Jammer dat ik de tit(t)el niet meer kan wijzigen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:52 schreef maok het volgende:
Ik verwacht een TT met huilende clowns ofzo
Shaddap !quote:
Nee, dat bedoel ik niet, daar missen er maar 18, alhoewel, eigenlijk 118quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:58 schreef 2cv het volgende:
Dan moet iemand de Wiki maar eens bij gaan houden.
Nee, jij moet je grote vriendin even aanschietenquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:58 schreef 2cv het volgende:
Dan moet iemand de Wiki maar eens bij gaan houden.
Tja, vakantie is net begonnen...quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:32 schreef Peterselieman het volgende:
Ben even naar Groningen geweest vanavond, maar vond dat er maar weinig te beleven viel zeg.
Dat is meestal zo zo vroeg op de avondquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:32 schreef Peterselieman het volgende:
Ben even naar Groningen geweest vanavond, maar vond dat er maar weinig te beleven viel zeg.
Doe de groeten aan de zon. Zeg 'm dat ik 'm mis.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:33 schreef Bob. het volgende:
Ik zit nog steeds in Wageningen, en ik verveel me nog steeds scheel.
Maar! Morgen naar de zon.
Klopt, maar ja ben ook al weer om 21.01 uur vertrokken uit de stad.quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:33 schreef Bob. het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:33 schreef Bob. het volgende:
Ik ken hem wel. Hij is niet eens geloofwaardigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:55 schreef freecell het volgende:
Ik mis mijn zeer opvalende travestiet (die blijkbaar niemand kent) in het rijtje
Bedoel je zo'n lange ongeschoren gast die altijd op z'n rooie naaldhakken rondloopt?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:55 schreef freecell het volgende:
Ik mis mijn zeer opvalende travestiet (die blijkbaar niemand kent) in het rijtje
Ja, die!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n lange ongeschoren gast die altijd op z'n rooie naaldhakken rondloopt?
OMG mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
De travestiet doet boodschappen in dezelfde supermarkt als ik.
Hij heeft ook een programma bij OOG, niet te vergeten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dit is 263 volgens mij ipv 363
Piet van Dijken van RTV Noord die altijd een rondje Herestraat deed met zo'n koptelefoon, microfoon en antenne
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je al een datum gepland?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh tof! Ik mag de TT zelf doen![]()
* Alexxxxx is invalmodje op STA
Die film is briljantquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Reno 911 was een nog ergere kutfilm dan ik dacht
Als je een BX zou hebben zou je wel anders piepen.quote:
"godver hij is alweer kapot!"quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als je een BX zou hebben zou je wel anders piepen.
"Ah, hij doet het alweer" *trots is*quote:
Hoe vaak ben ik met Criezel gestrand ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
maj liever een auto die het gewoon BLIJFT doen. Dat als ik naar een evenement ga ik ook daadwerkelijk aankom en zo
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:28 schreef ChipsZak. het volgende:
ander onderwerp dan auto's graag.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:28 schreef ChipsZak. het volgende:
ander onderwerp dan auto's graag.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Hail, hail.
Maandag weer aan het werk. Lekker prutsen aan trekkers, heftrucks en landbouwmachines.quote:
Wat voor meeting?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:43 schreef teigan het volgende:
Ik heb een gezellige meeting gehad vandaag! Ben net iets te laat thuis om nog met de FFS mee te doen..
Er lopen nog 3 kittens rond nu, morgen gaat er weer eentje weg.. En Peanut probeert of ze mijn schoen past geloof ik..
housewarmingmeeting van iemand van de dieetclub(oude kern zeg maar...)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:50 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Wat voor meeting?En welke kitten blijft er nu over?
Fijn om het te delen met elkaar!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh Marchien, we zitten in hetzelfde schuitje!
Ja, maar die van mij heet MAMA.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Fijn om het te delen met elkaar!![]()
Maar jij hebt dus ook een lastige TARA?
Ik wil ook, maar ja, kan hier nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh Marchien, we zitten in hetzelfde schuitje!
Stop/kurk?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
We hebben al een poez, en er komt een beeb. Geen extra poez dus momenteel
baby is niet meer te stoppen, maar een eventuele kitten wel
Wel een beetje lijm er op smeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:11 schreef maok het volgende:
Zit er nog iemand naar 'The Shawshank' redemption te kijken hier? Ik ontdek net een fout in de film. Omdat het iets zegt over het einde van de film zet ik het maar even tussen spoilertags:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
Leven die nog?quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:24 schreef achterop23 het volgende:
Wie zijn nu toch die 2 oudere (70+) dames, een-eiige tweeling (finaal fout geschreven waarschijnlijk, te lui om te googlen), die altijd dezelfde kleren aan hebben.
Hoi Jos.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Leven die nog?Toen ik in 1988 nog een brugpiepertje was zag ik ze al regelmatig over de Peizerweg lopen en een paar jaar geleden zag ik ze ook nog.
Nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:07 schreef maok het volgende:
Doen jullie ook mee? Raad de straat, Groningen
Met een Djembéquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:10 schreef 2cv het volgende:
Hoe doe je die plaatjes naast de text ?
Daar heb ik een beetje te veel buren voor op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[..]Ik wel
Trommel je lekker mee?
Dquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:13 schreef maok het volgende:
[..]
Daar heb ik een beetje te veel buren voor op dit tijdstip.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:23 schreef maok het volgende:
Dansje kan wel, maar dan wel op een rustig nummer.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Whahahahaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:29 schreef maok het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Het is inderdaad wel eens minder geweestquote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:53 schreef Tangarine het volgende:
Bah wat een regen
Neem plu mee..quote:
[img][/img]quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:01 schreef Kleiduif het volgende:
Hey iedereen
freecell is het goed als mijn wederhelft vandaag langs komt? misschien kom ik mee maar dat is even afhankelijk van de tijd. Als het vandaag niet kan kunnen we ook morgen ochtend 4 uur op de stoep gaan. Kunnen we jullie in ieder geval nog even zien voor we weg gaan http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/6.gif
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:08 schreef ChipsZak. het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)jes_met_balkjes.html
Teehee.
Ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:49 schreef maok het volgende:
[..]
![]()
Vooral die pongen die kerels met die draaiende balkjes
Ik vind het primaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:01 schreef Kleiduif het volgende:
Hey iedereen
freecell is het goed als mijn wederhelft vandaag langs komt? misschien kom ik mee maar dat is even afhankelijk van de tijd. Als het vandaag niet kan kunnen we ook morgen ochtend 4 uur op de stoep gaan. Kunnen we jullie in ieder geval nog even zien voor we weg gaan http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/6.gif
Of we pakken de paraplu uit mn kofferbakquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik houd je wel bij j enkels vast, als je dan even gebogen gaat staan word ik idd niet nat geregend.
Die is überkerkquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb mijn eigen roze mt paarse 'skydivers' paraplu met wolkjes handvat.
Hij bedoelt kerk hoor. Serieus.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:43 schreef Tangarine het volgende:
een überkerk, die moet wel heel tof zijn!
Zolang je alles op 40 graden wast en niet op 95 zal het best goedkomen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:26 schreef 2cv het volgende:
Mijn ouders gaan morgen op vakantie en mijn moeder heeft me zojuist uitgelegd hoe de wasmachine werkt. Tenminste, daar deed ze een dappere poging toe ...
En op welke knopjes moet ik daarvoor drukken ?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zolang je alles op 40 graden wast en niet op 95 zal het best goedkomen.
En wit en gekleurd scheiden.Doe ik zelf ook niet altijd maar goed.
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
En op welke knopjes moet ik daarvoor drukken ?
Het sterft van de knopjes op dat ding.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Staat dat er niet bij?
Je hebt toch een graden-knopje en een wasprogramma knopje?
Je doet je ondertitel eer aanquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:00 schreef maok het volgende:
Tsss, mannen en techniek
![]()
Mijn schoenencollectie voor op vakantie is weer wat uitgebreidNu: Bergschoenen, sandalen, waterschoenen, klimschoenen, slippers en gympen.
quote:GRONINGEN - Uit een onderzoek van kamerbemiddelaar Kamerlink.nl blijkt dat Groningse studenten per jaar gemiddeld het minst vaak seks hebben. Zij zouden 'slechts' 107 keer per jaar de lakens delen.
Het steekt schril af met de studenten in Rotterdam, die doen het in een jaar tijd zo'n 162 keer.
Studenten die op kamers wonen gaan overigens minder vaak van bil dan thuiswonende studenten. Wellicht vanwege gehorige kamers, want bijna veertig procent van de studenten hoort omwonenden seks hebben.
Een verklaring voor de lage prestatiecijfers van Groningers geeft de kamerbemiddelaar niet, mogelijk zitten de Groningers simpelweg wat vaker met de neus in de boeken.
En hij staat je goed!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb een paarse glitter plastic cowboy hoed gekocht, waar van zichzelf een tiara bij op zit.
d'r hangt daar toch een bordje in de fietsenstalluing dat het gratis is tot een bepaalde tijd?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:23 schreef teigan het volgende:
Wij zijn net nog even naar de bios geweest. Kung Fu Panda is leuk!!!
Stomme was dat wij voor die twee uur die we in de fietsenstalling stonden gewoon nachttarief moesten betalen, moesten we anders ook nooit, echt vaag!
Ja dacht ik ook, heb mn fiets daar ehhh... dinsdag nog ingehad tijdens de Sneak...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:54 schreef maok het volgende:
[..]
d'r hangt daar toch een bordje in de fietsenstalluing dat het gratis is tot een bepaalde tijd?
ik heb nog gekeken, maar niets gezien...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:54 schreef maok het volgende:
[..]
d'r hangt daar toch een bordje in de fietsenstalluing dat het gratis is tot een bepaalde tijd?
Uhm, ik hoop dat je dit leest, maar als je dit leest heb je haast nu. Je hebt beheer namelijk en ze zitten nu dus zonder. Wij kunnen het niet overnemen ivm geluid.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:54 schreef maok het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juli 2008 08:24 schreef 2cv het volgende:
Mogguh. Zometeen weg. Als ik terug kom is dat in een leeg huis (ouders op vakantie).
1+1, maok is te laat omdat 2cv boven op haar zit!quote:Op zondag 13 juli 2008 09:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Uhm, ik hoop dat je dit leest, maar als je dit leest heb je haast nu. Je hebt beheer namelijk en ze zitten nu dus zonder. Wij kunnen het niet overnemen ivm geluid.
Dus rennuh
Ze was uiteindelijk niet te laatquote:Op zondag 13 juli 2008 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
1+1, maok is te laat omdat 2cv boven op haar zit!
Halleluja!quote:Op zondag 13 juli 2008 13:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ze was uiteindelijk niet te laat
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
1+1, maok is te laat omdat 2cv boven op haar zit!
Nou ik kan je verzekeren dat ie die ook niet snaptquote:Op zondag 13 juli 2008 15:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij dacht ook: de knopjes van de wasmachine snap ik niet, dan de knopjes van Maok maar.
* probeert.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kun jij het puntje van je neus aanraken met je tong?
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En je elleboog likken, als je toch je tong buiten boord hebt?
Stiekeme relaties schijnen het spannendst te zijn.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
of juist wel natuurlijk, dat ze daarom zo stil zijn. misschien hebben ze wel stiekem een relatie maar mag niemand dat weten.
Nou, stel je valt met je elleboog in de pindasaus, dan kun je het er zlef af likken. Toch handig als je single bent, dan heb je niemand om je schoon te likken.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik mijn elleboog willen likken?
Ik houd niet van stiekem.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Stiekeme relaties schijnen het spannendst te zijn.
waarin wachttoren wel heel letterlijk isquote:Op zondag 13 juli 2008 17:35 schreef 2cv het volgende:
Ik was bij een conferentie van de Jehovah's getuigen in Heerenveen (Thialf om precies te zijn). Mijlenver verwijderd van Maok dus
Je bent onverbeterlijkquote:Op zondag 13 juli 2008 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarin wachttoren wel heel letterlijk is(refereert nar maok haar avatar)
dat is hier hardstikke dichtbij joh...quote:Twee gewonden bij schietpartij in Groningse woning
Uitgegeven: 13 juli 2008 17:48
Laatst gewijzigd: 13 juli 2008 17:49
AMSTERDAM - Bij een schietpartij in een woning in Groningen zijn zondag twee gewonden gevallen. Ze zijn met onbekende verwondingen naar een ziekenhuis gebracht, meldt een woordvoerder van de politie. De dader is voortvluchtig.
De politie vermoedt dat een ruzie de oorzaak is geweest van de schietpartij, die omstreeks 15.45 uur plaatsvond.
Het is nog onduidelijk wat zich precies in de woning aan de Lijsterbeslaan heeft afgespeeld. Over de identiteit van de slachtoffers kon de woordvoerder nog niets zeggen.
Sterker nog, ik ken iemand die in die straat woont!quote:Op zondag 13 juli 2008 18:06 schreef teigan het volgende:
[..]
dat is hier hardstikke dichtbij joh...En we hebben er echt niets van gemerkt...
hier ook.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:
boh ik heb teveel gegeten, volgens mij ontplof ik.
ja, bij hen dusquote:Op zondag 13 juli 2008 18:19 schreef teigan het volgende:
was maok daar niet met oud en nieuw?
Zo te zien was het op het gedeelte tussen de iepenlaan en de berkenlaan, dus iets verder bij ons vandaan.... Vandaar dat we er ook weinig van gemerkt hebben, ambulances horen we al zo vaak langskomen dat we er niet eens meer op letten...
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarin wachttoren wel heel letterlijk is(refereert nar maok haar avatar)
au, dat lijkt mij pijnlijk....quote:Op zondag 13 juli 2008 18:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
ja, bij hen dus
Eentje schijnt een schotwond in de mond te hebben
Dat vind ik knap! Waar dan?quote:Op zondag 13 juli 2008 18:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Na het zien van de eerste foto weet ik waar je huis woont.
quote:Op zondag 13 juli 2008 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG! Buren van kennisen van iemand die ik via internet ken zijn beschoten.. Zo komt het wel erg dichtbij hoor.....
Mijn oude postwijkjequote:Op zondag 13 juli 2008 18:06 schreef teigan het volgende:
[..]
kan ik me heel goed voorstellen. Toen ik in Groningen kwam wonen stond Selwerd goed bekend als wijk, maar het gaat echt hard achteruit, wij blijven hier ook niet nog jaren zitten.....quote:Op zondag 13 juli 2008 18:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja, die zijn het dan ook goed zat. en willen verhuizen.
Hoe lang is dat wel niet geledenquote:Op zondag 13 juli 2008 18:33 schreef teigan het volgende:
[..]
kan ik me heel goed voorstellen. Toen ik in Groningen kwam wonen stond Selwerd goed bekend als wijk, maar het gaat echt hard achteruit, wij blijven hier ook niet nog jaren zitten.....
Ik kon het toen niet lezen, ik was al een kwatier in de kerkquote:Op zondag 13 juli 2008 09:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Uhm, ik hoop dat je dit leest, maar als je dit leest heb je haast nu. Je hebt beheer namelijk en ze zitten nu dus zonder. Wij kunnen het niet overnemen ivm geluid.
Dus rennuh
Dat dus, TARA had me over het hoofd gezienquote:Op zondag 13 juli 2008 13:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ze was uiteindelijk niet te laat
Sorryquote:Op zondag 13 juli 2008 15:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kan alles. de wasmachine, de droogtrommel en de vaatwasser.
Omdat 2cv een wasmachinen00b is hoef je niet gelijk alle mannen over één kam te scheren.
OMG! Buren van iemand waar ik vanmorgen nog naast zat in de kerk. Zo komt het wel heel dicht bij hoor..quote:Op zondag 13 juli 2008 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG! Buren van kennisen van iemand die ik via internet ken zijn beschoten.. Zo komt het wel erg dichtbij hoor.....
Heuj, Akkerstraat?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:36 schreef maok het volgende:
En wat kwam ik net tegen toen ik naar huis reed...
[ afbeelding ]
Mijn oude autotje. De nieuwe eigenaar heeft wel mijn 'Smile Jesus loves you' sticker er wel af gehaald![]()
Jepquote:
Ik kwam hem tegen in Groningen, ik kon niet zo goed kiezen waar ik de foto moest plaatsenquote:
Dat was idd erg dichtbij. Gelukkig ben in momenteel niet in de buurt van Groningen.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:06 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jouquote:Op zondag 13 juli 2008 21:26 schreef maok het volgende:
[..]
Jep
[..]
Ik kwam hem tegen in Groningen, ik kon niet zo goed kiezen waar ik de foto moest plaatsen
Lol das bij mij in de straat, ik woon daar 20 meter vanafquote:Op zondag 13 juli 2008 19:36 schreef maok het volgende:
En wat kwam ik net tegen toen ik naar huis reed...
[ afbeelding ]
Mijn oude autotje. De nieuwe eigenaar heeft wel mijn 'Smile Jesus loves you' sticker er wel af gehaald![]()
Jij hebt hem toch niet gekocht he?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:06 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Lol das bij mij in de straat, ik woon daar 20 meter vanaf
Nee joh, rijbewijs, wat is dat?quote:
Ik gok in dat wijkje achter de huisartsentrombosedienst. Balkgat, Zagerij, Holtstek. In één van die straten.quote:
Fout!quote:Op maandag 14 juli 2008 01:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik gok in dat wijkje achter de huisartsentrombosedienst. Balkgat, Zagerij, Holtstek. In één van die straten.
Ik had een mental image van een stampende tanga op een ZX-dakquote:Op maandag 14 juli 2008 01:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ben ik erg FOK!-verslaafd als ik bij deze zin gelijk aan een matige grap moet denken?![]()
Ik heb nog nooit van Balkgat, Zagerij en Holtstek gehoord, dus daar is het niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 01:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik gok in dat wijkje achter de huisartsentrombosedienst. Balkgat, Zagerij, Holtstek. In één van die straten.
oud basisschool vriendinnetje van me is vorige maand bevallenquote:Op maandag 14 juli 2008 10:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jeetje. Een oud-klasgenootje van mij is in verwachting en ik weet niet of ik me nu oud of jong moet voelen.
Pot el Kokoffie?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:02 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik ben alvast maar begonnen met het inpakken van men tas voor aankomende zaterdag, een welverdiende vakantie naar Port el Kantaoui
Uhu, ik ken m.. Al HEEL vaak bij gestaan inde winkelquote:Op maandag 14 juli 2008 12:21 schreef freecell het volgende:
Die is echt enormMaar wel érg gaaf!
Deze valt nog niet zo heel dramatisch op in de kamer, maar is meer dan groot genoeg voor het beestHij is ook lekker zacht
spul om katten mee te drogeren, worden ze high van.. Heb heir thuis ook nog liggen,ook echt in zo'n wietzakjequote:
achter de vrouwtjes aan?quote:
kattekruid. Een tof plantje. Het geeft nogal een rotzooi, maar is zeker de moeite waard! Kat is meteen door het dolle heen!quote:
aaaaaaaaah.... niet aan verleiding toegeven..... niet nog meer krabpalen in huis.... dithuis is voor mij..... niet vor de katten... aaargh!quote:Op maandag 14 juli 2008 12:31 schreef freecell het volgende:
Wij hebben hem online besteld, dat scheelt nogal
Jeps en dan een donkergroene.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok deze van het meest gangbare model?
zoeen heb ik alquote:Op maandag 14 juli 2008 12:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Jeps en dan een donkergroene.
Jaina heeft hem altijd genegeerd, dus versleten is hij nog niet
Gratis af te halen
Kon het ding nog kleiner?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:13 schreef freecell het volgende:
Wij hebben een nieuwe krabpaal:
[ afbeelding ]
En daar kan je mee spelen:
[ afbeelding ]
én het baasje heeft er catnip op gesmeerd
[ afbeelding ]
De meest geniale foto ooit van het beest
Valt ontzettend mee inderdaadquote:Op maandag 14 juli 2008 23:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Zo groot issie nou toch ook weer niet?
Doet me hier aan denkenquote:Op maandag 14 juli 2008 12:13 schreef freecell het volgende:
Wij hebben een nieuwe krabpaal:
[ afbeelding ]
De meest geniale foto ooit van het beest
Onze kat kijkt er niet naar om.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:32 schreef freecell het volgende:
[..]
kattekruid. Een tof plantje. Het geeft nogal een rotzooi, maar is zeker de moeite waard! Kat is meteen door het dolle heen!
En dat niets op dit gebied gewend zijn, blijft voorlopig ook zoquote:Op maandag 14 juli 2008 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Valt ontzettend mee inderdaadHij is gewoon niks gewend
Mooie gemiddelde kattenmeubelmaat
Verkapt "ik-ga-op-vakantie-en-dat-wil-ik-even-meedelen".quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
Doe maar niet, want dan vergeet ik denk ik van schrik op vakantie te gaan
1x was genoeg hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal ik nog eens een fopto van een van mijn krabpalen posten?sta ik er wel zefl achter
Ik was aan het spokenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En waarom zit jij middenin de nacht op FOK! ? (en waarom heb ik daar vannacht niets van gemerkt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |