook weer in ehvquote:Op maandag 21 juli 2008 10:53 schreef tha_rizzo het volgende:
Hallo, hier een tvp vanuit de trein richting Eindhoven
Ik ben Eindhoven alweer uit. Ik moest de trein richting Eindhoven hebben om over te stappen naar een trein richting Maastricht.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zal je vanaf afstand verwelkomen. Zit vandaag ook weer in ehv
Dude, je bent ziek. Ga naar huis.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik voel me echt ongelofelijkmisselijk... Vannacht met 2 lagen kleding onder een dikke deken gelegen en nog had ik het ijskoud... toen ik wakker werd ging het wel weer redelijk en nu zit ik alsnog braaf op mijn werk
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind van wel. Als je een rotnacht hebt gehad kun je beter een dagje in bed vertoeven. Met het raam open en je zonnebril op.
Ja ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:28 schreef Rossdale het volgende:Zo lang je nog kunt lopen, kun je werken.
Precies!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]Zo lang je nog kunt lopen, kun je werken.
spellingsnazi kom er maar in!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:17 schreef Kuukske het volgende:
Je vind me echt niet aardig hè?
He. Ships. Nouja, het is dinsdag en een lamme dag.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:51 schreef JDude het volgende:
Alleen een -d wanneer je/jij achter de persoonsvorm staat.
niet koud <> zomerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:49 schreef Kuukske het volgende:
Hoezo? Is het koud ofzo dan?
Zulks een fijne bezigheid voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:20 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond wat gamen en dan vroeg naar bed
Eigenlijk altijd welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:44 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Zulks een fijne bezigheid voor het slapen gaan
Ze maakten nou ook weer niet zoveel lawaai dat je het helemaal totaan jullie huisje kon horen hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik werd ook telkens heel licht wakker. Maar toch heb ik best goed geslapen.
Zoiets ja! En we hebben er zin an. En zijn er aan toe.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:56 schreef bassieVL het volgende:
Nog een weekje werken en dan vakantie!!!
nog 4,5 weekjes, dan mag je weer aan de slag.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:01 schreef Rossdale het volgende:
Nog 2,5 week werkenAchja dan weer twee weekjes vrij
Jij bent gemeen zeg.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:06 schreef Asics het volgende:
nog 4,5 weekjes, dan mag je weer aan de slag.
Yes! Kan niet wachtenquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:06 schreef Asics het volgende:
[..]
nog 4,5 weekjes, dan mag je weer aan de slag.
Daar wil ik dus echt niet over nadenken. Dan kun je niet meer genieten van het leven joh.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:24 schreef bassieVL het volgende:
Ach zo is het leven. En als het aan de regering ligt, mogen we dit nog tot ons 70ste levensjaar volhouden.
Juist wel. Ik geniet volop van het leven.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar wil ik dus echt niet over nadenken. Dan kun je niet meer genieten van het leven joh.
Zit je weer in Eindhoven?quote:
quote:
Daar heb ik weinig aanquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Maandag wordt het 30 graden, heb je dat al gezien?
Zwollywood?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:15 schreef Kuukske het volgende:
Ow lekker Ross. Wij gaan dit weekend een dagje meer richting Zwolle enzo.
Stadten!
Ze hebben Brand bier!quote:
ik geloof er niks meer van!quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Maandag wordt het 30 graden, heb je dat al gezien?
BOH GEK ZOEEN HENDIG SJIEKE MUIS!quote:
Ik heb nog steeds geen zon gezien hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:41 schreef Kuukske het volgende:
Wat doet die stomme donkere wolk buiten.
dat dusquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:33 schreef Asics het volgende:
en maar zomer beloven!
Valt mee, ik ben in de pauze in mijn T-shirt door de stad gelopenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:57 schreef Kuukske het volgende:
Ohja, dat is waar. Ik vraag me af hè, zou het koud zijn buiten? Zo ziet het er wel uit eigenlijk.
nou, ik was ook in dat kutdorp, maar daar hingen toch echt veel dreigende wolken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:21 schreef Clauw het volgende:
Ik heb de zon al volop gezien hier (Rotterdam)![]()
En toch heb ik 's ochtend en 's middags in de pauze op het personeelsterras van 't Haven in de zon gezeten hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:45 schreef Ritchie het volgende:
[..]
nou, ik was ook in dat kutdorp, maar daar hingen toch echt veel dreigende wolken.
Whehehe. Het is je gegund.quote:
Eensch!quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Eigenlijk zou je dat iedere dag moeten doen.
Zolang het niet regent fiets ik ook.quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Eigenlijk zou je dat iedere dag moeten doen.
Goed zo!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:41 schreef bassieVL het volgende:
Zolang het niet regent fiets ik ook.
Dan krijgt'ie weer hoofdpijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:46 schreef fransbreda het volgende:
Je moet meer zuipen bf, dan gaat de pijn vanzelf weg.
eigenlijk wel jaquote:
Helaas ben je niet de enige neequote:Op donderdag 24 juli 2008 14:59 schreef Swiffer het volgende:
Wat een stilte.
Ligt iedereen in de zon ja? Ben ik weer de enige die aan het werk is JAAH?
same here.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:23 schreef bassieVL het volgende:
Nope, gewoon nog aan het werk.
VleesLulquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:33 schreef Asics het volgende:
[..]
same here.
Waar staat die VL ei'k voor?
Very Lazyquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:33 schreef Asics het volgende:
[..]
same here.
Waar staat die VL ei'k voor?
Hé, ik nog maar 1.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:05 schreef Rossdale het volgende:
Na vandaag nog maar 2 weekjes tot de vakantie
Wat voor een Jackpot? Is er bier mee te verdienen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:37 schreef Asics het volgende:
jawel!
die Jackpot verdien je niet he, met zulke statements
Daar zit ik serieus over na te denkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Langharig werkschuw tuig hier ook hè
(Mss niet langharig, maar wel werkschuw)
Ik ben het met Bassie eens, werken is niet zo erg (met dit weer niet erg tof, dat wel), maar als je het werk niet leuk vindt, waarom meld je jezelf dan niet aan bij Monsterboard of iets in die trant?
Ik ga nu eindelijk eventjes genieten van de zon
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:25 schreef JDude het volgende:
10..9..8..7..6..5..4..3..2..1.. LUNSJ!
Oneens. werkschuw tuig werkt niet. Ik werk wel en heel veel ook. Ik kan me geen leukere baan indenken dan die ik nu heb (die reeel binnen bereik ligt dan) dus al die Monsterboard spam mogen ze houden.. En dankzij mijn werk en bijbehorend salaris zijn er veel dingen mogelijk. Dingen die dus niet zouden kunnen als ik mijn werk niet had.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Langharig werkschuw tuig hier ook hè
(Mss niet langharig, maar wel werkschuw)
Ik ben het met Bassie eens, werken is niet zo erg (met dit weer niet erg tof, dat wel), maar als je het werk niet leuk vindt, waarom meld je jezelf dan niet aan bij Monsterboard of iets in die trant?
Ik ga nu eindelijk eventjes genieten van de zon
enjoy!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:35 schreef Kuukske het volgende:
Weekend. Joy!
En, heeft het gesmaakt?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Nog twee heeeele uren... Maargoed, collegaatje van me is ijs halen
veel plezier Ritchie + je meisje!!!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:34 schreef Ritchie het volgende:
Zo, wij zijn even een paar dagen naar Valkenburg!
Tot woensdag!
Nou, ik hoop niet dat je dat slechte weer had daarquote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:34 schreef Ritchie het volgende:
Zo, wij zijn even een paar dagen naar Valkenburg!
Tot woensdag!
Echt wel, ben je toevallig ook in Antwerpen gaan kijken?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:56 schreef BossFight het volgende:
The Dark Knight is echt een hele goede film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was echt briljant
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
Ach, als het zulk weer blijft als nu dan hoef je niet te klagenquote:Op zondag 27 juli 2008 19:38 schreef Dalamar het volgende:
Typisch dat in de eerste week na m'n vakantie het op alle dagen 25+ graden wordt
Iddquote:Op maandag 28 juli 2008 08:17 schreef JDude het volgende:
Tering zeg, gisteravond 23:00 begon het al met flitsen, en een halfuurtje geleden onweerde het nog steeds.
quote:Op maandag 28 juli 2008 08:28 schreef Rossdale het volgende:
ik zag echt compleet niets op de snelweg in dit weer
Oorzaak > gevolg.quote:Allemaal van die trage slakken op de linkerbaan
Als je niets te doen hebt kunnen 10 min extra heul lang durenquote:
Ik dacht éven dat het tweede puntje een klacht was.quote:
Lucky bastard!quote:
We zitten niet in KLB schat.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:51 schreef JDude het volgende:
Ik dacht éven dat het tweede puntje een klacht was.
*Aai over bol geeft.quote:
Ik ben niet boos, ik ben jaloersquote:Op maandag 28 juli 2008 09:16 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Niet zo boos zijn, jouw vakantie komt er ook aan.
* Rossdale begint zachtjes te spinnenquote:
quote:
Ohh, is dat de jaloers smiley.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben jaloers
[..]
* Rossdale begint zachtjes te spinnen
Herkenbaarquote:Op maandag 28 juli 2008 09:45 schreef Swiffer het volgende:
ik heb er ook 2 nodig, bitte!
KL*TE onweer.. heeft me letterlijk de hele nacht uit mijn slaap gehouden bahbah
Oh dan kun je er wel een aantal missen.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:43 schreef bassieVL het volgende:
Ik heb er wel vijf.
Be my guest. Na gebruik weer netjes terug zetten aub.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dan kun je er wel een aantal missen.
Leuk !quote:Op maandag 28 juli 2008 10:37 schreef Asics het volgende:
Whehe - daar moet je zeker aan denken omdat ik over een bed begin.
Asics zegt bed >> weinig slaap >> mini Asics
Het is een leuk ventje en hij groeit goed. Hij kan veel herrie maken maar dat doet-ie meestal overdag.
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet dat ze ze nu per direct al wil hebben, maar toch
Geeft niet, ik wil ook kidsquote:
ach ja - dan kan iig elke plaatselijke garage 'm repareren.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Morgen naar Limbabwe en de dag daarna lekker naar France![]()
En dat in m'n Franse wrak
Heb er zin in![]()
Ik ben niet werkloos, wel student. De kwestie is meer dat ik op zoek ben naar ander werk. En ik ben deeltijdstudent, dus een liever een fulltimebaan dan een bijbaantje.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:09 schreef Asics het volgende:
hoe zit dat wiki - ben je koos werkeloos die een baan zoekt of ben je een student die een bijbaantje zoekt.
Lucky manquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:21 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen, laatste werkdag voor de vakantie!!!
Da's waar!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:43 schreef Asics het volgende:
HA!!!
eind van deze dag komt zaagmans al langs!
Zit wat in, ik plan alleen wat later. Over 2 weekjes, je weet wel... wanneer die periode dat het lekker weer is vast al weer verleden tijd isquote:
Zeeland, Breda en Leidenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:56 schreef Kuukske het volgende:
Nou ik denk dat je dan nog best puik weer kan hebben hoor Ross. Ga je nog ergens heen?
Niet zoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:04 schreef Kuukske het volgende:
Wintersport. Ah. Leuk. .....
Maarehm, gewoon Nederland dus, dan hoop ik dat je mooi weer hebt.. Hoewel wij ook 2 weken in Breda vertoeven hoor
.
Succes ende plezierquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Hoi,
Ik ga zo op vakantie.
Groetjes,
Rizzeau
bammetjesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:00 schreef Kuukske het volgende:
En, wat zat er op je bammetjes?
OMFG, deze?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:15 schreef Rossdale het volgende:
Net heerlijk over de snelweg heen geragd met volle bak de cd van Gunther op
Ik werd er gewoon spontaan helemaal happy van
goeie !!!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:41 schreef Asics het volgende:
zoek dan ook maar eens op 'klappiebam'
Ik ben lichamelijk toch niet in Breda aanwezig, dus ik vermoed dat de kust wel veilig isquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:33 schreef Kuukske het volgende:
Oja, ik moet nog even bellen naar iets enzo en dan vanmiddag langs jouw gebouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |