Schande!quote:Op zondag 8 juni 2008 18:13 schreef bassieVL het volgende:
Hier zijn we gebleven. The Offspring heb ik alleen van een afstandje gehoord.
Tandarts.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:41 schreef BossFight het volgende:
Handen in de lucht voor wie er vanavond in de kroeg zit!
Ik twee weken geleden nog... een half uur in de stoel zonder verdoving (ik dacht dat het een klusje van 5 minuutjes zou zijn).quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 09:37 schreef BossFight het volgende:
Hey nu we het toch over klopboren hebben, laatst nog een prachtig exemplaar aangeschaft.
[ afbeelding ]
Nope, thuis of vriendin aan het ophalen op het stationquote:Op maandag 9 juni 2008 08:41 schreef BossFight het volgende:
Ik weet het nog niet.. Maar indien ja, dan zit ik in de Pij!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:41 schreef BossFight het volgende:
Vooral niet als de tandarts aan het boren is.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:21 schreef Kuukske het volgende:
De hik hebben is nooit grappig.
OH HOU STIL!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:41 schreef bassieVL het volgende:
Vooral niet als de tandarts aan het boren is.
Nah.. ik denk dat ik wel een traantje laat vanavond ja.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:52 schreef veldmuis het volgende:
Ist zo erg, Kuuk?
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:59 schreef Kuukske het volgende:
Nah.. ik denk dat ik wel een traantje laat vanavond ja.
Ik waarschijnlijk ook!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:40 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.. Maar indien ja, dan zit ik in de Pij!
Hé jij, mail me evenquote:
Omdat ik het Nederlands Elftal iets anders vind als bijvoorbeeld Ajax.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:13 schreef Ritchie het volgende:
Maar waarom ga jij voetbal kijken?
Jazeker! En ik heb niet eens gehuild! Of een verdoving gehadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:03 schreef veldmuis het volgende:
Zitten alle tanden er nog in?
Stoewr!!!11234567890-=quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jazeker! En ik heb niet eens gehuild! Of een verdoving gehad.
Dus alle drama van te voren was gewoon voor niks?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jazeker! En ik heb niet eens gehuild! Of een verdoving gehad.
Hihihi! JA HEH!!!quote:
Nou ik was wel bang hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:54 schreef bassieVL het volgende:
Dus alle drama van te voren was gewoon voor niks?
Dat meisje dat buiten achter de bar stond met die dikke tetten mocht er ook wel wezen trouwens!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:14 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Nou en of! Maar niet gemeet he
Was gezellig, en lekker veel hockeysletjes
Ben niet bij de bar geweest, bij ons kwamen ze gewoon bier brengenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:21 schreef BossFight het volgende:
[..]
Dat meisje dat buiten achter de bar stond met die dikke tetten mocht er ook wel wezen trouwens!
Ja bij ons ook want wij zaten voor die lcd schermen. Maar dat meisje kon ik toch prima zien vanaf daar.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:53 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ben niet bij de bar geweest, bij ons kwamen ze gewoon bier brengen
Hoi.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:27 schreef Rossdale het volgende:
*kuch* Hallo? Iemand?
Ik ben thuis hoor.quote:
Ik morgen ook weer denk ik. Auto ging maandag kapoet en ik kan hem hopelijk morgen ophalen, zo net voor de vakantie...quote:
Arme schat.quote:
Was een mooie klus voor Big Brother Ruudje geweest!quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:27 schreef Kuukske het volgende:
Ja och, iemand moet toch dat lintje doorknippen.
Ja, dat is waar. Maar die is misschien niet zo kunstzinnig ingesteld.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:15 schreef JDude het volgende:
Was een mooie klus voor Big Brother Ruudje geweest!
Maar die aandachtshoer doet alles om in de spotlights te staan hoor..quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar die is misschien niet zo kunstzinnig ingesteld.
Ooooh vandaar dat er een gedeelte van de stad was afgezet en er een dikke geblindeerde auto omringd met politie en toeschouwers stond voor dat pandje wat met vlaggetjes was behangen...quote:
Oh ga jij daar ook altijd heen!quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:00 schreef Rossdale het volgende:
IddEn ik mag vanmiddag naar de renaultgarage bij het station lopen om mijn auto op te halen. Dan mag het wel droog zijn
De wattes?quote:
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:55 schreef tha_rizzo het volgende:
Krijg je die spamberichten dan niet?
@FM, jij hebt nog moeite gedaan om te kijken hoe die sweater eruit ziet?
Altijd?quote:
Ja, en ik lolde toen ik 'm zagquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:55 schreef tha_rizzo het volgende:
@FM, jij hebt nog moeite gedaan om te kijken hoe die sweater eruit ziet?
Het kan slechter inderdaad!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:24 schreef bassieVL het volgende:
Vanavond voetbal en BBQ. Goed begin van het weekend.
Ik hoop dat het niet regent dan.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:24 schreef bassieVL het volgende:
Vanavond voetbal en BBQ. Goed begin van het weekend.
Er is een afdak aanwezig en desnoods kunnen we dan het gegrilde vlees binnen opeten.quote:
Oooh. Ideaal!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:42 schreef bassieVL het volgende:
Er is een afdak aanwezig en desnoods kunnen we dan het gegrilde vlees binnen opeten.
Hihi. Je zei komen.quote:
ZO DAN! Jemig. Nou. Fijne vakantie. Hoelang moeten we je missen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:56 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit vanavond in EgypteIk hoop dat ze daar ook ergens het EK uitzenden... hrmz
Vies muisje.quote:
Oh. gets.quote:
Ja! Doe er wat aan!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:07 schreef Swiffer het volgende:
Dit kan echt niet he, vanaf zondag dit topic, en nog niet eens op de helft!!!
Veul bier in de Pij. Verder heb ik echt geen idee.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:55 schreef bassieVL het volgende:
Wat gaat het vanavond worden? weer een weergaloze overwinning?
Sowisda!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:11 schreef BossFight het volgende:
We gaan het allemaal meemaken in Cafe de Bruine Pij!
Het zit jou niet mee heh.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:29 schreef BossFight het volgende:
En nu ga ik even een schadeformuliertje invullen bij de beste man die mij gisteren met zijn scooter van mijn fiets af heeft gereden.
Scootersquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:29 schreef BossFight het volgende:
En nu ga ik even een schadeformuliertje invullen bij de beste man die mij gisteren met zijn scooter van mijn fiets af heeft gereden.
De PVDA heeft zoeen partijcongres in het Chassé.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:40 schreef JDude het volgende:
Wat komt Wouterrr (ik moet gelijk aan die LOI reclame denken) doen?
Je wist toch dat er geen bussen reden?quote:Op zondag 15 juni 2008 07:10 schreef tha_rizzo het volgende:
Hallo Breda, dankzij die klote bussen was ik niet in staat om goedkoop naar huis ve gaan. Ergo, ik zit nog in Breda te wachten op m'n eerstvolgende trein.
Nee, dat was ik vergeten. Ik vond 't al zo rustigquote:Op zondag 15 juni 2008 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je wist toch dat er geen bussen reden?
Sukkel!quote:Op zondag 15 juni 2008 08:44 schreef tha_rizzo het volgende:
Nee, dat was ik vergeten. Ik vond 't al zo rustig
Maar de treinen reden gelukkig wel.
Ben je overleden door die glijpartij?quote:Op zondag 15 juni 2008 09:33 schreef Dalamar het volgende:
Een tip voor mijn fellow Bredanaars: mocht je ooit (hoe onwaarschijnlijk dat ook lijkt) eens naar de HB rijden en je pakt de route langs station Breda-Prinsenbeek... ga niet harder dan 60 km/u over die weg of je glijdt teringhard uit de bocht.
Ik ook, maar na een hagel-/ regenbui is dat blijbaar niet verstandig.quote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op zondag 15 juni 2008 09:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ben je overleden door die glijpartij?
Bananenbierquote:Op maandag 16 juni 2008 09:54 schreef bassieVL het volgende:
Het is 24.5 graden op het werk. Dus 'broeien' valt nog wel mee.
Drink je bier Banaan? Zo ja, welk bier?
Vanmiddag pas.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:47 schreef Banaan89 het volgende:
Ik neem aan dat de meeste van jullie al op je werk zitten te broeien terwijl het buiten lekker weer is?
NEE! Dan ga ik wel naar Bier en Frituur.quote:
Wat dan?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
NEE! Dan ga ik wel naar Bier en Frituur.
Gewoon. Iets anders. Vermaak me!quote:
Wijzig profiel > Naar usericon manager.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:00 schreef Banaan89 het volgende:
trouwens, waar kan je zo'n avatar plaatje toevoegen, ik kan dat nergens bij opties vinden.
Zelf verkleinen in paint ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:39 schreef Banaan89 het volgende:
Zover ben ik nu ook gekomen, nu is de kunst om een 60x60 plaatje te vinde die er zo te zien gewoon niet zijn
Dan verklein je niet op de juiste wijze. Maar goed, ik heb fotosoep en hoef niet te kutten met kutprogramma's.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:45 schreef Banaan89 het volgende:
Als ik met paint het verklein dan verdwijnt het halve plaatje, dus dat schiet ook niet echt op hehe.
Jahoor. Activeer je PM maar even.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:52 schreef Banaan89 het volgende:
Hey kuukske kan ik misschien het plaatje naar jouw sturen, zodat jij het even met photoshop kleiner kan maken?
Ik moet plots denken aan een film die ik gisteren heb gezien, namelijk Old School.quote:
Dat kan af en toe zo heerlijk zijn, zeker als je even niet meer na kan denkenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:32 schreef BossFight het volgende:
Ow dat is zo'n waardeloze ratpack komedie toch?
Flauwe humor altijd.
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:18 schreef fransbreda het volgende:
Antwoord op de belangrijkste vraag kan ik niet terugvinden.....
NAC????
quote:Op maandag 16 juni 2008 10:18 schreef Banaan89 het volgende:
Ja ik drink bier, en als ik bier drink is het meestal heineken of jupiler. En naar nac gaan.. mwa soms, heb verder niet veel met voetbal wedstrijden behalve als nederland speelt. Als ik naar Nac ga ist voor de gezeligheid.
Dan probeerde je het waarschijnlijk te verkleinen door met de rechteronderhoek te slepen.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:45 schreef Banaan89 het volgende:
Als ik met paint het verklein dan verdwijnt het halve plaatje, dus dat schiet ook niet echt op hehe.
나는, 감사 잘 이다. 안녕하세요?quote:
Ik sla deze keer over, maar ik ben zaterdag weer van de partij!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:48 schreef BossFight het volgende:
En ik zit weer zoals gewoonlijk in de Bruine Pij biertjens te nuttigen onder het genot van een potje voetbal kijken....
Of moet dat andersom?!
Dat kan toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:00 schreef veldmuis het volgende:
Wat denk je nou zelf, rizzo?
Ik heb net een rule gemaakt in mn webmail dat alles met sweater in het onderwerp richting prullenbak gaat. Teringzooi.
Ik krijg zowat alles kapot maar dit vind ik wel knap.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:38 schreef bassieVL het volgende:
Vanmorgen is mijn zadel afgebroken tijdens het fietsen. Dat is geen pretje.
Ja, ik vond het ook een puik plan. Helaas worden er nog lukraak sweatermailtjes doorgestuurd naar m'n gmail.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:06 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Puik plan trouwens, heb 'm net ook maar even aangemaakt
Ten tijde van de krasspam kreeg je een permban geloof ik. En het zijn daar ook lazy ass mofo's. Nog steeds slechte profielen, slechte installaties ed.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook een puik plan. Helaas worden er nog lukraak sweatermailtjes doorgestuurd naar m'n gmail.
Waarom doet de ICT afdeling hier niets tegen trouwens?
Hoe is het eigenlijk met de Avansantiparkeerpaaltjes afgelopen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:45 schreef tha_rizzo het volgende:
Ten tijde van de krasspam kreeg je een permban geloof ik. En het zijn daar ook lazy ass mofo's. Nog steeds slechte profielen, slechte installaties ed.
Volgens mij was dat precies 120 topics geleden besproken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:20 schreef JDude het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de Avansantiparkeerpaaltjes afgelopen?
Ja idd. Maar ik snap niet dat ze hier niet wat aan doen. Ik ben ook een luie zak, ik heb uit m'n webmail nog nooit wat verwijderd. Na die spam zat mn inbox op 41%, die spam gewist en er was 15% over. Ik wil niet weten hoe vol de mailservers bij avans nu staanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ten tijde van de krasspam kreeg je een permban geloof ik. En het zijn daar ook lazy ass mofo's. Nog steeds slechte profielen, slechte installaties ed.
Jij heb ook altijd wat he..quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:18 schreef BossFight het volgende:
Het was best gezellig gisteravond, en daarna op de eerste hulp ook...
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:28 schreef travelman het volgende:
Zonde!!!
"Belg zet kroeg blank met biertap
Een Belg dacht dat het grappig was om een café in Breda blank te zetten met bier. Maar de kroegbaas zag er de lol niet van in en schakelde de politie in.
De Belg zette de tapkraan open op de bovenverdieping van een café, die op dat moment was afgesloten voor het publiek. Het leek de man grappig om de tap te laten stromen. En dat plan lukte maar al te goed: het biervat van de tap bevatte 10.000 liter bier. Toen het bier door 't plafond ging lekken, werd de actie door het personeel ontdekt.
De pret was ook voor de Belg van korte duur: hij moet de schade van een paar duizend euro waarschijnlijk vergoeden."
Half lintje danquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:11 schreef veldmuis het volgende:
3 gezusters: http://www.gva.be/nieuws/(...)8-B76E-6393AA200D20}
Liet je been los?quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:42 schreef BossFight het volgende:
Ik schoot met mijn voet van de trapper en verloor mijn evenwicht.
Tetste ook met mijn achterhoofd tegen het asfalt, daar zit ook een sneetje en een schaafwond.
Die vraag heeft rizzo al beantwoord voor je toch:quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:21 schreef veldmuis het volgende:
En? Gaan we allemaal paarden bekijken van t weekend?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:11 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat wordt even geen geyle nuecksex met breezersletjes voor je![]()
Dat eettentje?quote:
Hmm, nooit last van.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:13 schreef BossFight het volgende:
HJ is een prachtig biertje maar je krijgt er wel een droge waffel van.
Is dat weg joh?quote:
van de website: Bolke Beer is wegens omstandigheden gesloten.quote:
ach.. mis je niks aan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:52 schreef veldmuis het volgende:
Volgens mij heeft Breda een Turk minder.
De hele binnenstad is oranje, en overal staan schermen of tv's.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:02 schreef Impry het volgende:
Ik ben aan het rondkijken voor een leuke plek om vanavond voetbal te kijken met een stel vrienden. Is er in Breda nou één plek waar je moet zijn tijdens de wedstrijd? Is er bijv. ergens op een plein een groot scherm ofzo? Of kom je toch bij de cafeetjes terecht?
Uiteraard, ik ben gewoon weer van de partij.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:46 schreef Ritchie het volgende:
[..]
De hele binnenstad is oranje, en overal staan schermen of tv's.
Ik ben vanavond weer bij de Bruine Pij te vinden, dat blijft toch mijn favo toko.
Te herkennen aan een zwart Oxbow shirt en een mooi kapsel
BF, jij gaat vanavond ook weer toch?
Volgend weekend ben ik ook weer eens in de graanbeurs te vinden bij de weg, jij dan ook?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:07 schreef BossFight het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben gewoon weer van de partij.
Ik moet daarna alleen wel werken in de graanbeurs dus ik doe een beetje rustig aan met de biertjes!![]()
Niet echt. Hoe was het in het zonnetje?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:07 schreef Rossdale het volgende:
Weer terug uit Egypte
Heb ik nog veel spannende dingen gemist de afgelopen anderhalve week?
Misschien op vrijdag maar ik hoef niet te werken zaterdag want ik heb onze jaarlijkse pre-rockwerchter barbeque. Wat natuurlijk ook heel belangrijk is.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgend weekend ben ik ook weer eens in de graanbeurs te vinden bij de weg, jij dan ook?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:55 schreef BossFight het volgende:
Oh en bij de weg, ik ben aangenomen op de NHTV.![]()
WOOOHOOO!!!!!!!!!
Dan krijg je weer huiswerk enzo. Ie.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:06 schreef BossFight het volgende:
Ik zal u allen zeker op de hoogte houden!
Gister alleen verlening gekeken, wat waren ze aan het prutsen zeg. Ze speelden echt niet op het niveau als dat ze hadden tegen France of Italia.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |