Ik heb nog steeds geen zon gezien hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:41 schreef Kuukske het volgende:
Wat doet die stomme donkere wolk buiten.
dat dusquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:33 schreef Asics het volgende:
en maar zomer beloven!
Valt mee, ik ben in de pauze in mijn T-shirt door de stad gelopenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:57 schreef Kuukske het volgende:
Ohja, dat is waar. Ik vraag me af hè, zou het koud zijn buiten? Zo ziet het er wel uit eigenlijk.
nou, ik was ook in dat kutdorp, maar daar hingen toch echt veel dreigende wolken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:21 schreef Clauw het volgende:
Ik heb de zon al volop gezien hier (Rotterdam)![]()
En toch heb ik 's ochtend en 's middags in de pauze op het personeelsterras van 't Haven in de zon gezeten hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:45 schreef Ritchie het volgende:
[..]
nou, ik was ook in dat kutdorp, maar daar hingen toch echt veel dreigende wolken.
Whehehe. Het is je gegund.quote:
Eensch!quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Eigenlijk zou je dat iedere dag moeten doen.
Zolang het niet regent fiets ik ook.quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Eigenlijk zou je dat iedere dag moeten doen.
Goed zo!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:41 schreef bassieVL het volgende:
Zolang het niet regent fiets ik ook.
Dan krijgt'ie weer hoofdpijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:46 schreef fransbreda het volgende:
Je moet meer zuipen bf, dan gaat de pijn vanzelf weg.
eigenlijk wel jaquote:
Helaas ben je niet de enige neequote:Op donderdag 24 juli 2008 14:59 schreef Swiffer het volgende:
Wat een stilte.
Ligt iedereen in de zon ja? Ben ik weer de enige die aan het werk is JAAH?
same here.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:23 schreef bassieVL het volgende:
Nope, gewoon nog aan het werk.
VleesLulquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:33 schreef Asics het volgende:
[..]
same here.
Waar staat die VL ei'k voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |