ach ja - dan kan iig elke plaatselijke garage 'm repareren.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Morgen naar Limbabwe en de dag daarna lekker naar France![]()
En dat in m'n Franse wrak
Heb er zin in![]()
Ik ben niet werkloos, wel student. De kwestie is meer dat ik op zoek ben naar ander werk. En ik ben deeltijdstudent, dus een liever een fulltimebaan dan een bijbaantje.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:09 schreef Asics het volgende:
hoe zit dat wiki - ben je koos werkeloos die een baan zoekt of ben je een student die een bijbaantje zoekt.
Lucky manquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:21 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen, laatste werkdag voor de vakantie!!!
Da's waar!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:43 schreef Asics het volgende:
HA!!!
eind van deze dag komt zaagmans al langs!
Zit wat in, ik plan alleen wat later. Over 2 weekjes, je weet wel... wanneer die periode dat het lekker weer is vast al weer verleden tijd isquote:
Zeeland, Breda en Leidenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:56 schreef Kuukske het volgende:
Nou ik denk dat je dan nog best puik weer kan hebben hoor Ross. Ga je nog ergens heen?
Niet zoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:04 schreef Kuukske het volgende:
Wintersport. Ah. Leuk. .....
Maarehm, gewoon Nederland dus, dan hoop ik dat je mooi weer hebt.. Hoewel wij ook 2 weken in Breda vertoeven hoor
.
Succes ende plezierquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Hoi,
Ik ga zo op vakantie.
Groetjes,
Rizzeau
bammetjesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:00 schreef Kuukske het volgende:
En, wat zat er op je bammetjes?
OMFG, deze?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:15 schreef Rossdale het volgende:
Net heerlijk over de snelweg heen geragd met volle bak de cd van Gunther op
Ik werd er gewoon spontaan helemaal happy van
goeie !!!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:41 schreef Asics het volgende:
zoek dan ook maar eens op 'klappiebam'
Ik ben lichamelijk toch niet in Breda aanwezig, dus ik vermoed dat de kust wel veilig isquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:33 schreef Kuukske het volgende:
Oja, ik moet nog even bellen naar iets enzo en dan vanmiddag langs jouw gebouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |