Ik ken hem wel. Hij is niet eens geloofwaardigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:55 schreef freecell het volgende:
Ik mis mijn zeer opvalende travestiet (die blijkbaar niemand kent) in het rijtje
Bedoel je zo'n lange ongeschoren gast die altijd op z'n rooie naaldhakken rondloopt?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:55 schreef freecell het volgende:
Ik mis mijn zeer opvalende travestiet (die blijkbaar niemand kent) in het rijtje
Ja, die!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n lange ongeschoren gast die altijd op z'n rooie naaldhakken rondloopt?
OMG mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
De travestiet doet boodschappen in dezelfde supermarkt als ik.
Hij heeft ook een programma bij OOG, niet te vergeten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dit is 263 volgens mij ipv 363
Piet van Dijken van RTV Noord die altijd een rondje Herestraat deed met zo'n koptelefoon, microfoon en antenne
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je al een datum gepland?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh tof! Ik mag de TT zelf doen![]()
* Alexxxxx is invalmodje op STA
Die film is briljantquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Reno 911 was een nog ergere kutfilm dan ik dacht
Als je een BX zou hebben zou je wel anders piepen.quote:
"godver hij is alweer kapot!"quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als je een BX zou hebben zou je wel anders piepen.
"Ah, hij doet het alweer" *trots is*quote:
Hoe vaak ben ik met Criezel gestrand ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
maj liever een auto die het gewoon BLIJFT doen. Dat als ik naar een evenement ga ik ook daadwerkelijk aankom en zo
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:28 schreef ChipsZak. het volgende:
ander onderwerp dan auto's graag.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:28 schreef ChipsZak. het volgende:
ander onderwerp dan auto's graag.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Hail, hail.
Maandag weer aan het werk. Lekker prutsen aan trekkers, heftrucks en landbouwmachines.quote:
Wat voor meeting?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:43 schreef teigan het volgende:
Ik heb een gezellige meeting gehad vandaag! Ben net iets te laat thuis om nog met de FFS mee te doen..
Er lopen nog 3 kittens rond nu, morgen gaat er weer eentje weg.. En Peanut probeert of ze mijn schoen past geloof ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |