nou, ik was ook in dat kutdorp, maar daar hingen toch echt veel dreigende wolken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:21 schreef Clauw het volgende:
Ik heb de zon al volop gezien hier (Rotterdam)![]()
En toch heb ik 's ochtend en 's middags in de pauze op het personeelsterras van 't Haven in de zon gezeten hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:45 schreef Ritchie het volgende:
[..]
nou, ik was ook in dat kutdorp, maar daar hingen toch echt veel dreigende wolken.
Whehehe. Het is je gegund.quote:
Eensch!quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Eigenlijk zou je dat iedere dag moeten doen.
Zolang het niet regent fiets ik ook.quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Eigenlijk zou je dat iedere dag moeten doen.
Goed zo!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:41 schreef bassieVL het volgende:
Zolang het niet regent fiets ik ook.
Dan krijgt'ie weer hoofdpijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:46 schreef fransbreda het volgende:
Je moet meer zuipen bf, dan gaat de pijn vanzelf weg.
eigenlijk wel jaquote:
Helaas ben je niet de enige neequote:Op donderdag 24 juli 2008 14:59 schreef Swiffer het volgende:
Wat een stilte.
Ligt iedereen in de zon ja? Ben ik weer de enige die aan het werk is JAAH?
same here.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:23 schreef bassieVL het volgende:
Nope, gewoon nog aan het werk.
VleesLulquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:33 schreef Asics het volgende:
[..]
same here.
Waar staat die VL ei'k voor?
Very Lazyquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:33 schreef Asics het volgende:
[..]
same here.
Waar staat die VL ei'k voor?
Hé, ik nog maar 1.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:05 schreef Rossdale het volgende:
Na vandaag nog maar 2 weekjes tot de vakantie
Wat voor een Jackpot? Is er bier mee te verdienen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:37 schreef Asics het volgende:
jawel!
die Jackpot verdien je niet he, met zulke statements
Daar zit ik serieus over na te denkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Langharig werkschuw tuig hier ook hè
(Mss niet langharig, maar wel werkschuw)
Ik ben het met Bassie eens, werken is niet zo erg (met dit weer niet erg tof, dat wel), maar als je het werk niet leuk vindt, waarom meld je jezelf dan niet aan bij Monsterboard of iets in die trant?
Ik ga nu eindelijk eventjes genieten van de zon
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:25 schreef JDude het volgende:
10..9..8..7..6..5..4..3..2..1.. LUNSJ!
Oneens. werkschuw tuig werkt niet. Ik werk wel en heel veel ook. Ik kan me geen leukere baan indenken dan die ik nu heb (die reeel binnen bereik ligt dan) dus al die Monsterboard spam mogen ze houden.. En dankzij mijn werk en bijbehorend salaris zijn er veel dingen mogelijk. Dingen die dus niet zouden kunnen als ik mijn werk niet had.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Langharig werkschuw tuig hier ook hè
(Mss niet langharig, maar wel werkschuw)
Ik ben het met Bassie eens, werken is niet zo erg (met dit weer niet erg tof, dat wel), maar als je het werk niet leuk vindt, waarom meld je jezelf dan niet aan bij Monsterboard of iets in die trant?
Ik ga nu eindelijk eventjes genieten van de zon
enjoy!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:35 schreef Kuukske het volgende:
Weekend. Joy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |