- Nog even een rare Groninger.
Die vrouwelijke zwerver, klein beetje boggel/voor over gebogen, sportschoenen,plastic tas. ziet er soms niet eens uit als een zwerver, totdat je dichterbij komt. Vooral te zien in Korrewegwijk.
- en die andere zwerver (als het er eentje is tenminste). Volgens mij een molukker. Groet iedereen. Als je hem teruggroet ben je de lul en wenst ie je tot je de hoek om bent een goede dag toe. Vaak in het zwart gekleed. Loopt werkelijk overal in de stad.
- Die gast die altijd maar staat te grijnsen met zijn Riepe (straatkrant), meestal op de brug bij museum naar station. Altijd vrolijk zou je denken, maar volgens mij is het een gevaarlijk mannetje. Heeft al eens iemand finaal naar de grond gehoekt.
- Dan nog de man, zwerver (maar woont volgens mij gewoon in korrewegwijk), staat vaak voor de bakker bart, of er in, zingt veel. Super aardig, wel altijd teut. Lang blond haar, groot van postuur.
- Verder had je nog die man die achter je liep en opeens BOE riep of HEUH. Doodsangsten sloegen mensen uit in de herestraat!

volgens mij is hij overleden.
- Dan nog een hele lange dunne man, altijd donkere kleren aan. Platgeslagen gezicht. Moeilijk uit te leggen. Vast een aardige gozer. Maar een aparte verschijning is het.
We hadden al:
- clown
- tweeling
- halfnaakte fietser
- leger des heils man die vaak voor de h&m staat en boos wordt als je niets geeft (johannes?)
hmmm, ik hou van Groningen en zijn inwoners

We zijn wel een aparte verschijning kwijt met het verdwijnen van Victoria Koblenko, maar of ik daar rouwig om ben met haar Opel van Van der Molen (heeft ze die moeten inleveren?

)