Liet je been los?quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:42 schreef BossFight het volgende:
Ik schoot met mijn voet van de trapper en verloor mijn evenwicht.
Tetste ook met mijn achterhoofd tegen het asfalt, daar zit ook een sneetje en een schaafwond.
Die vraag heeft rizzo al beantwoord voor je toch:quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:21 schreef veldmuis het volgende:
En? Gaan we allemaal paarden bekijken van t weekend?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:11 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat wordt even geen geyle nuecksex met breezersletjes voor je![]()
Dat eettentje?quote:
Hmm, nooit last van.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:13 schreef BossFight het volgende:
HJ is een prachtig biertje maar je krijgt er wel een droge waffel van.
Is dat weg joh?quote:
van de website: Bolke Beer is wegens omstandigheden gesloten.quote:
ach.. mis je niks aan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:52 schreef veldmuis het volgende:
Volgens mij heeft Breda een Turk minder.
De hele binnenstad is oranje, en overal staan schermen of tv's.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:02 schreef Impry het volgende:
Ik ben aan het rondkijken voor een leuke plek om vanavond voetbal te kijken met een stel vrienden. Is er in Breda nou één plek waar je moet zijn tijdens de wedstrijd? Is er bijv. ergens op een plein een groot scherm ofzo? Of kom je toch bij de cafeetjes terecht?
Uiteraard, ik ben gewoon weer van de partij.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:46 schreef Ritchie het volgende:
[..]
De hele binnenstad is oranje, en overal staan schermen of tv's.
Ik ben vanavond weer bij de Bruine Pij te vinden, dat blijft toch mijn favo toko.
Te herkennen aan een zwart Oxbow shirt en een mooi kapsel
BF, jij gaat vanavond ook weer toch?
Volgend weekend ben ik ook weer eens in de graanbeurs te vinden bij de weg, jij dan ook?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:07 schreef BossFight het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben gewoon weer van de partij.
Ik moet daarna alleen wel werken in de graanbeurs dus ik doe een beetje rustig aan met de biertjes!![]()
Niet echt. Hoe was het in het zonnetje?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:07 schreef Rossdale het volgende:
Weer terug uit Egypte
Heb ik nog veel spannende dingen gemist de afgelopen anderhalve week?
Misschien op vrijdag maar ik hoef niet te werken zaterdag want ik heb onze jaarlijkse pre-rockwerchter barbeque. Wat natuurlijk ook heel belangrijk is.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgend weekend ben ik ook weer eens in de graanbeurs te vinden bij de weg, jij dan ook?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:55 schreef BossFight het volgende:
Oh en bij de weg, ik ben aangenomen op de NHTV.![]()
WOOOHOOO!!!!!!!!!
Dan krijg je weer huiswerk enzo. Ie.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:06 schreef BossFight het volgende:
Ik zal u allen zeker op de hoogte houden!
Gister alleen verlening gekeken, wat waren ze aan het prutsen zeg. Ze speelden echt niet op het niveau als dat ze hadden tegen France of Italia.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |