Pot el Kokoffie?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:02 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik ben alvast maar begonnen met het inpakken van men tas voor aankomende zaterdag, een welverdiende vakantie naar Port el Kantaoui
Uhu, ik ken m.. Al HEEL vaak bij gestaan inde winkelquote:Op maandag 14 juli 2008 12:21 schreef freecell het volgende:
Die is echt enormMaar wel érg gaaf!
Deze valt nog niet zo heel dramatisch op in de kamer, maar is meer dan groot genoeg voor het beestHij is ook lekker zacht
spul om katten mee te drogeren, worden ze high van.. Heb heir thuis ook nog liggen,ook echt in zo'n wietzakjequote:
achter de vrouwtjes aan?quote:
kattekruid. Een tof plantje. Het geeft nogal een rotzooi, maar is zeker de moeite waard! Kat is meteen door het dolle heen!quote:
aaaaaaaaah.... niet aan verleiding toegeven..... niet nog meer krabpalen in huis.... dithuis is voor mij..... niet vor de katten... aaargh!quote:Op maandag 14 juli 2008 12:31 schreef freecell het volgende:
Wij hebben hem online besteld, dat scheelt nogal
Jeps en dan een donkergroene.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok deze van het meest gangbare model?
zoeen heb ik alquote:Op maandag 14 juli 2008 12:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Jeps en dan een donkergroene.
Jaina heeft hem altijd genegeerd, dus versleten is hij nog niet
Gratis af te halen
Kon het ding nog kleiner?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:13 schreef freecell het volgende:
Wij hebben een nieuwe krabpaal:
[ afbeelding ]
En daar kan je mee spelen:
[ afbeelding ]
én het baasje heeft er catnip op gesmeerd
[ afbeelding ]
De meest geniale foto ooit van het beest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |