d'r hangt daar toch een bordje in de fietsenstalluing dat het gratis is tot een bepaalde tijd?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:23 schreef teigan het volgende:
Wij zijn net nog even naar de bios geweest. Kung Fu Panda is leuk!!!
Stomme was dat wij voor die twee uur die we in de fietsenstalling stonden gewoon nachttarief moesten betalen, moesten we anders ook nooit, echt vaag!
Ja dacht ik ook, heb mn fiets daar ehhh... dinsdag nog ingehad tijdens de Sneak...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:54 schreef maok het volgende:
[..]
d'r hangt daar toch een bordje in de fietsenstalluing dat het gratis is tot een bepaalde tijd?
ik heb nog gekeken, maar niets gezien...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:54 schreef maok het volgende:
[..]
d'r hangt daar toch een bordje in de fietsenstalluing dat het gratis is tot een bepaalde tijd?
Uhm, ik hoop dat je dit leest, maar als je dit leest heb je haast nu. Je hebt beheer namelijk en ze zitten nu dus zonder. Wij kunnen het niet overnemen ivm geluid.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:54 schreef maok het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juli 2008 08:24 schreef 2cv het volgende:
Mogguh. Zometeen weg. Als ik terug kom is dat in een leeg huis (ouders op vakantie).
1+1, maok is te laat omdat 2cv boven op haar zit!quote:Op zondag 13 juli 2008 09:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Uhm, ik hoop dat je dit leest, maar als je dit leest heb je haast nu. Je hebt beheer namelijk en ze zitten nu dus zonder. Wij kunnen het niet overnemen ivm geluid.
Dus rennuh
Ze was uiteindelijk niet te laatquote:Op zondag 13 juli 2008 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
1+1, maok is te laat omdat 2cv boven op haar zit!
Halleluja!quote:Op zondag 13 juli 2008 13:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ze was uiteindelijk niet te laat
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
1+1, maok is te laat omdat 2cv boven op haar zit!
Nou ik kan je verzekeren dat ie die ook niet snaptquote:Op zondag 13 juli 2008 15:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij dacht ook: de knopjes van de wasmachine snap ik niet, dan de knopjes van Maok maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |