Dat vind ik knap! Waar dan?quote:Op zondag 13 juli 2008 18:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Na het zien van de eerste foto weet ik waar je huis woont.
quote:Op zondag 13 juli 2008 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG! Buren van kennisen van iemand die ik via internet ken zijn beschoten.. Zo komt het wel erg dichtbij hoor.....
Mijn oude postwijkjequote:Op zondag 13 juli 2008 18:06 schreef teigan het volgende:
[..]
dat is hier hardstikke dichtbij joh...En we hebben er echt niets van gemerkt...
kan ik me heel goed voorstellen. Toen ik in Groningen kwam wonen stond Selwerd goed bekend als wijk, maar het gaat echt hard achteruit, wij blijven hier ook niet nog jaren zitten.....quote:Op zondag 13 juli 2008 18:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja, die zijn het dan ook goed zat. en willen verhuizen.
Hoe lang is dat wel niet geledenquote:Op zondag 13 juli 2008 18:33 schreef teigan het volgende:
[..]
kan ik me heel goed voorstellen. Toen ik in Groningen kwam wonen stond Selwerd goed bekend als wijk, maar het gaat echt hard achteruit, wij blijven hier ook niet nog jaren zitten.....
Ik kon het toen niet lezen, ik was al een kwatier in de kerkquote:Op zondag 13 juli 2008 09:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Uhm, ik hoop dat je dit leest, maar als je dit leest heb je haast nu. Je hebt beheer namelijk en ze zitten nu dus zonder. Wij kunnen het niet overnemen ivm geluid.
Dus rennuh
Dat dus, TARA had me over het hoofd gezienquote:Op zondag 13 juli 2008 13:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ze was uiteindelijk niet te laat
Sorryquote:Op zondag 13 juli 2008 15:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kan alles. de wasmachine, de droogtrommel en de vaatwasser.
Omdat 2cv een wasmachinen00b is hoef je niet gelijk alle mannen over één kam te scheren.
OMG! Buren van iemand waar ik vanmorgen nog naast zat in de kerk. Zo komt het wel heel dicht bij hoor..quote:Op zondag 13 juli 2008 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG! Buren van kennisen van iemand die ik via internet ken zijn beschoten.. Zo komt het wel erg dichtbij hoor.....
Heuj, Akkerstraat?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:36 schreef maok het volgende:
En wat kwam ik net tegen toen ik naar huis reed...
[ afbeelding ]
Mijn oude autotje. De nieuwe eigenaar heeft wel mijn 'Smile Jesus loves you' sticker er wel af gehaald![]()
Jepquote:
Ik kwam hem tegen in Groningen, ik kon niet zo goed kiezen waar ik de foto moest plaatsenquote:
Dat was idd erg dichtbij. Gelukkig ben in momenteel niet in de buurt van Groningen.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:06 schreef teigan het volgende:
[..]
dat is hier hardstikke dichtbij joh...En we hebben er echt niets van gemerkt...
Ik had het niet tegen jouquote:Op zondag 13 juli 2008 21:26 schreef maok het volgende:
[..]
Jep
[..]
Ik kwam hem tegen in Groningen, ik kon niet zo goed kiezen waar ik de foto moest plaatsen
Lol das bij mij in de straat, ik woon daar 20 meter vanafquote:Op zondag 13 juli 2008 19:36 schreef maok het volgende:
En wat kwam ik net tegen toen ik naar huis reed...
[ afbeelding ]
Mijn oude autotje. De nieuwe eigenaar heeft wel mijn 'Smile Jesus loves you' sticker er wel af gehaald![]()
Jij hebt hem toch niet gekocht he?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:06 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Lol das bij mij in de straat, ik woon daar 20 meter vanaf
Nee joh, rijbewijs, wat is dat?quote:
Ik gok in dat wijkje achter de huisartsentrombosedienst. Balkgat, Zagerij, Holtstek. In één van die straten.quote:
Fout!quote:Op maandag 14 juli 2008 01:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik gok in dat wijkje achter de huisartsentrombosedienst. Balkgat, Zagerij, Holtstek. In één van die straten.
Ik had een mental image van een stampende tanga op een ZX-dakquote:Op maandag 14 juli 2008 01:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ben ik erg FOK!-verslaafd als ik bij deze zin gelijk aan een matige grap moet denken?![]()
Ik heb nog nooit van Balkgat, Zagerij en Holtstek gehoord, dus daar is het niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 01:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik gok in dat wijkje achter de huisartsentrombosedienst. Balkgat, Zagerij, Holtstek. In één van die straten.
oud basisschool vriendinnetje van me is vorige maand bevallenquote:Op maandag 14 juli 2008 10:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jeetje. Een oud-klasgenootje van mij is in verwachting en ik weet niet of ik me nu oud of jong moet voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |