Dat dacht ik ook! Nu maar hopen dat het niet zometeen met bakken uit de lucht komt vallen.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:46 schreef JDude het volgende:
Prima TT.
Of het moeten bakken geld zijnquote:Op maandag 21 juli 2008 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook! Nu maar hopen dat het niet zometeen met bakken uit de lucht komt vallen.
Ik zal je vanaf afstand verwelkomen. Zit vandaag ook weer in ehvquote:Op maandag 21 juli 2008 10:53 schreef tha_rizzo het volgende:
Hallo, hier een tvp vanuit de trein richting Eindhoven
Ik ben Eindhoven alweer uit. Ik moest de trein richting Eindhoven hebben om over te stappen naar een trein richting Maastricht.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zal je vanaf afstand verwelkomen. Zit vandaag ook weer in ehv
Dude, je bent ziek. Ga naar huis.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik voel me echt ongelofelijkmisselijk... Vannacht met 2 lagen kleding onder een dikke deken gelegen en nog had ik het ijskoud... toen ik wakker werd ging het wel weer redelijk en nu zit ik alsnog braaf op mijn werk
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind van wel. Als je een rotnacht hebt gehad kun je beter een dagje in bed vertoeven. Met het raam open en je zonnebril op.
Ja ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:28 schreef Rossdale het volgende:Zo lang je nog kunt lopen, kun je werken.
Precies!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]Zo lang je nog kunt lopen, kun je werken.
spellingsnazi kom er maar in!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:17 schreef Kuukske het volgende:
Je vind me echt niet aardig hè?
He. Ships. Nouja, het is dinsdag en een lamme dag.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:51 schreef JDude het volgende:
Alleen een -d wanneer je/jij achter de persoonsvorm staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |