* probeert.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kun jij het puntje van je neus aanraken met je tong?
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En je elleboog likken, als je toch je tong buiten boord hebt?
Stiekeme relaties schijnen het spannendst te zijn.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
of juist wel natuurlijk, dat ze daarom zo stil zijn. misschien hebben ze wel stiekem een relatie maar mag niemand dat weten.
Nou, stel je valt met je elleboog in de pindasaus, dan kun je het er zlef af likken. Toch handig als je single bent, dan heb je niemand om je schoon te likken.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik mijn elleboog willen likken?
Ik houd niet van stiekem.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Stiekeme relaties schijnen het spannendst te zijn.
waarin wachttoren wel heel letterlijk isquote:Op zondag 13 juli 2008 17:35 schreef 2cv het volgende:
Ik was bij een conferentie van de Jehovah's getuigen in Heerenveen (Thialf om precies te zijn). Mijlenver verwijderd van Maok dus
Je bent onverbeterlijkquote:Op zondag 13 juli 2008 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarin wachttoren wel heel letterlijk is(refereert nar maok haar avatar)
dat is hier hardstikke dichtbij joh...quote:Twee gewonden bij schietpartij in Groningse woning
Uitgegeven: 13 juli 2008 17:48
Laatst gewijzigd: 13 juli 2008 17:49
AMSTERDAM - Bij een schietpartij in een woning in Groningen zijn zondag twee gewonden gevallen. Ze zijn met onbekende verwondingen naar een ziekenhuis gebracht, meldt een woordvoerder van de politie. De dader is voortvluchtig.
De politie vermoedt dat een ruzie de oorzaak is geweest van de schietpartij, die omstreeks 15.45 uur plaatsvond.
Het is nog onduidelijk wat zich precies in de woning aan de Lijsterbeslaan heeft afgespeeld. Over de identiteit van de slachtoffers kon de woordvoerder nog niets zeggen.
Sterker nog, ik ken iemand die in die straat woont!quote:Op zondag 13 juli 2008 18:06 schreef teigan het volgende:
[..]
dat is hier hardstikke dichtbij joh...En we hebben er echt niets van gemerkt...
hier ook.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:
boh ik heb teveel gegeten, volgens mij ontplof ik.
ja, bij hen dusquote:Op zondag 13 juli 2008 18:19 schreef teigan het volgende:
was maok daar niet met oud en nieuw?
Zo te zien was het op het gedeelte tussen de iepenlaan en de berkenlaan, dus iets verder bij ons vandaan.... Vandaar dat we er ook weinig van gemerkt hebben, ambulances horen we al zo vaak langskomen dat we er niet eens meer op letten...
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarin wachttoren wel heel letterlijk is(refereert nar maok haar avatar)
au, dat lijkt mij pijnlijk....quote:Op zondag 13 juli 2008 18:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
ja, bij hen dus
Eentje schijnt een schotwond in de mond te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |