Very Lazyquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:33 schreef Asics het volgende:
[..]
same here.
Waar staat die VL ei'k voor?
Hé, ik nog maar 1.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:05 schreef Rossdale het volgende:
Na vandaag nog maar 2 weekjes tot de vakantie
Wat voor een Jackpot? Is er bier mee te verdienen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:37 schreef Asics het volgende:
jawel!
die Jackpot verdien je niet he, met zulke statements
Daar zit ik serieus over na te denkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Langharig werkschuw tuig hier ook hè
(Mss niet langharig, maar wel werkschuw)
Ik ben het met Bassie eens, werken is niet zo erg (met dit weer niet erg tof, dat wel), maar als je het werk niet leuk vindt, waarom meld je jezelf dan niet aan bij Monsterboard of iets in die trant?
Ik ga nu eindelijk eventjes genieten van de zon
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:25 schreef JDude het volgende:
10..9..8..7..6..5..4..3..2..1.. LUNSJ!
Oneens. werkschuw tuig werkt niet. Ik werk wel en heel veel ook. Ik kan me geen leukere baan indenken dan die ik nu heb (die reeel binnen bereik ligt dan) dus al die Monsterboard spam mogen ze houden.. En dankzij mijn werk en bijbehorend salaris zijn er veel dingen mogelijk. Dingen die dus niet zouden kunnen als ik mijn werk niet had.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Langharig werkschuw tuig hier ook hè
(Mss niet langharig, maar wel werkschuw)
Ik ben het met Bassie eens, werken is niet zo erg (met dit weer niet erg tof, dat wel), maar als je het werk niet leuk vindt, waarom meld je jezelf dan niet aan bij Monsterboard of iets in die trant?
Ik ga nu eindelijk eventjes genieten van de zon
enjoy!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:35 schreef Kuukske het volgende:
Weekend. Joy!
En, heeft het gesmaakt?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Nog twee heeeele uren... Maargoed, collegaatje van me is ijs halen
veel plezier Ritchie + je meisje!!!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:34 schreef Ritchie het volgende:
Zo, wij zijn even een paar dagen naar Valkenburg!
Tot woensdag!
Nou, ik hoop niet dat je dat slechte weer had daarquote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:34 schreef Ritchie het volgende:
Zo, wij zijn even een paar dagen naar Valkenburg!
Tot woensdag!
Echt wel, ben je toevallig ook in Antwerpen gaan kijken?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:56 schreef BossFight het volgende:
The Dark Knight is echt een hele goede film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was echt briljant
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |