Schande!quote:Op zondag 8 juni 2008 18:13 schreef bassieVL het volgende:
Hier zijn we gebleven. The Offspring heb ik alleen van een afstandje gehoord.
Tandarts.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:41 schreef BossFight het volgende:
Handen in de lucht voor wie er vanavond in de kroeg zit!
Ik twee weken geleden nog... een half uur in de stoel zonder verdoving (ik dacht dat het een klusje van 5 minuutjes zou zijn).quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 09:37 schreef BossFight het volgende:
Hey nu we het toch over klopboren hebben, laatst nog een prachtig exemplaar aangeschaft.
[ afbeelding ]
Nope, thuis of vriendin aan het ophalen op het stationquote:Op maandag 9 juni 2008 08:41 schreef BossFight het volgende:
Ik weet het nog niet.. Maar indien ja, dan zit ik in de Pij!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:41 schreef BossFight het volgende:
Vooral niet als de tandarts aan het boren is.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:21 schreef Kuukske het volgende:
De hik hebben is nooit grappig.
OH HOU STIL!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:41 schreef bassieVL het volgende:
Vooral niet als de tandarts aan het boren is.
Nah.. ik denk dat ik wel een traantje laat vanavond ja.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:52 schreef veldmuis het volgende:
Ist zo erg, Kuuk?
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:59 schreef Kuukske het volgende:
Nah.. ik denk dat ik wel een traantje laat vanavond ja.
Ik waarschijnlijk ook!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:40 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.. Maar indien ja, dan zit ik in de Pij!
Hé jij, mail me evenquote:
Omdat ik het Nederlands Elftal iets anders vind als bijvoorbeeld Ajax.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:13 schreef Ritchie het volgende:
Maar waarom ga jij voetbal kijken?
Jazeker! En ik heb niet eens gehuild! Of een verdoving gehadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:03 schreef veldmuis het volgende:
Zitten alle tanden er nog in?
Stoewr!!!11234567890-=quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jazeker! En ik heb niet eens gehuild! Of een verdoving gehad.
Dus alle drama van te voren was gewoon voor niks?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jazeker! En ik heb niet eens gehuild! Of een verdoving gehad.
Hihihi! JA HEH!!!quote:
Nou ik was wel bang hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:54 schreef bassieVL het volgende:
Dus alle drama van te voren was gewoon voor niks?
Dat meisje dat buiten achter de bar stond met die dikke tetten mocht er ook wel wezen trouwens!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:14 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Nou en of! Maar niet gemeet he
Was gezellig, en lekker veel hockeysletjes
Ben niet bij de bar geweest, bij ons kwamen ze gewoon bier brengenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:21 schreef BossFight het volgende:
[..]
Dat meisje dat buiten achter de bar stond met die dikke tetten mocht er ook wel wezen trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |