Valt ontzettend mee inderdaadquote:Op maandag 14 juli 2008 23:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Zo groot issie nou toch ook weer niet?
Doet me hier aan denkenquote:Op maandag 14 juli 2008 12:13 schreef freecell het volgende:
Wij hebben een nieuwe krabpaal:
[ afbeelding ]
De meest geniale foto ooit van het beest
Onze kat kijkt er niet naar om.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:32 schreef freecell het volgende:
[..]
kattekruid. Een tof plantje. Het geeft nogal een rotzooi, maar is zeker de moeite waard! Kat is meteen door het dolle heen!
En dat niets op dit gebied gewend zijn, blijft voorlopig ook zoquote:Op maandag 14 juli 2008 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Valt ontzettend mee inderdaadHij is gewoon niks gewend
Mooie gemiddelde kattenmeubelmaat
Verkapt "ik-ga-op-vakantie-en-dat-wil-ik-even-meedelen".quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
Doe maar niet, want dan vergeet ik denk ik van schrik op vakantie te gaan
1x was genoeg hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal ik nog eens een fopto van een van mijn krabpalen posten?sta ik er wel zefl achter
Ik was aan het spokenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En waarom zit jij middenin de nacht op FOK! ? (en waarom heb ik daar vannacht niets van gemerkt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |